Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام مسئولان برگزار کننده المپیک توکیو، برای نخستین بار مسابقات قایقرانی دارای سه ویژگی منحصر به فرد است. ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی،‌ تابستان سال آینده بازی‌های المپیک 2020 برگزار می‌شود و بهترین ورزشکاران جهان راهی توکیو می‌شوند تا در بزرگترین رویداد ورزشی شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکیو از سوم تا نوزدهم مرداد میزبان المپیک سی و دوم است و هفته گذشته نیز پیست مخصوص مسابقات قایقرانی را به طور رسمی افتتاح کرد.

مسئولان برگزار کننده این رویداد مهم ورزشی اعلام کرده‌اند که مسابقات قایقرانی برای نخستین‌بار با سه ویژگی منحصربه فرد در توکیو برگزار خواهد شد.

ویژگی اول این مسابقات در المپیک 2020 به محل برگزاری مربوط است. آنطور که ژاپنی‌ها اعلام کرده‌اند برخلاف ادوار گذشته محل برگزاری رقابت‌های قایقرانی در محل دهکده مسابقات است. پیش از این همیشه رقابت‌های قایقرانی در محلی دور از دهکده بازی‌ها برگزار می‌شود.

دومین ویژگی منحصر به فرد المپیک توکیو در رشته قایقرانی مسابقات تست است. ژاپن اعلام کرده که قبل از آغاز این رویداد مهم برای تمامی رشته‌های قایقرانی رقابت تست المپیک برگزار می‌شود.

سومین ویژگی هم توزیع سهمیه‌ها بین ورزشکاران آقایان و بانوان است. برای نخستین‌بار در ادوار المپیک تعداد سهمیه‌های آقایان و بانوان در رشته قایقرانی برابر شده‌است.

از یک ماه آینده رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در رشته‌های مختلف شروع می‌شود و ملی‌پوشان ایران نیز این روزها تمرینات خود را انجام می‌دهند تا بتوانند در مسیر توکیو موفق باشند و به سهمیه‌های المپیک دست پیدا کنند.

سولماز عباسی مربی تیم ملی روئینگ بانوان شد

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قایقرانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قایقرانی قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مستقیم علی آقامیرزایی به فینال ۱۰۰۰ متر کایاک

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون قایقرانی، روز سوم مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک امروز در توکیو ژاپن پیگیری می‌شود.   تیم قایقرانی آب‌های آرام با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک حضور دارد.   علی آقامیرزایی در گروه دوم مقدماتی کایاک ۱۰۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از قزاقستان، چین‌تایپه، هنگ‌کنگ، ازبکستان، سنگاپور و هند رقابت کرد و با زمان ۳:۳۸.۸۷۶ دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و مستقیما به فینال این رقابت‌ها صعود کرد. در این رقابت نمایندگان قزاقستان و ازبکستان دوم و سوم شدند.   فینال این ماده فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • سهرابیان: کسب ۵ سهمیه برای ورزشکاران قایقرانی قوت قلب است/ می‌توانستیم در کایاک ۲ نفره و کانو هم سهمیه بگیریم
  • ۴ سهمیه قایقرانی چاشنی تاریخ‌سازی دختران ایران
  • ۴ سهمیه با قایقرانی چاشنی تاریخ‌سازی دختران ایران
  • دختران قایقران ایران تاریخ سازی کردند
  • سه سهمیه المپیکی ایران در قایقرانی
  • اولین سهمیه المپیک قایقرانی نصیب فاطمه مجلل
  • کسب اولین سهمیه قایق دونفره در تاریخ قایقرانی ایران
  • اولین سهمیه المپیک قایقرانی نصیب فاطمه مجلل شد
  • نبی رضایی سهمیه کانوی المپیک را کسب کرد/ دومین سهمیه برای قایقران
  • صعود مستقیم علی آقامیرزایی به فینال ۱۰۰۰ متر کایاک