Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@13:55:23 GMT

کمک فوری برای نجات زندگی پدر خانواده

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۶۳۵۰

پدری 55 ساله و سرپرست خانواده 6 نفره ساکن یکی از روستاهای شمال غرب کشورمان که از 3 ماه پیش بطور اتفاقی هنگام مراجعه به پزشک محل متوجه می شود که به سرطان مبتلا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پدری 55 ساله و سرپرست خانواده 6 نفره ساکن یکی از روستاهای شمال غرب کشورمان که از 3 ماه پیش بطور اتفاقی هنگام مراجعه به پزشک محل متوجه می شود که به سرطان مبتلا شده است سپس به مرکز استان محل سکونت خود مراجعه و پس از آزمایشات و س تی اسکن ابتلای ایشان به سرطان مری تایید می شود و از همان ابتدا کار درمان برای ایشان شروع شده و تا امروز که تقریباً 3 ماه از شروع شیمی درمانیش می گذرد تمامی زندگیش را برای تهیه دارو هزینه کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق تشخیص و نظر پزشک محترم معالجش حتماً 3 بار دیگر باید مورد شیمی درمانی قرار گیرد تا بتوانند عمل جراحی اش را انجام دهند.ساکن روستا بوده و درآمدش کفاف دخل و خرجشان را نمی دهد.

برای تهیه داروی مورد نیاز 3 بار شیمی درمانی حدود 9 میلیون تومان لازم است که بدلیل فقر شدید مالی و از دست دادن تمامی زندگیش بخاطر این بیماری و بیکاری فرزندانش نتوانسته اند تامین و برای دریافت کمک به این موسسه مراجعه نموده اند.   حال در نظر داریم با کمک و یاری خداوند متعال و شما بزرگواران مبلغ 9میلیون تومان تهیه و در اختیار این دو خانواده محترم و آبرودار قرار دهیم.   لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامندیم جهت کمک به درمان و جراحی این پدر بیمار نیازمند و آبرومند ، نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام کنید.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین بسته‌های خدمتی متناسب با گروه‌های سنی در برنامه «سلامت خانواده»

دکتر عباس علیپور، رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت به وبدا گفت: اجرای برنامه «سلامت خانواده» با هدف ارائه خدمات پیشگیرانه سلامت برای جلوگیری از بروز بیماری و یا تشخیص بیماری در مراحل اولیه در افراد انجام می‌شود تا از تشدید بیماری در آنان جلوگیری شود.

وی افزود: این برنامه جزو تکالیف قانونی وزارت بهداشت بوده و از سال گذشته در کشور آغاز شده و امسال اجرای آن تسریع خواهد شد. ۲۷ میلیون نفر از شهروندان در مناطق شهری دارای یک تیم سلامت، مراقب سلامت و پزشک خانواده خواهند شد که این افراد تمام خدمات سلامتی را به آنها ارائه خواهند داد.

وی با بیان این که ارزیابی عوامل خطر بیماری در افراد از اصول برنامه «سلامت خانواده» است، اظهار داشت: در این برنامه متناسب با گروه‌های سنی بسته‌های مراقبت سلامتی برای افراد تدارک دیده خواهد شد و اگر فردی نیاز به ارجاع داشته باشد در سطح یک به پزشک خانواده و در سطوح تخصصی بالاتر به متخصص مربوطه، ارجاع خواهد شد.

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه برای اجرای برنامه در سال جاری منابع خوبی در نظر گرفته شده و امیدواریم بتوانیم این برنامه را در ۱۰ استان به طور کامل و در بیش از ۱۹۰ شهر دیگر، اجرایی کنیم.

دکترعیلپور خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم در این برنامه شرکت کنند تا بتوانیم آنها را به یک مراقب سلامت برای رصد سلامتی شان، متصل کنیم. همچنین مردم می‌توانند پزشک خانواده خود را در این برنامه اننخاب کرده و خدمات لازم را دریافت کنند.

وی در پایان با اشاره به این که تا پایان فصل بهار این برنامه به صورت عمومی در کشور اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: در خصوص ویرایش جدید شیوه نامه اجرایی برنامه سلامت خانواده نیز با معاونان بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور رایزنی‌های لازم صورت گرفته و با رفع اشکالات ویرایش اول، شیوه نامه جدید اجرایی به زودی ابلاغ خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد انجام می‌شود
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • مشاوره؛ حریمی امن برای بازیابی، تقویت و پیشرفت
  • تدوین بسته‌های خدمتی در برنامه سلامت خانواده
  • تدوین بسته‌های خدمتی متناسب با گروه‌های سنی برای افراد در برنامه «سلامت خانواده»
  • انواع درد دندان‌ و علل آن | خودمان برای تسکین درد چه کار کنیم؟ | چه زمانی به دندانپزشک مراجعه کنیم؟
  • تدوین بسته‌های خدمتی متناسب با گروه‌های سنی در برنامه «سلامت خانواده»
  • تغییر سبک زندگی راه برون رفت از شیوع سرطان
  • تقویت شبکه سلامت با اجرای طرح سلامت خانواده