Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@05:14:32 GMT

تداوم وزش باد شدید در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۵۴۲۳

تداوم وزش باد شدید در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، زهرا آهنگرزاده در این خصوص اظهار کرد: وزش باد پیش بینی شده برای نواحی شرقی و جنوبی خراسان رضوی همراه با گرد و خاک رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: عصر روزهای چهارشنبه تا جمعه هفته جاری نیز شاهد افزایش ابرناکی در خراسان رضوی و احتمال بارشهای پراکنده باران در نیمه شمالی استان به ویژه در روز جمعه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین در این مدت میانگین دمای هوا در سطح استان تغییرات یک تا دو درجه ای دارد بطوری که بیشینه دمای هوا در مشهد طی این مدت بین ۳۵ تا ۳۷ درجه سلسیوس در نوسان است.

قوچان با کمینه دمای ۱۲ درجه و سرخس با بیشینه دمای ۴۲ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول ۲۴ ساعت گذشته بودند.

بیشترین شدت وزش باد نیز طی همین مدت از تایباد با سرعت ۵۸ کیلومتر بر ساعت گزارش شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان رضوی گرد و خاک مشهد وزش باد هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۵۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی گرم می‌شود

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سارا حکمی در گفتگویی با بیان اینکه سامانه بارشی که از اواخر هفته گذشته استان را فرا گرفته بود ، صبح امروز (دوشنبه) از خراسان رضوی خارج شد، اظهارکرد: با ورود این سامانه همه شهرستان های خراسان رضوی بارش باران را ثبت کرده اند و این بارش ها تا صبح امروز در استان ادامه داشت.

وی گفت: در شبانه روز گذشته، سرخس با ۲۱ و هفت میلیمتر بیشترین بارش باران را در خراسان رضوی داشته است و کلانشهر مشهد نیز هشت میلیمتر باران را به ثبت رساند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان خراسان رضوی افزود: با خروج سامانه بارشی، از ظهر امروز روند افزایشی دما در استان آغاز خواهد شد و این روند تا پایان هفته جاری موجب افزایش پنج درجه ای میانگین دمای روزانه در استان خواهد شد.

حکمی تصریح کرد: همچنین وزش باد در مناطق جنوبی و بارش های تخفیف در مناطق شمالی نیز از دیگر پدیده های روزهای پایانی هفته جاری در خراسان رضوی است.

وی گفت: قوچان با کمینه دمای ۲ درجه سلسیوس و بردسکن با ۲۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۹ تا ۱۱ درجه را به ثبت رسانده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895448

دیگر خبرها

  • آغاز بارش‌ها در استان یزد/ تداوم بارندگی‌ها تا فردا + فیلم
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / رگبار باران تا وزش باد شدید
  • رگبار شدید باران امروز و فردا در این ۱۱ استان | وضع هوای همه شهرها تا آخر هفته
  • وضعیت آب و هوای کشور/ رگبار باران در نقاط مختلف؛ وزش باد شدید در نوار شرقی
  • روند افزایشی دما در خراسان رضوی آغاز شد
  • خروج سامانه بارشی از خراسان رضوی
  • خراسان رضوی گرم می‌شود
  • اسدیه رکورددار بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • سامانه بارشی از خراسان رضوی خارج شد/ آغاز روند افزایشی دما در استان
  • افزایش ابر در خراسان جنوبی