Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@14:15:25 GMT

کواکبیان: مشکلات مردم را به تحریم‌ها نسبت ندهید

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۶۰۵۰

کواکبیان: مشکلات مردم را به تحریم‌ها نسبت ندهید

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مشکلات مردم را به تحریم‌ها نسبت ندهید چرا که مساله سیب زمینی و هویج ربطی به تحریم‌ها ندارد و دولت بایدها آن را حل کند.

به گزارش مشرق، مصطفی کواکبیان عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا، اظهار داشت: کاخ سفید ظاهراً نمی‌خواهد از اقدامات ابلهانه خود دست بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اظهارات کواکبیان درباره اختیارات روحانی

وی ادامه داد: آنان اخیراً علاوه بر تحریم رهبر معظم انقلاب و فرماندهان نظامی، وزیر امور خارجه را هم تحریم کردند که این مساله نشان می‌دهد آنان دروغ می‌گویند که می‌خواهند مذاکره کنند، دیپلماسی را پیش ببرند و به دنبال تنش زدایی هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: از وزارت خارجه می‌خواهم با کشورهایی چون امارات، عربستان، بحرین و انگلیس که با آمریکا در این اقدامات همکاری می‌کنند، برخورد کرده و با اقدامات دیپلماتیک پاسخ آنان را بدهد.

کواکبیان تصریح کرد: وزیر کشور باید پاسخگوی برخورد نامناسب نیروی انتظامی با یکی از دختران بدحجاب باشد.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات مردم را به تحریم‌ها نسبت ندهید چرا که مساله سیب زمینی و هویج ربطی به تحریم‌ها ندارد و دولت بایدها آن را حل کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی لیگ ملت های والیبال کاخ سفید کواکبیان مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی

 محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مسائل ارزی گفت: مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است. 

وی تاکید کرد: دولت و مجلس باید در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند.

رییس مجلس خاطرنشان کرد: لازم است دو قوه به یک تصمیم مشترک برسند تا از این قوای مجریه و مقننه یک حرف شنیده شود.

این جلسه صبح امروز با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، فرزین رییس کل بانک مرکزی، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی، سیدشمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید، اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و حجت الاسلام بحرینی و محسن زنگنه از نمایندگان اقتصاددان مجلس و تعدادی از کارشناسان مرکز پژوهش ها در دفتر رئیس مجلس برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • رویکرد اردن نسبت به مساله فلسطین
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • طرح‌های صنعتی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • انتقاد منتخب مردم قم در مجلس از نوع شهرسازی در کلانشهرها
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است
  • مدیران در چهارچوب قانون نسبت به رفع مشکلات اردبیل تلاش کنند