Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، مهدی طارمی در لیست خرید برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس حضور داشت تا مسئولان این باشگاه مذاکرات اولیه ای را با وی انجام دهند اما رفتن سرمربی کروات سرخ‌ها باعث شد تا ادامه مذاکرات آنها با وقفه‌ای چند روزه روبرو شود.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که دو فصل پیش از پرسپولیس به الغرافه قطر رفت هنوز پاسخ روشنی به درخواست سرخ‌ها نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که در ایران به سرمی‌برد قبلاً نیز در انتقالات خود دردسرهای فراوانی را برای سرخ‌ها ایجاد کرده بود.

محرومیت پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی حاصل دست‌پخت مدیران باشگاه و مهدی طارمی بود. او آنقدر در قضیه رفتن به ریزه اسپور ترکیه سرخ‌ها را در آچمز قرار داد که سو مدیریت مدیران وقت پرسپولیس نظیر علی اکبر طاهری باعث بدهی سنگین این باشگاه و محرومیت سرخ‌ها شد.

توانایی‌های فنی طارمی بر هیچکس پوشیده نیست. او که در ترکیب تیم‌های باشگاهی اش و همچنین تیم ملی فوتبال ایران عملکرد خوبی داشته است می‌تواند عصای دست هر مربی باشد اما مهاجم تیم ملی از اشتباهات گذشته خود درس نمی‌گیرد و رفتاری را انجام می‌دهد که هواداران پرسپولیس را در این برهه زمانی حساس ناراحت می‌کند. طارمی که برای رفتنش از پرسپولیس به الغرافه خیلی شفاف گفت اصلاً دوست ندارد بماند حالا به صراحت نمی‌گوید انتخاب اول و آخرش بازی در لیگ‌های اروپایی حتی با کمترین قیمت است.

طارمی برای اینکه محبوبیت باقی‌مانده خود نزد هواداران پرسپولیس را از دست ندهد به مدیران باشگاه اعلام کرده است انتخاب اول و آخرش در فوتبال ایران قرمزها هستند اما منتظر است تا پیشنهادات خارجی خود را بررسی کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۶۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال اینتر و آث میلان در هفته سی و سوم سری آ روز گذشته دوشنبه ۳ اردیبهشت در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با نتیجه دو بر یک به سود اینتر به پایان رسید تا این تیم در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات، قهرمانی خود را قطعی کند.

سایت «noticiasaominuto» به نقل از «پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر خبر داد که حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در فصل آینده به این تیم قطعی است. او در این خصوص اظهار داشت: ما از خیلی وقت پیش کارهای انتقال بازیکنان جدید به اینتر برای فصل آینده را انجام داده‌ایم. برخی از آنها را خیلی سریع اعلام کردیم که به نظرم کار اشتباهی بود و باید در پایان فصل رسانه‌ای می‌شد.

یکی از خبرنگاران از «پیرو آسیلیو» پرسید که آیا بازیکنان جدید اینتر، «زیلنسکی» و مهدی طارمی هستند؟ که او در واکنش به این سوال تنها به لبخند زدن اعتنا کرد. این سایت در ادامه خبر خود آورده است که طارمی در پایان فصل و با قراردادی آزاد راهی اینتر می‌شود.

کد خبر 6086434

دیگر خبرها

  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر
  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی