Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@18:07:43 GMT

انتشار فراخوان هنرستان موسیقی برای جذب مدرس

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۵۴۷۲

انتشار فراخوان هنرستان موسیقی برای جذب مدرس

هنرستان موسیقی دختران فراخوان تأمین مدرس حق‌التدریس موسیقی (صرفاً خانم) منتشر کرد. ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، هنرستان موسیقی در نظر دارد نسبت به تأمین نیروی متخصص خود از طریق فراخوان با طی مراحل علمی و گزینشی اقدام کند.

بزرگداشت صدسالگی هنرستان موسیقی به روایت عکس

 

شرایط این مجموعه به شرح زیر است:

- دارا بودن مدرک حداقل لیسانس رشته‌های موسیقی

- داشتن حداقل 5 سال سابقه تدریس

مراحل ثبت‌نام به شرح زیر است:

- ثبت‌نام در سایت هنرستان

- ارائه مدارک لازم شامل:

الف) آخرین مدرک تحصیلی

ب) دو قطعه عکس 3*4

ج) فتوکپی شناسنامه و کارت ملی

د) رزومه و توصیه‌نامه از اساتید

- مصاحبه و بررسی صلاحیت

- اعلام نتایج

رشته‌های موردنیاز این هنرستان شامل: تئوری موسیقی، سلفژ، هارمونی، تاریخ موسیقی، سازهای زهی، سازهای بادی و سازهای ایرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین مهلت ثبت نام تا پایان تیرماه بوده و روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 8 الی 12 جهت ثبت نام حضوری برای این فراخوان در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت هنرستان موسیقی دختران به آدرس زیر مراجعه کنند:

Musicschoolg.farhang.gov.ir

انتهای پیام/

 

R33357/P/S4,40/CT12 واژه های کاربردی مرتبط موسیقی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موسیقی موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۵۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسگر تشخیص زودهنگام سرطان سینه طراحی شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، «طراحی و ساخت زیست حسگر الکتروشیمیایی جهت تشخیص زودهنگام میکروRNAهای دخیل در سرطان سینه در بستر میکروفلوئیدیک» عنوان رساله دکتری جلیل پرچکانی چوزکی از دانشگاه تربیت مدرس تهران، است.

پرچکانی چوزکی با مدرک دکتری بیوفیزیک از دانشگاه تربیت مدرس درباره این طرح توضیح داد: سرطان یکی از موضوعات حساس و مورد توجه است که یافتن راهی برای پیشگیری و تشخیص زود هنگام آن، همیشه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: تشخیص دیرهنگام این بیماری، می‌تواند باعث گسترده شدن آن و آلوده کردن بافت‌های دیگر از طریق پدیده متاستاز شود که این موضوع از طریق خون یا لنف صورت می‌گیرد.هنگامی که متاستاز رخ دهد، درمان بسیار مشکل شده و در اصطلاح به آن سرطان بدخیم گفته می‌شود.

وی افزود: طبق گزارش سازمان جهانی بهداشت سرطان سینه به همراه سرطان ریه شایع‌ترین سرطان‌ها بین افراد هستند و سرطان سینه شایع‌ترین سرطان در زنان ایرانی نیز محسوب می‌شود.

این محقق و پژوهشگر دانشگاه تربیت مدرس بیان کرد: نکته مهم این است که سرطان سینه هم در زنان و هم در مردان دیده می‌شود، اما شیوع آن در زنان بسیار بیشتر از مردان است.

ور در پایان گفت: به طوری که از هر ۸ زن ۱ نفر در طول عمرش به سرطان سینه مبتلا می‌شود اما مردان تنها ۱ درصد کل موارد سرطان سینه را تشکیل می‌دهد.

وی تأکید کرد: متأسفانه هیچ نشانگر سرمی معتبر برای پیش‌آگاهی اولیه وجود ندارد که حساس و به‌اندازۀ کافی خاص باشد تا به‌طور معمول مورد استفاده قرار گیرد اما در این زمینه، میکروRNA به‌عنوان نشانگر پیش‌آگاهی اولیه در بیماری سرطان در جامعه علمی، مورد توجه قرار گرفته است.

پرچکانی چوزکی خاطرنشان کرد: در این تحقیق به دنبال طراحی و ساخت بیوسنسور الکتروشیمیایی جهت تشخیص زودهنگام میکروRNAهای دخیل در سرطان سینه در بستر میکروفلوئیدیک بودیم چرا که به کمک این سنسور می‌توان سرطان سینه را در مراحل ابتدایی و با سرعت بالا تشخیص داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • حسگر تشخیص زودهنگام سرطان سینه طراحی شد
  • واردات سازهای لاکچری آزاد می‌شود؟
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر
  • مدرس دانشگاه حکیم سبزواری مربی تیم ملی دارت شد
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • (ویدئو) انتشار تصویر عجیب از «بنیامین بهادری»
  • مدرس حوزه: اکثر خودکشی‌های اخیر مولود فقر است