Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، پیش ثبت‌نام مدارس شاهد از طریق ورود به سامانه سجا به نشانی saja.medu.ir صورت می‌گیرد. پس از پایان ثبت‌نام، تا یک هفته از طریق مدرسه به دانش‌آموزانی که امتیاز لازم را کسب کرده‌اند اطلاع‌رسانی می‌شود که مدارک خود را برای ثبت‌نام تحویل دهند.

پیش ثبت‌نام مدارس شاهد در پایه اول ابتدایی از اول خرداد آغاز شد و تا ۱۷ خرداد ادامه داشت و حدود ۶۵ هزار نوآموز کلاس اولی در مدارس شاهد پیش ثبت‌نام خود را انجام دادند و مطابق روال همیشه حدود یک‌سوم این جمعیت در مدارس شاهد پذیرفته می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته محمدرضا رزاقی، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش این پیش ثبت‌نام در پایه دوره اول متوسطه اول تیر آغاز شده است و تا ۱۴ تیر ادامه دارد. همچنین پیش ثبت‌نام‌ها در پایه دوم متوسطه از فردا ۵ تیر آغاز می‌شود و تا ۲۱ تیر ادامه دارد.

رزاقی همچنین زمان پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه مدارس شاهد را از اول تا دهم مرداد اعلام کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دانش آموز وزارت آموزش و پرورش ثبت نام مدارس شاهد سامانه سجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۶۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس زرند فردا تعطیل است

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بنا به نظر ستاد بحران و با دستور فرماندار به اداره آموزش و پرورش به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه کلیه مدارس شهرستان تعطیل است. 

وی از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

رییس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های خدمت رسان در شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • ‌توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • مخبردزفولی: گفتمان‌سازی در حوزه‌های علوم پایه و مهندسی باید از سنین پایین در مدارس باشد