Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کردستان تاکید کرد: مجموعە ملاحظات زیست محیطی مربوط بە طلای قلقلە سقز باید تا ۲۰ آیندە نهایی و بە اتمام برسد.

بە گزارش ایسنا، بهمن مرادنیا امروز در جلسه بررسی وضعیت طلای سقز با بررسی مسائل زیست محیطی این طرح گفت: اواخر سال ۹۶ کلنگ این طرح توسط وزیر وقت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زمین زده شد که متأسفانه از آن هنگام زمان زیادی سپری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به گفته مجری طرح تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان در این طرح هزینه شده و اگر زمان کمتر می‌شد این هزینه‌ها به طور چشمگیری کاهش می‌یافت، افزود: زمان بر بودن صدور مجوزها علاوه بر افزایش هزینه به سرمایه‌گذار نیز ضربه می‌زند.

مرادنیا با عذرخواهی از سرمایه گذاران طلای سقز بابت زمان بر شدن صدور مجوزهای لازم جهت اقدامات اجرایی، گفت: سازمان محیط زیست باید ظرف مدت زمان ۲۰ روز باید تمامی ملاحظات زیست محیطی خود را نهایی و بە اتمام برساند.

استاندار کردستان، با اشارە بە اینکە دستگاه‌های اجرایی مرتبط با طلای سقز در خصوص سلامت مردم حساس هستند و از از این جهت قابل تقدیرند، تصریح کرد: هیچکس بە دنبال تهدید سلامت مردم نیست و سرمایە گذاران این طرح نیز از فرزندان همین کشور هستند.

وی خاطرنشان کرد: اجرا و به ثمر رسیدن طلای سقز منافع استانی و ملی فراوان در پی دارد و می‌تواند اقدامی مهم در ایجاد اشتغال در منطقه باشد.

مرادنیا یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی نظیر منابع طبیعی و شرکت برق برای کمک به اجرای این پروژه مساعدت لازم را داشته باشند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طلای کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ + نحوه پرداخت هزینه کنکور، لینک sanjesh.org

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است که داوطلبان کنکور نوبت دوم سال ۱۴۰۳ می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org با پرداخت هزینه نسبت به ثبت‌نام در گروه آموزشی خود اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، داوطلبان در کنکور سراسری ۱۴۰۳( نوبت دوم) می‌توانند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با پرداخت هزینه ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

هزینه ثبت نام کنکور ۱۴۰۳

هزینه شرکت در آزمون سراسری در پایان مراحل ثبت‌نام و با کارت‌های اعتباری عضو شبکه بانکی شتاب دریافت می‌شود که در صفحه اصلی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نام «خرید کارت اعتباری» وجود دارد. 

هزینه ثبت‌نام در هر گروه آزمایشی مبلغ ۲,۰۸۰,۰۰۰ (دو میلیون و هشتاد هزار) ریال است که پس از پرداخت، شماره سریال اعتباری برای شما نمایش داده می‌شود.آن شماره را یادداشت کنید.

برای ثبت‌نام در یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان (علاوه بر گروه اصلی) نیز مبلغ جداگانه دریافت می‌شود (پس از پرداخت مبلغ برای گروه آزمایشی دوم، شماره سریال جداگانه دریافت می‌کنید).  متقاضیانی که علاقه دارند از رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی (غیرانتفاعی) هم رشته‌هایی را انتخاب کنند، لازم است در زمان انتخاب رشته (نیمه دوم مرداد ماه ۱۴۰۳ (نسبت به خرید کارت اعتباری به مبلغ ۵۷۶,۰۰۰ (پانصد و هفتاد و شش هزار) ریال (برای هر مورد علاقه‌مندی به‌صورت جداگانه به رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و یا مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی) و اعلام علاقه‌مندی خود اقدام کنند.

خرید اینترنتی سریال ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳- نوبت دوم

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳

نتایج کنکور سراسری نوبت دوم که هفتم و هشتم تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، نیمه دوم مرداد سال جاری اعلام می‌شود.

زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳

متقاضیان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند در نیمه دوم مرداد سال جاری و بر اساس ظرفیت‌های اعلام شده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته، رشته‌های مورد علاقه خود را به صورت اینترنتی انتخاب کنند.

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳

نتیجه نهایی و بارگذاری کارنامه نتایج در نیمه دوم شهریور ۱۴۰۳ اعلام می‌شود.

زمان تصحیح فرم ثبت نام کنکور ۱۴۰۳

در صورتی که بخواهید هر قسمت از مطالب فرم ثبت‌نام خود را که قابل ویرایش است، تصحیح کنید، از هفتم تا دوازدهم فروردین می‌توانید با ورود به صفحه کاربری خود این کار را انجام دهید.

اگر بعد از ثبت‌نام در گروه آزمایشی اصلی، قصد داشتید در آزمون یکی از گروه‌های آزمایشی دوم (هنر یا زبان‌های خارجی) هم ثبت‌نام کنید، با ورود به صفحه کاربری خود، پس از خرید کارت اعتباری مجزا برای هر گروه، سریال خریداری شده را حداکثر تا پایان زمان ثبت‌نام در بخش مربوطه ثبت کنید.

کد خبر 739223

دیگر خبرها

  • تولید تخم مرغ تا پایان سال حداقل ۱۰۰ هزارتن افزایش می یابد
  • یک واحد کشتارگاه دام در ایرانشهر اخطاریه زیست محیطی دریافت کرد
  • پایش نوروزی مناطق کوهستانی و مرزی قندیل شهرستان پیرانشهر
  • پایش محیط زیستی ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی
  • پایش زیست محیطی سه هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی استان مرکزی
  • ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد
  • بلژیک: اشغال فلسطین باید پایان یابد
  • سازمان ملل: اکنون به آتش‌بس در غزه نیاز داریم؛رنج باید پایان یابد
  • خوردن یک وعده این غذا ۳۶ دقیقه از طول عمر را کم می‌کند!
  • هزینه ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ + نحوه پرداخت هزینه کنکور، لینک sanjesh.org