Web Analytics Made Easy - Statcounter

عربستان امروز (سه‌شنبه) رسما اسامی اعضای هیئت خود برای حضور در کارگاه اقتصادی بحرین به عنوان بخشی از طرح "معامله قرن" را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری عربستان (واس) اعلام کرد که هیئت عربستان به ریاست محمد بن عبد الله الجدعان، وزیر دارایی این کشور در کارگاه اقتصادی بحرین به عنوان بخشی از طرح صلح آمریکا برای فلسطین و رژیم صهیونیستی موسوم به "معامله قرن" شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، محمد آل شیخ، وزیر مشاور و عضو شورای وزیران و یاسر الرمیان، مدیر ارشد صندوق سرمایه‌گذاری‌ عمومی عربستان از دیگر اعضای هیئت این کشور هستند.

واس در ادامه این گونه ادعا کرد که مشارکت عربستان در کارگاه منامه در راستای تداوم مواضع ثابت و حمایت مداوم آن از مسأله فلسطین و کمک آن به ملت برادر فلسطین صورت گرفته است.

این درحالی است که ملت و رهبری فلسطین بارها کارگاه اقتصادی آمریکا در بحرین را محکوم کرده‌اند و از دیگر کشورها به ویژه اعراب خواسته‌اند تا این کارگاه را تحریم کنند، چراکه به دنبال از بین بردن مسأله فلسطین در ازای دادن پول به آنها است.

کارگاه اقتصادی بحرین به عنوان بخشی از "معامله قرن"، به درخواست آمریکا امروز و فردا در منامه، پایتخت بحرین برگزار می‌شود. مقامات فلسطین بارها با حضور در این کارگاه که "به دنبال تضییع حق و حقوقشان است" اعلام مخالفت کرده‌اند اما برخی کشورها از جمله عربستان، امارات، مصر و اردن برای مشارکت در آن اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عربستان کارگاه منامه فلسطين طرح معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۶۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای نخستین بار ؛ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره) همزمان با اعزام زوار ایرانی + فیلم

دریافت 10 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سفیر عربستان برای نخستین بار در مراسم اعزام زوار ایرانی در فرودگاه حاضر شد و ضمن شرکت در مراسم بدرقه زائران، از ترمینال سلام و زیر ساخت‌های فرودگاه هم بازدید کرد.

کد خبر 846227 منبع: ایرنا برچسب‌ها حج خبر مهم حج - سازمان حج و زیارت هواپیما

دیگر خبرها

  • موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل
  • عربستان: جامعه جهانی به مسوولیت خود مبنی بر توقف تجاوز اسرائیل عمل کند
  • هیات اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • هیئت اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود 
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • اهداء قرآن ویژه فلسطین به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در کشور مالزی
  • حضور سفیر عربستان در مراسم اعزام اولین گروه زائران ایرانی به حج
  • برای نخستین بار ؛ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره) همزمان با اعزام زوار ایرانی + فیلم
  • فیلم/ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره)