Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه دانشگاه پیام نور، محمدرضا زمانی اظهار کرد: این مراکز در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای دانشجویان خدمات آموزشی ارائه می کنند.

وی افزود: در ۲ سال گذشته تعدادی مرکز در کشورهای انگلستان، چین، اوکراین، لبنان، سوریه، کره جنوبی، اتریش، ژاپن، عراق، کانادا، جمهوری خودمختار نخجوان، گرجستان، قبرس و اسلوونی راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی تصریح کرد: برخی از نمایندگی‌های غیرفعال نیز نظیر مرکز جمهوری آذربایجان (باکو)، عمان، هندوستان و ترکیه که مدتی با رکود مواجه شده بودند؛ بار دیگر آغاز به کار کرده اند.

وی گسترش روزافزون فعالیت پیام نور در حوزه بین الملل را ماموریت ویژه این دانشگاه در زمینه مصوبات شورای گسترش آموزش عالی و هیات امنا عنوان کرد و افزود: این مرکز علمی براساس آموزش های ترکیبی، استادان برجسته، محتوای آموزشی نوشتاری، دیداری و شنیداری و همچنین آزمون های آنلاین به دانشجویان اقصی نقاط دنیا خدمات ارائه می کند.

زمانی در ادامه با اشاره به سیاست های برنامه ششم توسعه کشور مبنی بر لزوم گسترش دیپلماسی علمی در دانشگاه های زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از راه‌اندازی نمایندگی‌های ارمنستان (ایروان)، واحد اقلیم کردستان عراق (اربیل - سلیمانیه) و افغانستان (هرات - مزارشریف) خبر داد.

وی برگزاری دوره های مشترک تحصیلی و کوتاه مدت را از دیگر برنامه های دانشگاه پیام نور در حوزه بین الملل عنوان و اظهار کرد: در این باره مذاکراتی با برخی از دانشگاه‌های معتبر جهانی انجام شده و تفاهم نامه اولیه نیز با برخی از مراکز به امضا رسیده است.

زمانی از موافقت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با صدور مجوز پذیرش دانشجوی بین الملل (غیرایرانی) شهریه پرداز در برخی از مراکز پیام نور خبر داد و گفت: در حال حاضر این مجوز برای مرکز تهران جنوب صادر شده است و از ابتدای سال تحصیلی ۹۸-۹۹ در هر یک از رشته های دایر در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد، دانشجوی بین الملل شهریه پرداز جذب می‌شود.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۶۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۲ درصدی تولد نوزادان در آغازین روزهای سال ۱۴۰۳ نسبت به همین بازه زمانی در سال قبل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،کارن یحیائی گفت: خوشبختانه طبق آمار و اطلاعات ستاد نوروزی ۱۴۰۳ دانشگاه، تولد نوزاردان از یکم الی هفتم فروردین ماه ۱۴۰۳ نسبت در سال قبل در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، حدود ۲۲ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در راستای ارائه خدمات و عمل به وظایف در قانون جوانی جمعیت، دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تلاش خود را برای انجام وظایف قانونی بکار بسته و در تمام مدت تعطیلات و ایام نوروز واحدهای خدمات دهنده در زمینه مشاوره ازدواج، زنان و زایمان و اطفال به صورت مستمر مشغول خدمت رسانی بوده اند.

رئیس کمیته رسانه قرارگاه جمعیت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خاطرنشان کرد: در اولین روز از سال ۱۴۰۳، درراستای اهمیت جوانی جمعیت و تکریم از مقام مادران، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق سرپرست معاونت درمان دانشگاه، کارن یحیائی مسئول و پژمان قرائیان دبیر ستاد نوروزی دانشگاه در بازدید از مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع)، با مادران و نوزادان تازه متولد شده در این بیمارستان دیدار و تولد نوزادان به خانواده این عزیزان تبریک گفت

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888263

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی عهد خدمت دانشجو معلمان دانشگاه پردیس کوثر یاسوج
  • تعطیلی ۲۴ مرکز متخلف در فارس
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۹۳ هزار نفر در بیمارستان‌های فارس
  • افزایش ۲۲ درصدی تولد نوزادان در آغازین روزهای سال ۱۴۰۳ نسبت به همین بازه زمانی در سال قبل
  • برقراری حدود ۶۴ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ / فوت ۲۱ نفر در حوادث ترافیکی
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • اعلام جزئیات برگزاری آزمون فرهنگیان
  • تامین خوابگاه یکی از شروط صدور مجوز برای جذب دانشجوی بین‌الملل + فیلم
  • ۵۰ درصد از ظرفیت علوم پایه باید صرف بررسی چالش‌های آینده شود
  • هشدار سازمان بازرسی به وزیر بهداشت