Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا عباس پاشا (معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره تغییر ساعت ادارات در شهر تهران گفت: موقعیت شهر تهران با سایر استان‌ها و شهرستان‌ها متفاوت است، چراکه دستگاه‌های اجرایی و وزارت‌خانه‌ها در این شهر استقرار دارند، از همین‌رو نیازمند به هماهنگی با دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نامه وزیر کشور به معاون اول رییس‌جمهور در خصوص تغییر ساعت اداری در فصل تابستان گفت: قرار است این موضوع در جلسه هیات دولت مطرح شود. در حال حاضر فرآیند این طرح در حال انجام است و چنانچه به جمع‌بندی برسند ساعت کاری ادارات تغییر خواهد کرد و از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۴:۳۰ خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران خاطرنشان کرد: ما در ادارات مدیریت مصرف را از یک ماه گذشته آغاز کرده‌ایم و مصوبه شورای اداری در این خصوص تصویب و اعلام شده است. قطعا این مدیریت مصرف در کاهش مصرف تاثیرگذار خواهد بود. قطعا اگر همه وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های استانی با توجه به اینکه پیک مصرف که از ساعت ۱۳ تا ۱۶ است، قطعا این تغییر ساعت ادارات تاثیر گذار خواهد بود.

عباس پاشا ادامه داد: البته باید توجه داشتیم که این تغییر ساعت اداری در شهر تهران است و در شهرستان‌ها متفاوت است و همانطور که گفتم باید هماهنگی لازم بین وزارت‌خانه‌ها و وزارت کشور صورت گیرد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات زاکانی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین

شهردار تهران درباره نصب دوربین بر لباس نیرو‌های شهربان و حریم‌بان تهران گفت: این موضوع در راستای ساماندهی است تا دستگاه‌های مسئول بتوانند در امور مختلف و صیانت از افراد، کنترل بهتری داشته باشند.

علیرضا زاکانی روز چهارشنبه و در حاشیه جلسه هیات دولت به خبرنگاران اظهار داشت: از ظرفیت شهرداری برای حضور فعال در دوره اول انتخابات مجلس شورای اسلامی استفاده شد و از این ظرفیت برای دوره دوم انتخابات که ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد نیز بهره خواهیم گرفت.

شهردار تهران درباره نصب دوربین بر لباس نیرو‌های شهربان و حریم‌بان تهران اظهار داشت: این موضوع در راستای ساماندهی یک امر کلی است تا دستگاه‌های مسئول بتوانند در امور مختلف و صیانت از افراد، کنترل بهتری داشته باشند.

وی درباره واردات واگن‌های مترو و اختلافاتی که بین شهرداری و وزارت کشور وجود دارد، تصریح کرد: کارفرمای واردات واگن‌های مترو، وزارت کشور است که هزار و ۷۱ دستگاه در دو قرارداد برای واردات انجام شد. اما اختلاف نظر‌ها در مورد تایید بسته ورودی از چین بود و اختلاف نظری در این باره وجود ندارد.

شهرداری تهران اضافه کرد: به این قرارداد باید ظرف ۱۰ روز پاسخ داده می‌شد، ولی پاسخ طولانی شد که اعتراض آقای چمران را به همراه آورد. اما در زمان خودش این کار انجام شد.

واردات واگن مترو امسال انجام می‌شود

زاکانی درباره زمان واردات آن توضیح داد: امسال واردات واگن‌ها انجام خواهد شد و در مدت چهار سال واردات به اتمام می‌رسد.

وی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان چنین موضوعی مطرح نشده است و در ایران تولید آسانسور و پله برقی وجود دارد. البته سال گذشته ۶۰ دستگاه پله برقی خریداری شد و ظرف سه ماه نصب آن به اتمام خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • قیمت مسکن در تهران کاملاً تحت کنترل است
  • ریزپرنده به آسمان تبریز نفوذ کرده است؟ /توضیحات معاون سیاسی استاندار درباره فعال شدن پدافند هوایی
  • معاون رئیس جمهور: رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد
  • توضیحات رییس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • فیلم/ توضیحات رئیس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران
  • جامعه مرهون تلاش و همت تمامی کارگران است
  • توضیحات زاکانی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • توضیحات خزعلی درباره منتفی شدن صدور کارت ملی با نام مادران