Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@20:46:49 GMT

چرا حسینی هنوز با استقلال تمدید نکرده است؟

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۵۰۲۹

چرا حسینی هنوز با استقلال تمدید نکرده است؟

سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال یکی از بازیکنانی است که هنوز تکلیفش با این باشگاه مشخص نشده و با وجود صحبت از توافق نهایی، امضای قرارداد جدید حسینی و استقلال امروز و فردا می‌شود.

بر اساس اخبار رسیده به خبرنگار ایسنا، دلیل عدم تمدید قرارداد حسینی با استقلال رقم بالای قرارداد این دروازه‌بان است. با وجود اینکه حسینی خبر از تخفیف ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیارد تومانی برای دو فصل به استقلال داده بود تا رقم قراردادش برای هر فصل ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیارد تومان باشد اما مشخص شده که او هنوز خواهان رقمی نزدیک به ۳ میلیارد تومان برای هر فصل است. همچنین او خواستار پرداخت مطالبات فصول گذشته و همچنین درصدی از قراردادجدیدش شده است.

مدیران استقلال هم به او اعلام کردند که باشگاه درگیر مشکلات مالی زیادی است و باید مطالبات پروپئیچ را تامین کند و در حال حاضر توانایی پرداخت چنین مبالغی به حسینی را ندارند.

با این اوصاف باید دید که سید حسین حسینی نهایتاً امروز یا فردا قراردادش را با استقلال تمدید می‌کند یا نه.

251 251

کد خبر 1273605

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سید حسین حسینی باشگاه استقلال لیگ برتر هجدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ستاره‌های پرسپولیس با اوکی نهایی اوسمار

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم‌ترین چالش‌های باشگاه پرسپولیس در هفته‌های آینده تمدید قرارداد بازیکنانی است که آخر همین فصل آزاد خواهند بود. 

در حال حاضر به اندازه یک تیم فوتبال بازیکن در اسکواد پرسپولیس وجود دارد که تا دو ماه دیگر قراردادی با تیم خود ندارند. 

در بین این بازیکنان برخی ستاره‌های ترکیب اصلی پرسپولیس مثل مهدی ترابی، سروش رفیعی و دانیال اسماعیلی‌فر حضور دارند اما گروهی دیگر بازیکنان نیمکت‌نشین هستند. 

در عین حال این سوال مطرح است که آیا باشگاه با تک تک این نفرات تمدید خواهد کرد یا ممکن است برای امضا با یکی یا برخی از آنها پا پیش بگذارد. 

در این میان طبیعی است که اوسمار ویرا به‌عنوان سرمربی تیم باید تعیین کند که کدام یک از این نفرات را حتما می‌خواهد تا باشگاه پروسه تمدید قراردادشان را پیش ببرد اما تازه بحث مذاکره با اوسمار مطرح شده و ابتدا باید قرارداد او تمدید شود، سپس جلسه بین او و مدیران باشگاه برگزار شود و پس از آن از نفرات مد نظر برای تمدید دعوت شود. 

در عین حال به نظر می‌رسد با توجه به عدم پرداخت مطالبات بازیکنان، باشگاه کار سختی برای راضی کردن آنها دارد تا پای میز مذاکره بیایند و تا زمانی که تکلیف مالکیت، تغییرات مدیریتی و ورود پول به باشگاه پرسپوليس روشن نشود این پروسه اتوماتیک‌وار تا دو ماه دیگر حداقل عقب خواهد افتاد.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد پرسپولیس به اوسمار
  • متس هوملس آماده تمدید قرارداد با دورتموند
  • ناگلزمان تا ۲۰۲۶ سرمربی ژرمن‌ها خواهد بود
  • حضور ناگلزمن در بایرن منتفی شد
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • سرمربی سردار آزمون قراردادش را تمدید کرد
  • تمدید ستاره‌های پرسپولیس با اوکی نهایی اوسمار
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • برنامه پرسپولیس برای تمدید قرار اوسمار ویرا