Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفرانس توسعه روابط اقتصاد با هدف توسعه روابط بازرگانی، بررسی توانایی‌های بالقوه تجاری مابین دو کشور، ایجاد فضاهای مساعد جهت آشنایی هر چه بیشتر تاجران و در نتیجه عقد قراردادهای تجاری است.

پس از انتخاب دکتر ادبیان به عنوان دبیر کنفرانس توسعه روابط اقتصادی و تجاری ایران و روسیه و امارات توسط مرکز مدیریت توسعه جناب دکتر ادبیان اعلام کردند: کنفرانس توسعه روابط اقتصادی و تجاری ایران و روسیه، امارات در مرداد ماه سال جاری در مرکز همایشها ی بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران_تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان راجع به این کنفرانس اینگونه توضیح دادند:

کنفرانس توسعه روابط اقتصاد با هدف توسعه روابط بازرگانی، افزایش همکاری های اقتصادی بررسی توانایی های بالقوه تجاری مابین دو کشور، ایجاد فضاهای مساعد جهت آشنایی هر چه بیشتر تاجران و در نتیجه عقد قرار داد های تجاری است که با حضور جمعی از بازرگانان و مسئولین دولتی کشور از جمله وزارت معدن و تجارت ایران، سازمان توسعه تجارت ایران، سازمان صنعت ومعدن و تجارت و تجارت استان‌ها، استانداری، اتاق‌های بازرگانی و همچنین حضور انجمن‌ها، واحدهای توانمند تولیدی، صادراتی صاحبان صنایع و بازرگانان و صنعتگران کشور در کنفرانس فوق از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

و در مجموع اهداف و دستاوردهای کنفرانس شامل:

۱ معرفی صنایع به هیئت های تجاری حاضر در کنفرانس

۲ ایجاد فضای مساعد جهت انجام مذاکرات تجاری با هیئت های بین الملل

۳آشنایی با نحوه ورود به بازارهای صادراتی و وارداتی کشورهای روسیه و امارات

۴ افزایش سهم همکاری های روسیه و امارات جهت صدور خدمات فنی مهندسی

در پایان اعلام کردند امید است با گسترش روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها بتوانیم در راستای افزایش تولیدات ملی گام موثری برداریم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی لیگ ملت های والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۵۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی فرمانداری تهران، احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران روز شنبه ۲۵ فروردین ماه با صدور حکمی اسماعیل فتاحی را به سمت مشاور و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران منصوب کرد.

در بخشی از متن این حکم آمده است: امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با روحیه انقلابی، همه همت خویش را صرف انعکاس اخبار و رویدادهای فرمانداری و نیز تحقق برنامه ها و ماموریت های محوله نمائید.

دیگر خبرها

  • پیگیری توسعه روابط اقتصادی و گردشگری ایران و روسیه
  • تلاش دولت سیزدهم به مهار تورم و توسعه روابط بین‌الملل منجر شد
  • زمینه همکاری و توسعه روابط بین کرمان و روسیه وجود دارد
  • وقتی اعداد سخن می گویند؛ چرا نام ایران در لیست بزرگترین بنادر جهان وجود ندارد؟!
  • همکاری با ایران اولویت سیاست خارجه روسیه است
  • ایران در انتهای جدول جذابیت محیط کسب و کار
  • انتصاب دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • حجم تجارت خارجی قزوین بیش از نیم میلیارد دلار شد
  • انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران
  • این کشور آسیایی هم عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد