Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، صادقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند در جلسه هماهنگی همایش آیت‌الله میرزاباقر مرندی که با حضور رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر متولیان فرهنگی شهرستان مرند برگزار شد، گفت: بزرگداشت آیت الله میرزا باقر مرندی با تصویب شورای فرهنگ عمومی شهرستان به ریاست امام جمعه مرند و با همکاری ادارات و نهادها، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مرند را شهر عالم پرور و عالم‌خیز دانست و افزود: برگزاری بزرگداشت برای علما از وظایف اصلی حوزه علمیه و دانشگاه است، باید آثار، ساده زیستی، تهذیب اخلاق و معنویت علما برای طلاب و دانشجویان تبیین شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند با تاکید بر به نقش علما در جامعه و فرهنگ‌سازی و ترویج اخلاق اسلامی اذعان داشت: علما نقش هدایت گری در جامعه دارند و نسل امروز نظام اسلامی باید در این زمینه آگاهی داشته باشد، چراکه معرفی بنیان‌های معنوی و اخلاقی علما در توسعه پژوهش و علم مؤثر است.

صادقی افزود: آیت‌الله میرزاباقر مرندی از علمای بزرگ مرند بود که زمین دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهر را وقف این مرکز آموزشی کرده است.

گفتنی است:پیش از این نیز بزرگذاشت علمای شهرستان مرند در این شهر برگزار شده است.

 

انتهای ییام/ش

 

بزرگداشت آیت الله میرزاباقر مرندی  درمرند برگزار می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۵۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی در مرند
  • برگزاری رویداد فرهنگی سازمان همکاری اسلامی و دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • توجه به مقوله حجاب و عفاف مهم‌ترین رکن در سعادت جامعه است
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد