Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ منوچهر فلاح در این خصوص اظهار کرد: «در حال حاضر ۹۳ درصد جمعیت شهری و ۴۴ درصد جمعیت روستایی استان کرمان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند».

وی افزود: «یک هزار و ۱۴۳ روستا و ۵۳ شهر استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند و همچنین عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۷ شهر و ۴۰۸ روستای استان در دست اجرا است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح بیان کرد: «امیدواریم در پایان سال جاری با جذب ۳۵ هزار مشترک جدید تعداد کل مشترکین استان به ۶۶۲ هزار مورد ارتقاء یابد».

وی گفت: «تاکنون از مجموع ۷۱ شهر استان ۵۳ شهر گازدار شده و از ۱۸ شهر باقیمانده، گازرسانی به ۱۷ شهر در دست اجرا است».

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان افزود: «با پیگیری‌های صورت گرفته عملیات گازرسانی به شهر جبالبارز نیز در سال ۹۸ در دست اجرا قرار خواهد گرفت».

وی ادامه داد: «با گازدار شدن چهار شهر و ۲۸۰ روستا در سال ۹۷، درصد بهره‌مندی کل خانوار استان به ۷۳ درصد رسیده است».

فلاح خاطرنشان کرد: «۹۷ درصد جمعیت شهری و ۴۷ درصد جمعیت روستایی استان تا پایان امسال از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند».

وی به تعهد شرکت گاز استان در سال ۹۸ به صنایع استان اشاره و اظهار کرد: «میزان تعهد شرکت گاز استان تامین ۵۰ هزار مترمکعب گاز طبیعی صنایع است که از این میزان تا پایان هفته‌ی دوم خرداد ماه ۳۷ هزار ۸۲۰ مترمکعب تامین شده است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چشمگیری داشته است».

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان اظهار کرد:« در سال ۹۷ با وجود مشکلات اقتصادی جاری کشور میزان یک‌هزار و ۳۹۴ کیلومتر خط تغذیه و شبکه در استان اجرا شده که در عملکرد سالانه از زمان تاسیس این شرکت تا پایان سال ۹۷ این آمار بی‌سابقه بوده است».

وی افزود: «در حال حاضر با استمرار گازرسانی به مناطق محروم و جنوبی استان علاوه بر کمک شایان و موثر برای جلوگیری از قاچاق سوخت مایع گام موثری در راستای ارتقاء سطح رضایتمندی و رفاه عمومی که از اولویت‌های اصلی شرکت گاز است، برداشته خواهد شد و امیدواریم با گازرسانی به شهرهای جنوبی، مناطق محروم روستاهای جنوبی و صنایع تولیدی، صنعتی و کشاورزی استان، اشتغال در این مناطق رونق بیشتری بگیرد».

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان رشد کشاورزی گاز مدیر عامل شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۵۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم فروردین ماه؛ تورم سالانه وارد کانال ۳۰ درصد شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز آمار ایران، در فروردین ماه ۱۴۰۳، شاخص قیمت مصرف کننده خانوارهای کشور به عدد ۲۳۶.۳ رسیده که نسبت به ماه قبل، ۲.۶ درصد افزایش، نسبت به ماه مشابه سال قبل، ۳۰.۹ درصد افزایش و در دوازده ماهه منتهی به ماه جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل، ۳۸.۸ درصد افزایش داشته است.

تورم نقطه به نقطه خانوارهای کشور

منظور از تورم نقطه به نقطه، درصد تغییر عدد شاخص قیمت نسبت به ماه مشابه سال قبل می‌باشد. در فروردین ماه ۱۴۰۳، تورم نقطه به نقطه خانوارهای کشور، ۳۰.۹ درصد بوده است؛ یعنی خانوارهای کشور به طور میانگین، ۳۰.۹ درصد بیشتر از فروردین ماه ۱۴۰۲ برای خرید یک «مجموعه کالاها و خدمات یکسان» هزینه کرده‌اند. تورم نقطه به نقطه فروردین ماه ۱۴۰۳، در مقایسه با ماه قبل، ۱.۴ واحد درصد کاهش داشته است.

تورم ماهانه خانوارهای کشور

منظور از تورم ماهانه، درصد تغییر عدد شاخص قیمت، نسبت به ماه قبل می‌باشد. در فروردین ماه ۱۴۰۳، تورم ماهانه خانوارهای کشور برابر ۲.۶ درصد بوده است. تورم ماهانه برای گروه‌های عمده خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات، ۲.۹ درصد و برای گروه عمده «کالاهای غیرخوراکی و خدمات»، ۲.۵ درصد بوده است.

نرخ تورم سالانه خانوارهای کشور

منظور از نرخ تورم سالانه، درصد تغییر میانگین اعداد شاخص قیمت در یک سال منتهی به ماه جاری، نسبت به دوره مشابه قبل از آن می‌باشد. در فروردین ماه ۱۴۰۳، نرخ تورم سالانه برای خانوارهای کشور به ۳۸.۸ درصد رسیده که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل، ۱.۹ واحد درصد کاهش یافته است.

درصد تغییرات شاخص قیمت در دهک‌های هزینه‌ای کل کشور در فروردین ماه ۱۴۰۳

نرخ تورم سالانه کشور در فروردین ماه ۱۴۰۳، برابر ۳۸.۸ درصد است که دامنه تغییرات آن برای دهک‌های مختلف هزینه‌ای از ۳۴.۷ درصد برای دهک اول، تا ۴۰.۱ درصد برای دهک دهم است. بر این اساس فاصله تورمی دهک‌ها در این ماه به ۵.۴ واحد درصد رسید که نسبت به ماه قبل (۵.۴ واحد درصد) بدون تغییر بوده است.

کد خبر 6085856 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • بهره‌مندی ۲۷۸۰۰۰ هزار خانوار چهارمحال و بختیاری از کالابرگ
  • تورم فروردین ماه؛ تورم سالانه وارد کانال ۳۰ درصد شد
  • تورم فروردین ماه اعلام شد
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • شعله‌های آبی گاز برای ۱۳ هزار مشترک دیگر استان مرکزی روشن شد
  • بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی
  • بهره‌مندی ۶۱ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر از بیمه تأمین اجتماعی