Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، صبح روز 13 تیرماه 98 هفتمین دوره از مسابقات ملی نابغه ها محاسبات ذهنی با چرتکه با حضور 388 فراگیر از سراسر ایران در سالن والیبال خیابان حجاب برگزار خواهد شد.فراگیران در 5 سطح A,B,C,D,E با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
دکتر روح اله مخبریان مدیرعامل موسسه کودکان هوشمند در همین خصوص گفت: هفتمین جشنواره کودکان هوشمند با حضور 388 فراگیر از 26 استان و 67 شهردر سطح کشور برگزار خواهد شد که در نوع خود رقابت بزرگ و بی نظیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه برگزیدگان این رقابت بزرگ راهی مسابقات بین المللی محاسبات ذهنی با چرتکه می شوند
افزود: 5 برگزیده اول هر سطح توسط موسسه کودکان هوشمند بورسیه شرکت در مسابقات بین المللی معتبر PAMA این بار به میزبانی کشور تایلند خواهند شد و با فراگیران سایر کشورها به رقابت خواهند پرداخت.
مدیرعامل موسسه کودکان هوشمند ادامه داد: موسسه کودکان هوشمند تنها نماینده رسمی انجمن بین المللی محاسبات ذهنی باچرتکهPAMAدرایران است که در سال 2016 به این انجمن ملحق شده است.
بر اساس این گزارش، انجمن بین المللی PAMA انجمن جهانی محاسبات ذهنی با چرتکه متشکل از 23 کشور از جمله تایوان، مالزی، تایلند، کانادا، هنگ کنگ، آمریکا، آفریقای جنوبی، ویتنام، کره، لبنان، عربستان سعودی، هند، استرالیا، جمهوری اسلامی ایران، روسیه، قزاقستان، چین، ازبکستان، امارات متحده عربی، مصر، تاجیکستان و یمن که تازگی به این انجمن پیوسته، است.
گفتنی است آیین اختتامیه و اهدای جوایز هفتمین دوره از مسابقات ملی نابغه ها محاسبات ذهنی با چرتکه در سالن حافظیه برج میلاد عصر پنجشنبه 13تیرماه برگزار خواهد شد.


 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۵۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۴۱۵ پرونده در انجمن اتیسم همدان

داوود پناهی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: مهمترین اهداف انجمن اتیسم همدان این است بچه‌ها را در سنین پایین بتوانیم شناسایی کنیم چون زمان در درمان بچه‌های اتیسم نقش کلیدی دارد و بهترین زمان برای تشخیص بچه‌های اتیسم بین یک تا دوسالگی است و زمان طلایی درمان اتیسم ۲ تا ۷ سالگی است.

وی افزود: بچه‌های اتیسم به صورت مادام العمر نیاز به نگهداری دارند و درک درستی از اتفاقات پیرامون خود و درک درستی از خطر ندارند و هر چه بزرگ‌تر می‌شوند مشکلات آنها بزرگ‌تر خواهد شد.

مدیر عامل انجمن اتیسم همدان با اشاره به اینکه از خانواده‌های اتیسم در ایران حمایتی صورت نمی‌گیرد و حمایت ها فقط به انجمن اتیسم برمی‌گردد و این انجمن در حد توان خود می‌تواند کمک کند خاطرنشان کرد: مرکز نگهداری کودکان اتیسم در استان همدان بسیار نیاز است و حمایت تمام مسئولان را در این زمینه می‌طلبیم.

پناهی نژاد یادآور شد: ۴۱۵ بچه در انجمن اتیسم پرونده دارند و این آمار متعلق به کسانی است که به انجمن اتیسم مراجعه کرده اند ولی آمار بیشتر از این تعداد است.

وی با بیان اینکه آمار جهانی می‌گوید از هر ۳۶ تولد یک کودک به اختلال اتیسم مبتلا است ولی در ایران از ۵۶ تولد یک کودک مبتلا به اختلال اتیسم است و نسبت اتیسم در دختر و پسر یک به ۴ است و این آمار را به جمعیت استان همدان حساب کنیم ما بالای ۲ هزار بچه اتیسم داریم که فعلاً شناسایی نشده است یا خانواده‌ها اطلاع ندارند که فرزندان اتیسم دارند.

وی ادامه داد: انجمن اتیسم تنها پایگاه جامع برای حمایت و درمان از کودکان اتیسم در همدان است و مسئولان باید ضرورت ایجاد توانبخشی و نگهداری از کودکان اتیسم را درک کنند و در این زمینه خیرین می‌توانند کمک بسزایی داشته باشند.

کد خبر 6081646

دیگر خبرها

  • جزئیات رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • وجود ۴۱۵ پرونده در انجمن اتیسم همدان
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • پیوند رباتیک دانشگاه و صنعت/ رقابت داغ 316 تیم در هجدهمین رویداد بین‌المللی ربوکاپ
  • اعلام گروه‌های منتخب جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی
  • قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی
  • رویداد مهم کشتی ایران در مریوان
  • رقابت‌پذیری کالاهای ایرانی در بازارهای بین المللی با نانو پوشش ها