Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، مرکز حقوق بشری «عین الانسانیه» اعلام کرد، تعداد کشته‌شده‌های یمنی طی ۱۵۵۰ روز از تجاوز ائتلاف سعودی به این کشور به ۴۱ هزار و ۱۵۷ تن رسیده است.

بر اساس گزارش وبگاه «انصارالله»، در آمار صادر شده توسط این مرکز آمده، کشته‌شده‌ها شامل سه هزار و ۶۰۵ کودک، دو هزار و ۳۱۵ زن و ۱۰ هزار و ۲۳۴ مرد می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز عین‌الانسانیه افزود، مجروحان حاصل از حملات ائتلاف سعودی نیز به سه هزار و ۷۵۲ کودک، دو هزار و ۶۳۸ زن، ۱۸ هزار و ۹۶۴ مرد می‌رسد. (مجموعا ۲۵ هزار و ۳۵۴ مجروح)

در ادامه این گزارش آمده، حملات ائتلاف سعودی ۱۵ فرودگاه، ۱۶ بندر، سه هزار و ۳۸۴ راه و پل، ۲۹۱ ایستگاه و ژنراتور برق، ۷۲۲ منبع ذخیره آب، هزار و ۸۸۱ سازمان دولتی و ۴۵۵ هزار و ۶۸۵ منزل را تخریب کرده است.

بر اساس این گزارش، ائتلاف سعودی در طی ۱۵۵۰ روز تجاوز، هزار و ۲۴۷ مسجد، ۳۷۸ بیمارستان و درمانگاه، هزار و ۳۳ مدرسه و محل آموزشی، ۱۷۰ سازمان دانشگاهی، ۳۳۷ سازمان گردشگری، ۱۲۷ محل ورزشی، ۴۴ مکان رسانه‌ای، ۲۳۸ اثر باستانی و پنج هزار و ۷۶۹ زمین زراعی را هدف قرار داده است.

در ادامه این گزارش آمده، ائتلاف عربی به ۳۴۴ کارخانه و ۶۵۴ بازار تجاری، ده هزار و ۱۷۴ مکان تجاری، ۸۳۶ ذخیره غذا، ۷۰۱ کامیون غذا، ۳۸۱ ایستگاه سوخت، ۲۸۱ کامیون سوخت، پنج هزار و ۸۳۰ وسیله نقلیه، ۳۸۲ مزرعه و ۴۵۱ قایق صید نیز آسیب زده است.

 

 

ائتلافی به رهبری عربستان سعودی از فروردین‌ماه سال ۱۳۹۴ کشور فقیر یمن را برای بازگرداندن قدرت به «عبد ربه منصور هادی»، رئیس‌جمهور مستعفی یمن هدف حملات سنگین هوایی، زمینی و دریایی قرار داده است. این حملات به نابودی زیرساخت‌های یمن و گسترش فقر، بیکاری و گسترش بیماری‌های واگیردار در این کشور فقیر عربی منجر شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۵۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید با ائتلاف ناتو با ایران مقابله کرد! | ادعاهای تازه علیه ایران

به گزارش همشهری آنلاین، "اسحاق هرتزوگ" رییس رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای این رژیم درباره وجود اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای ایران، نسبت به تولید تسلیحات هسته‌ای توسط ایران هشدار داد.

خبرگزاری دپ‌آ آلمان گزارش داد که هرتزوگ در گفت‌وگویی با روزنامه بیلد مدعی شد: مشخصا، بزرگ‌ترین تهدید علیه ثبات در جهان، تمایل ایران برای بمب است.

ادعای هرتزوگ در حالی مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی با وجود عضو نبودن در معاهده منع اشاعه تسلیحات هسته‌ای(ان‌پی‌تی) بزرگ‌ترین زرادخانه اتمی در منطقه را دارد.
مقامات ایران تاکید کرده‌اند تولید و به‌کارگیری تسلیحات اتمی جایی در برنامه دفاعی ایران ندارد و ماهیت برنامه هسته‌ای ایران صلح‌آمیز است.

رییس رژیم صهیونیستی خواستار اقدام جهانی علیه ایران در این زمینه، در صورت نیاز شد.

او بدون اشاره به فعالیت تخریبی رژیم صهیونیستی توسط برخی ریزبالگردها در روزهای اخیر در ایران که مقامات ایران آن را بی‌اهمیت تلقی کرده و پدافند دفاع هوایی نیز با موفقیت توانست با آن مقابله کند، گفت که در "بازی شطرنج سیاست جهانی موضوع این است که مسئولانه و با خویشتن‌داری عمل کنیم."

رییس رژیم صهیونیستی که تا کنون، علنا درباره این اقدام در ایران اظهار نظر نکرده است، با اشاره به این موضوع گفت: فکر می‌کنم بهترین کار این است که برای همه نامعلوم باشد.

هرتزوگ با نادیده گرفتن نقش ثبات‌زدای رژیم صهیونیستی در امنیت و ثبات منطقه به واسطه دهه‌ها اشغالگری، مدعی شد که ایران بی‌وقفه علیه تمدن غرب فعالیت می‌کند و به دنبال نفوذ بیشتر در خاورمیانه است و وحشت و نفرت را به سراسر جهان می‌پراکند.

او از اروپا خواست که به آنچه "تهدید واقعی علیه ثبات در جهان" و ناشی از ایران است توجه کند.

هرتزوگ در اظهاراتی ضدایرانی گفت که باید با ائتلاف ناتو با این کشور مقابله کرد.

کد خبر 846221 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • بورل اوضاع غزه بدتر از ویرانه‌های آلمان در جنگ جهانی
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند
  • مبارزه علیه آفت سن گندم در بهمن
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • باید با ائتلاف ناتو با ایران مقابله کرد! | ادعاهای تازه علیه ایران
  • حملات اسرائیل به خان یونس و رفح / ۲۶ کشته