Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@08:08:29 GMT

پیکر مطهر شهید مدافع حرم در اردبیل تشییع می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۶۲۶۳

پیکر مطهر شهید مدافع حرم در اردبیل تشییع می‌شود

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: آئین بزرگداشت و تشییع پیکر شهید مدافع حرم علی سیفی در اردبیل برگزار می‌شود و زمان و مکان آن متعاقبا اعلام خواهد شد. ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

سردار سرتیپ دوم پاسدار فرهنگ مستعد حصاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت:طبق تمهیدات و برنامه‌ ریزی‌های انجام یافته آئین بزرگداشت و تشییع پیکر شهید مدافع حرم علی سیفی در اردبیل برگزار می‌شود و زمان و مکان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به ویژه شهید علی سیفی بیان کرد: این شهید والامقام پس از چهار سال دوری تفحص شده و شناسایی دی.ان.ای آن انجام یافت و هم‌اکنون به کشورمان انتقال یافته و برای زیارت کابوس علی بین موسی الرضا(ع) به مشهد انتقال داده شده است.

پیکر شهید مدافع حرم در بارگاه منور رضوی تشییع شداردبیل| پیکر مطهر شهید مدافع حرم "علی آقایی" به وطن بازگشت/پایان چشم انتظاری 4 ساله+ فیلماردبیل میزبان 3 شهید گمنام می‌شود

جانشین فرمانده  سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ضمن عرض تسلیت به خانواده معزز شهید علی سیفی گفت: شهیدان مدافعان حرم سرمایه‌های معنوی و ارزشمند ملت ایران هستند و ما به داشتن چنین سرمایه‌هایی و خانواده‌هایی که به اندازه شهدای والامقام ارزشمندند به خود افتخار می‌کنیم.

مستعدحصاری تصریح کرد: باید با جان و دل ادامه دهنگان راه شهدای والامقام باشیم چرا که شهیدان والامقام کشورمان برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند و برای هموارسازی راه سعادت و خوشبختی را هموار کنیم که این موضوع یک اولویت اساسی است.

وی بیان کرد: همزمان با تشییع پیکر این شهید مدافع حرم پیکر سه شهید گمنام نیز در استان اردبیل تشییع و خاکسپاری می‌شود که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته تا مراسمی باشکوه و در خور شان و جایگاه شهدای والامقام برگزار کنیم که این موضوع برای ما یک اولویت اساسی و مهم است.

انتهای پیام/ ع

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۶۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلجویی از خانواده نخستین شهید گلستانی مدافع وطن در سال ۱۴۰۳ + برنامه تشییع

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ نجاتی نیا، مرزبان گلستانی بامداد دیروز، در منطقه مرزی میرجاوه در جنوب شرق کشور، در درگیری با اشرار به شهادت رسید.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید نجاتی نیا فردا چهارشنبه هشتم فروردین ساعت ۲۰ در مسجد اعظم روستای النگ برگزار می‌شود.

پیکر شهید، پنجشنبه نهم فروردین در گرگان ساعت ۸ صبح میدان صبحگاه ستاد انتظامی استان گلستان و ۹ صبح از ورودی روستای النگ تشییع و در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) النگ تدفین خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی در زادگاهش + فیلم
  • تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی در زادگاهش
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • پیکر مطهر شهید لطیف‌زاده در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • پیکر شهید جانباز ۷۰ درصد در مشهد تشییع شد
  • پیکر مطهر جانباز شهید در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم‌های حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) + فیلم
  • پیکر شهید مدافع حرم تشییع شد
  • دلجویی از خانواده نخستین شهید گلستانی مدافع وطن در سال ۱۴۰۳ + برنامه تشییع