Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی در پیامی موفقیت فیلم «قصر شیرین» ساخته سیدرضا میرکریمی در جشنواره فیلم شانگهای را به رضا میرکریمی (دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر) تبریک گفت.

در پیام حسین انتظامی آمده است:

«سینمای فاخر و نجیب ایران همواره با حضور موفق خود در عرصه‌های بین‌المللی نماینده شایسته فرهنگ و هنر این مرز و بوم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حضور در جلوه‌گاه مشرق زمین که اشتراکات تاریخی و فرهنگی آن بخش مهمی از هویت جمعی ساکنان این قاره کهن را شکل داده است، اهمیت ویژه‌ای می‌یابد.

حلاوت و شیرینی جوایز «قصر شیرین» در جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای که در زمره جشنواره‌های معتبر و برتر جهان محسوب می شود با التفات به این مهم دو چندان می شود. این موفقیت بزرگ را به کارگردان ارزشمند میهنمان آقای رضا میرکریمی و گروه سازندگان فیلم تبریک عرض می‌کنم و برای ایشان توفیق روزافزون آرزومندم.»

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جشنواره فیلم شانگهای زمین فرهنگ و هنر فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک فرارسیدن سالروز استقلال زیمبابوه به «امرسون منانگاگوا» تصریح کرد: تعاملات دوجانبه ایران و زیمبابوه در سنوات اخیر رو به توسعه بوده و دیدارهای متناوب مقامات عالی‌رتبه دو کشور نویدبخش گسترش فزاینده مناسبات در تمامی ابعاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فلسطینی‌ها در المپیک پاریس حضور خواهند داشت
  • «شهرک» در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی «کازابلانکا»
  • «شهرک» وارد «کازابلانکا» شد
  • «شهرک» در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی «کازابلانکا»
  • جشنواره «پژواک» بین‌المللی می‌شود؟/افزایش آثار رادیویی غیرسازمانی
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره فیلم  آلمان
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم