Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@14:48:43 GMT

۶۷ نقطه حادثه خیز در استان باید حذف یا اصلاح شود

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۶۴۶۴

۶۷ نقطه حادثه خیز در استان باید حذف یا اصلاح شود

به گزارش خبرنگار مهر، نصیری بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: حذف یا ترمیم ده نقطه از این نقاط پر هزینه و زمان بر است.

وی بیان داشت: در این راستا حذف دو نقطه دیگر در حال اجرا است که یکی از این نقاط، پیشرفت ۷۰ درصدی و دیگری پیشرفت ۹۰ درصدی دارد.

نصیری افزود: در بسیاری از موارد، حوادث رانندگی به دلیل خطای انسانی بوده و ۴۵ درصد حوادث ترافیکی منجر به فوت در سال گذشته به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: رعایت قوانین در رانندگی و نداشتن سرعت و سبقت غیر مجاز می تواند از حوادث رانندگی بکاهد.

کد خبر 4650745

منبع: مهر

کلیدواژه: یاسوج نقاط حادثه خیز کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خرابی برق در ۵۶۴ نقطه/وضعیت شبکه برق هرمزگان پایدار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع برق هرمزگان، محمد کریمی، اظهار داشت: بر اساس آخرین اقدامات انجام شده برای انجام اصلاح و رفع خاموشی‌های ناشی از شرایط نامساعد جوی با استقرار ۷۹ اکیپ عملیاتی در سطح استان، هرس ۳۵۰ اصله درخت درگیر با شبکه در اولویت قرار گرفت و ۱۴۶ مورد سیم پارگی شبکه نیز اصلاح شد.

وی بیان کرد: همچنین با رفع عیب و برق دار کردن ۱۴۵ دستگاه ترانسفورماتور در یک تلاش جمعی توسط نیروهای عملیاتی، مشترکان برق دار شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان اضافه کرد: با تعویض پایه‌های آسیب دیده و اصلاح ۱۷۰ مورد رابط، ۱۷۰ فشار متوسط، تعویض و اصلاح ۸۰ پایه معیوب و همچنین جداسازی شبکه‌های آسیب دیده و انتقال بار روی خطوط همجوار در ۳۵ نقطه و تعویض ۱۲ اصله پایه فشار ضعیف کار نیروهای خدوم تداوم یافت تا شب گذشته خانه‌ای بدون برق نماند.

کریمی همچنین از انجام ترابری و انتقال لوازم پایه و ترانسفورماتور به محل‌های آسیب دیده جهت انجام اصلاحات شبکه خبر داد و گفت: این تلاش همچنان تا پاسی از شب ادامه داشت و در روزهای آینده نیز ادامه خواهد یافت.

وی یادآور شد: مدیریت برق همه شهرستان‌های استان هم‌اکنون با اعلام ستاد بحران استان در حالت آماده باش هستند و تا آخرین ساعت‌های ناپایداری جوی و شرایط ویژه اقلیمی این تلاش‌ها ادامه خواهد داشت..

کریمی با ارائه آماری از تجهیزات و ملزومات به‌کار گرفته شده برای برق‌دار شدن خطوط آسیب دیده و اصلاح شبکه و تأمین و توزیع برق پایدار گفت: در مجموع ۱۶۹ اصله پایه فشار متوسط، ۵۲ اصله پایه فشار ضعیف، و ۱۹ دستگاه ترانس در ظرفیت‌های مختلف معیوب شد که بخش عمده آن‌ها تاکنون اصلاح و مشترکان برق دار شده‌اند.

وی تصریح کرد: تاکنون گروه‌های عملیاتی به ۵۶۴ منطقه اعزام و خرابی‌های برق را در نقاط مختلف استان برطرف کردند.

کد خبر 6080603

دیگر خبرها

  • رفع ۴۸ نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • رفع ۴۸ نقطه پرتصادف جاده‌های استان اصفهان
  • رفع ۴۸ نقطه پرتصادف جاده های استان اصفهان در سال ۱۴۰۲
  • رفع خرابی برق در ۵۶۴ نقطه/وضعیت شبکه برق هرمزگان پایدار شد
  • حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد
  • رفع بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب همدان 
  • رفع بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب در همدان
  • حادثه رانندگی در محور ارومیه _ سرو
  • جنایت در خیابان گاندی | قتل زن جوان با ۲۰ ضربه چاقو