Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@17:02:57 GMT

توصیه یک پیشکسوت به استقلالی ها

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۵۱۴۱

مهدی فنونی زاده در خصوص حضور استراماچونی و آغاز تمرینات آبی پوشان گفت: این اتفاق باید زودتر شکل می گرفت. زمان زیادی تا شروع لیگ باقی نمانده و هنوز استقلال به طور کامل نفراتش را در اختیار ندارد.

اخبار ورزشی- وی تاکید کرد: سرمربی جدید استقلال به تازگی آمده و هنوز شناخت کافی از تیم ندارد. اما او یک مربی حرفه ای است و مطمئناً آن را به زودی ثابت خواهد کرد البته قضاوت هنوز زود است و باید به او زمان داد تا بتواند با آرامش کارش را شروع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک پیشین استقلال گفت: در مراسم معارفه او بسیار حرفه ای صحبت کرد، قول قهرمانی نداد اما در جمع حاضرین گفت که تیم را به شرایط آرمانی می رساند. این نشان می دهد که او مربی کاربلدی است و حرفی نمی زند که نتواند به آن عمل کند.

مهدی فنونی زاده در خصوص جذب بازیکنان جدید و حضور این نفرات در استقلال تصریح کرد: بازیکنان جوان همگی پرانرژی و علاقه مند به این هستند که بتوانند برای استقلال مفید باشند البته با شرایطی که استقلال دارد این تیم نیاز به بازیکنان بزرگ دارد تا بتواند در سخت ترین شرایط عصای دست استقلال باشند و در وضعیت های بحرانی تیم را به آرامش برسانند بنابراین مسئولان باید چند بازیکن بزرگ خوب را به خدمت گرفته تا ترکیب ایده آلی از بین بازیکنان با تجربه و جوان را بدست بیاورند.

وی در خصوص جدایی پیروز قربانی از کادر فنی گفت: این موضوع اتفاق خوبی نبود البته مشخص نشد دلیل اصلی آنچه بوده است اما این حق سرمربی است که دستیارانش را خودش انتخاب کند ولی شنیده بودم که آبی پوشان بدنبال یک آنالیزور بودند نه یک مربی تکنیکال. باید منتظر بمانیم و ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. آیا بعد از گذشت چند هفته از لیگ استراماچونی به یک دستیار ایرانی نیاز پیدا خواهد کرد یا خیر.

فنونی زاده در پایان خاطرنشان کرد: تا شروع لیگ، زمان زیادی باقی نمانده، کادر فنی باید یک برنامه ریزی دقیق را برای تمریناتش تا آغاز لیگ نوزدهم داشته باشد به شرط آنکه مدیران استقلال هم بستری فراهم آورند تا او با آرامش کامل تیم را به جایگاه واقعی اش رسانده و این جز با حمایت هواداران محقق نمی شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال استقلال مهدی فنونی زاده پیشکسوت استقلال استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می‌تواند به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی بکند. این اتفاق خوش یمنی بود و باعث مسرت و شادابی هواداران سرخابی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد مومنی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال  درباره واگذاری سرخابی‌ها و پیامد‌های این اتفاق اظهار کرد: اتفاق خوش یمنی بود و باعث مسرت و شادابی هواداران سرخابی شد و این را به فال نیک می‌گیریم. امیدوارم مشکلات مالی و جاری باشگاه‌ها برطرف شود و ساختار باشگاه‌ها در حالت مناسبی قرار بگیرد. این اتفاق می‌تواند به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی بکند.

او ادامه داد: کار به نحوی پیش خواهد رفت که با برنامه‌ریزی، از اتلاف هزینه‌ها جلوگیری خواهد شد. امیدوارم سرخابی‌ها بتوانند به دو باشگاه تبدیل شوند و رشته‌های ورزشی مختلفی را بتوانند پوشش دهند و در ورزش بانوان و رشته‌های دیگر دستی بر آتش داشته باشیم و نسبت به الان شرایط فراگیرتری را شکل دهیم و یک باشگاه به تمام معنا و حرفه‌ای را رقم بزنیم تا مردم از مزیت‌های آن بهره‌مند شوند.

مومنی در پاسخ به این سوال که باتوجه واگذاری استقلال و پرسپولیس آینده سرخابی‌ها را چطور ارزیابی می‌کنید؟ گفت: آینده دو باشگاه منوط به این است که در برنامه‌ریزی‌ها بتوانیم خوب عمل کنیم و اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای مسائل فرهنگی، زیربربنایی و اجتماعی طرح و عملیاتی کنیم.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: ما می‌توانیم از ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و این در ابعاد مختلف می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند و توسعه ورزش را در همه ابعاد شکل دهد. برنامه‌ریزی و کار‌های فرهنگی که وزارت ورزش و جوانان انجام می‌دهد، توانسته شرایط موفقیت‌آمیزی را صورت دهد و تلاش شده است افراد مختلفی را دور هم جمع کنند و این باعث می‌شود ورزش ما سود ببرد و در آینده اتفاقات خوبی را رقم بزند.

دیگر خبرها

  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق