Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم چندین روستای شهرستان ماسال از ضعف آنتن‌دهی تلفن همراه در روستایشان گلایه‌مند هستند.

خبرگزاری شبستان، ماسال_مائده فلاحتکارضیابری: این روزها که دنیای تکنولوژی حرف اول را می‌زند و عصر ارتباطات است، متاسفانه مردمان چندین روستای شهرستان ماسال از ضعف آنتن‌دهی تلفن همراه گلایه‌مند هستند.

 

پوشش نامناسب تلفن همراه در مناطق روستایی ماسال امروزه یکی از مهمترین معضلات و چالش‌های اساسی در این مناطق شده که حقیقتاً زندگی روستانشینان را با مشکلات اساسی مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ضعف آنتن‌دهی در روستاهای مرکیه، ورورمیه، سراکه، لیپا، تاسکوه، میرمحله، ماسوله‌خانی، اسب ریسه، شالماکوه، گنذر، طبق‌سر، خروم، سیاهدول، توت‌نساء، خودبچر، تبرسرا، شالما و ییلاقات مشکلاتی را برای ساکنین محل به وجود آورده است.

 

در برخی از روستاهای مذکور مردم با عدم آنتن‌دهی مواجه هستند و برای اینکه بتوانند با بستگان خود تماسی حاصل کنند باید چندین کیلومتر از محل زندگی خود دور شوند که این امر زندگی را برای آنها دشوار کرده است.

 

 

*ضعف آنتن‌دهی تلفن همراه، سبب کسر شأن شهرستان است

یکی از بانوان مرکیه با بیان اینکه ما در روستای خود مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه نداشتیم اما بعد از تعطیلات اخیر(عیدفطر) آنتن‌دهی با ضعف‌هایی همراه شد، اظهار کرد: چندین بار از طریق کانال‌های خبری شهرستان اطلاع‌رسانی شده اما متاسفانه تاثیری نداشته است.

 

وی با بیان اینکه امروزه همه ارتباطات مردم وابسته به تلفن همراه شده است، افزود: برای اینکه بتوانیم با بستگان خود تماس حاصل کنیم بالاجبار باید از تلفن ثابت منزل استفاده کنیم زیرا تلفن همراه آنتن‌دهی ندارد و صدا شکسته شنیده می‌شود.

 

این بانوی مرکیه‌ای با بیان اینکه از مسئولان خواستاریم هر چه زودتر به این معضل رسیدگی کنند، گفت: در عصر ارتباطات، ضعف آنتن‌دهی تلفن همراه آن هم برای یک روستا و شهرستان توریستی واقعا کسر شأن است.

 

 

*عدم آنتن‌دهی تلفن همراه ضعف بزرگی برای شهرستان ماسال

«حسین طاووسی» با بیان اینکه با خانواده‌ام از تهران برای سفر چند روزه به شهرستان ماسال سفر کرده‌ام، تصریح کرد: 2 روز است که در ییلاقات ماسال اسکان پیدا کرده‌ایم اما دریغ از اینکه یک لحظه کوتاه به تلفن همراه دسترسی داشته باشیم.

 

این مسافر تهرانی با بیان اینکه شهرستان ماسال یک شهر گردشگرپذیر است که جمعیت زیادی از مسافران پذیراست، خاطرنشان کرد: متاسفانه عدم آنتن‌دهی تلفن همراه یک ضعف بزرگ برای شهرستان محسوب می‌شود.

 

وی اظهار کرد: وقتی به داخل شهر آمدم، هیچ راه دسترسی به خانواده‌ام نداشتم تا بتوانم برای خرید با آنها هماهنگی کنم و به اجبار دوباره بیش از 20 کیلومتر تا ییلاقات برگشتم، اگر تلفن همراه در ییلاقات آنتن‌دهی مناسب داشت دیگر نیاز به برگشت 20 کیلومتر نبود.

 

طاووسی افزود: مسئولان امر باید برای ارتقاء سطح گردشگری شهرشان و آسودگی‌خاطر مسافران هر چه سریعتر نسبت به آنتن‌دهی تلفن همراه اقدام کنند.

 

 

*قطعی تلفن همراه و عدم پوشش اینترنت در ییلاقات باعث نگرانی مسافران می‌شود

یکی دیگر از گردشگران ضمن، گلایه از وضعیت موجود پوشش تلفن همراه و قطعی اینترنت در ییلاقات ماسال، گفت: متاسفانه قطعی تلفن همراه و عدم پوشش اینترنت در این مناطق باعث نگرانی مسافران می‌شود.

 

وی با بیان اینکه امروزه یکی از وسایلی که نقش مهم و اساسی در تمام زمان‌ها دارد بحث تلفن همراه و آنتن‌دهی آن در سطح روستاها و شهرها است، تصریح کرد: گاهی عدم پوشش تلفن همراه باعث ایجاد یک بحران می‌شود.

 

این گردشگر خاطرنشان کرد: با وجود آب و هواي كوهستاني و گردشگرپذير بودن ییلاقات ماسال، اين بخش همچنان از نظر امواج گيرنده‌هاي تلفن همراه در محروميت بسر مي‌برد و می‌طلبد مسئولان امر سریعا فکری به حال این وضعیت کنند.

 

گفتنی است، مردمان روستاهای ماسال به شدت از این موضوع گلایه‌مند بوده و خواستار رفع این معضل از طریق فرمانداری و شرکت مخابرات هستند.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت اردبیل مجلس شیراز خبرگزاری شبستان کانون مساجد مسجد خطبه نماز جمعه عدم آنتن دهی ییلاقات ماسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۶۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه

سردار محمد عارف سپهری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: در راستای حراست و کنترل مرز‌های استان، مرزبانان هنگ مرزی بانه حین پایش و رصد نوار مرزی به تعدادی متجاوز حامل بار قاچاق مواجه شدند.

وی افزود: مرزبانان با اتخاذ مواضع مناسب، سد راه قاچاقچیان شدند و متجاوزان به محض مشاهده ماموران محموله خود را رها کرده و با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و تاریکی شب، به عمق خاک کشور مقابل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی کردستان اضافه کرد: مرزبانان در پاکسازی و بررسی کامل محل ۴۸ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند آیفون را کشف کردند و مانع ورود غیر قانونی این محصول قاچاق به کشور شدند.

سردار سپهری با اشاره به تبعات قاچاق کالا، ادامه داد: مرزبانان این فرماندهی در راستای تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با عزمی راسخ در کنترل نوار مرز و مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق و ممنوعه تلاش می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • گلایه‌مندی مردم گلپایگان از افزایش قیمت اجاره مسکن
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان
  • افزایش قیمت برخی گوشی‌ها با وجود تخصیص ارز نیمایی
  • جهش قیمتی برخی مدلهای تلفن همراه با وجود تخصیص ارز نیمایی