Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، ولی الله حیاتی در نشست هماهنگی مراسم تشییع شهدای گمنام استان ، اظهار داشت: پیکر پاک این شهدا عصر جمعه هفته جاری وارد فرودگاه می شوند و بنیاد حفظ آثار ، پیکرها را تحویل می گیرد.

حیاتی افزود: اولین مراسم استقبال از پیکر پاک شهیدان ساعت ۹ صبح شنبه در شهرستان فاروج خواهد بود و سپس ساعت ۱۱ صبح وارد شهرستان شیروان خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: فرمانداران شهرستان های فاروج و شیروان تمهیدات لازم برای استقبال از پیکر شهدا فراهم کنند و اطلاع رسانی های لازم برای حضور مردم در مسیر استقبال انجام شود.

حیاتی تصریح کرد: مراسم استقبال از پیکر شهیدان در مرکز استان عصر روز شنبه از مسیر میدان آزادگان به مسجد انقلاب خواهد بود و پس از نماز مغرب و عشاء مراسم وداع با شهیدان و شام غریبان شهدا برگزار می شود.

وی مطرح کرد: ساعت ۸:۳۰ صبح یک شنبه هفته آینده مراسم محوری تشییع پیکر شهیدان در مرکز استان از مسیر مسجد انقلاب به میدان کارگر برگزار می شود و در ادامه پیکر شهدا برای خاکسپاری به شهرستان ها حمل خواهند شد.

حیاتی تاکید کرد: مراسم استقبال، تشییع ،خاکسپاری و تدفین پیکر پاک شهیدان باید به بهترین نحو ممکن برگزار شود و بنابرین متولیان امر باید تمهیدات لازم را فراهم کنند.

وی گفت: دستگاه های فرهنگی در بحث اطلاع رسانی ورود جدی داشته باشند تا آمادگی لازم در عموم مردم استان برای استقبال از پیکرشهدا ایجاد شود و همچنین شهرداری ها فضای شهری را برای ورود این شهیدان آماده کنند.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی افزود: شرایط کنونی کشور شرایط ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه های دشمنان انقلاب و جمهوری مقدس اسلامی می باشد و ورود پیکر این شهدا بار دیگر مشق ایستادگی را به ما آموزش می دهد.

ولی الله حیاتی تصریح کرد: در شرایط کنونی حساس کشور بیش از زمان دیگر نیاز به تاسی از مکتب، سیره و مرام شهدا هستیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب خراسان شمالی فرودگاه مسجد معاون سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر ابوالشهداء حاج رجبعلی دهنوی در مشهد+عکس

مراسم تشییع باشکوه پیکر پاک ابوالشهداء «حاج رجبعلی دهنوی» پدر شهیدان والامقام «علی اکبر، حمید و حسین دهنوی» از مهدیه مشهد تا حرم مطهر رضوی برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس، پدر سه شهید والامقام و دو جانباز گرانقدر "حاج رجبعلی دهنوی" امروز روی دست مردم ولایتمدار و انقلابی مشهد از مهدیه به سمت حرم مطهر رضوی تشییع و پس از اقامه نماز توسط آیت الله سید احمد علم الهدی؛ امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به بهشت رضا (ع) منتقل و در قطعه صالحین به خاک سپرده شد.

رجبعلی دهنوی؛ ابوالشهداء والامقام «علی اکبر، حمیدرضا و حسین دهنوی» در سن 97 سالگی به علت کهولت سن و پس از تحمل درد و رنج دوری از فرزندان رشیدش، روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به شهیدانش پیوست. 

برادران علی‌اکبر، حمیدرضا و حسین دهنوی به ترتیب دهم اردیبهشت 1345، پنجم مهر 1338 و بیستم شهریور 1350 در مشهد متولد شدند و سرانجام دهم دی 1357، سوم تیر 1362 و 29 اسفند 1366 توسط عمال رژیم پهلوی مقابل استانداری خراسان، عملیات «والفجر 3» در مهران و عملیات «بیت‌المقدس 3» در ماووت عراق به فیض شهادت نائل آمدند و پیکر مطهرشان در گلزار شهدای بهشت رضا مشهد به خاک سپرده شدند.

پیام تسلیت معاون رئیس‌جمهور

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت «حاج رجبعلی دهنوی» پدر شهیدان معظم «علی اکبر، حمید و حسین دهنوی» را تسلیت گفت.

در متن پیام سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی آمده است: پدران شهدای والامقام که فرزندان عزیزشان در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی به مقام شامخ شهادت نائل آمدند اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

در این پیام آمده است: مرحوم «حاج رجبعلی دهنوی» پدر شهیدان معظم «علی اکبر، حمید و حسین دهنوی» پس از سال‌ها صبر و بردباری ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفر کرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستیم؛ به یقین از دست دادن این سرمایه‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار غم‌انگیز است.

وی در پایان گفت: ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان‌شاء الله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار شود.

 

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • عکس | سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد
  • سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد
  • تشییع پیکر ابوالشهداء حاج رجبعلی دهنوی در مشهد+عکس
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • سردار مسجدی: رژیم صهیونیستی به هیچ قاعده‌ اخلاقی پایبند نیست
  • تشییع پیکر پاک ستواندوم شهیدحمید سلطانی نژاد در هامون
  • پیکر پدر شهید در بروجن به خاک سپرده شد
  • برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت شهید موذن در بیرجند