Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه طرح رعد ۲۶ ماموران پلیس موفق به دستگیری سه متهم حامل موادمخدر شدند.

ماجرا از این قرار است که فردی به دلیل حمل ماده مخدر شیشه در بوستان ولایت دستگیر شد.

این فرد در اظهاراتش مدعی شد که همسر وی به همراه خواهرزاد‌ه‌ همسرش اقدام به جاسازی ۴۸ گرم ماده مخدر شیشه در کیف پول وی کرده است و در همان زمان با وی به بوستان آمده و از سوی دیگر برادرزاده همسرش با برقراری تماس با پلیس گزارش حمل موادمخدر را به ماموران داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسر متهم علت انجام این کار را وجود اختلافات خانوادگی عنوان کرد و در اظهارات خود به پلیس نسبت به ارتکاب جرم خود اعتراف کرده است.

افسر پرونده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره جزییات این پرونده اظهار کرد: این فرد به اتهام حمل موادمخدر توسط پلیس در بوستان ولایت شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: پس از بررسی پرونده و ظاهر این فرد که دستان روغنی و گریسی داشت، مشخص شد که وی فردی زحمت کش است و ماموران با بررسی سوابق وی مطلع شدند که این فرد سابقه دار نیست و یک شغل وی تعمیرکار است.

افسر پرونده ادامه داد: در بررسی‌های بعدی مشخص شد که همسر وی بنا به دلیل اینکه از شوهرش نفرت دارد و برای به زندان رفتن وی دست به این اقدام زده است؛ نسبت به جاسازی ۴۸ گرم ماده مخدر شیشه در کیف پول وی اقدام کرده و در همان لحظه با برقراری تماس با سامانه ۱۱۰ پلیس گزارش حمل موادمخدر توسط همسرش را به پلیس اعلام کرده است.

مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی پرونده و اثبات بی گناهی فرد حامل موادمخدر، وی آزاد خواهد شد، اما همسر وی به همراه خواهرزاده همسرش برای بررسی پرونده و رای آن به مرجع قضایی تحویل داده خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۶۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت در استان فارس اظهار داشت: خانمی به پلیس فتا مراجعه کرد و اظهار داشت شخصی ناشناس در فضای مجازی من را به عنوان کلاهبردار معرفی کرده و با این کار باعث بی‌اعتباری کسب و کار و ریزش اعضای فضای مجازی من شده است.

به گزارش ایران، وی افزود: رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی و تخصصی لازم توسط کارشناسان، هویت فرد ناشناس در کمترین زمان ممکن کشف و طی هماهنگی با مرجع قضایی به پلیس فتا احضار شد.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت گفت: متهم که خانمی ۳۱ ساله است در بازجویی اولیه مدعی شد، بر سر اختلافی که با شاکی برای تبلیغات کسب و کارش داشته، اقدام به نشر اکاذیب در گروه‌های فضای مجازی کرده و قصد بی‌اعتباری وی را داشته است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم انگیزه خود را انتقام‌جویی شخصی اعلام کرد، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمه به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ زینلی هشدار داد: فضای مجازی جایی برای انتقام‌جویی نیست و با خاطیان برابر قانون برخورد خواهد شد. از جرائم سایبری که می‌تواند آثار جبران‌ناپذیری در زندگی افراد داشته باشد، انتشار تصاویر خصوصی، نشر اکاذیب و توهین در فضای مجازی است که معمولا با سهل‌انگاری خود کاربر در دسترس مجرمان سایبری می‌افتد.

وی تاکید کرد: بنابراین می‌طلبد شهروندان فضای مجازی را به عنوان محلی برای ابراز اختلافات خانوادگی و انتقام‌جویی انتخاب نکنند و مراتب را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
  • همدستی مرد و زن برای قتل شوهر
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • جمع‌آوری بیش از ۲۶۰۰ معتاد متجاهر در غرب تهران
  • ماجرای عجیب کتک زدن پدر شوهر و فلج کردن او
  • (ویدئو) سانسور جنجالی سکانس ابراز عشق شوهر به همسرش در تلویزیون؛ «دوست دارم» ممنوع!
  • (ویدئو) سانسور جنجالی سکانس ابراز عشق شوهر به همسرش در تلوزیون؛ «دوست دارم» ممنوع!
  • طلاقی که هزینه سنگینی برای بازیکن سرشناس داشت؛ آپارتمان، ویلا و ماشین گران‌قیمت برای همسر سابق!