Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@09:08:19 GMT

آتش‌سوزی در یک بیمارستان تهران

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۶۸۰۲

سید جلال ملکی با اعلام خبر حریق در بیمارستانی در بلوار هجرت درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۱:۰۸ ظهر امروز یک مورد مشاهده دود و آتش‌سوزی در یک مرکز درمانی در بزرگراه افسریه، بزرگراه بسیج، بلوار هجرت به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتشنشانی به محل حادثه اعزام شدند.

اخبار اجتماعی- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در بیمارستان مشخص شد از قسمت داکت و رایز (محل عبور سیمها و تأسیسات) در بخش درمانی این مرکز، آتش‌سوزی و کندسوزی اتفاق افتاده که پیش از رسیدن آتش‌نشانان، پرسنل آتش‌نشانی و اطفای حریق مجموعه، مشغول عملیات، خاموش کردن آتش و تخلیه دود شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از ایجاد خطر برای بیماران، کار انتقال آنها به بخشهای دیگر صورت گرفت و حدود ۳۰ تا ۴۰ نفر از بیماران به بخشهای دیگر انتقال یافته اما در روند درمانی آنها اختلالی ایجاد نشد.

ملکی تصریح کرد: آتش به سرعت با کمک آتش‌نشانان و با هوشیاری و عملکرد صحیح آتش‌نشانان آن مرکز خاموش شد هم‌اکنون نیز آتش‌نشانان مشغول بازبینی مجدد محل حادثه هستند.

به گفته سخنگوی آتش‌نشانی تهران این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت و مورد خاصی برای بیماران به وجود نیامد.

وی با بیان اینکه پس از تخلیه دود، بیماران به بخشهای خود مراجعه می‌کنند، گفت: خوب است مراکز عمومی و خصوصی نسبت به راه‌اندازی و تجهیز ایستگاه آتش‌نشانی اقدام کنند و سازمان آتش‌نشانی نیز برای آموزش آنها آمادگی کامل دارد.

ملکی ضمن تحسین از عملکرد این مراکز درمانی و تجهیز به ایستگاه آتش‌نشانی، متذکر شد: پیش از این حادثه، آتش‌نشانان تهرانی با این مرکز تعامل داشتند و آموزشهای لازم به آنها باعث شده بود و در این حادثه نیز، خودشان اقدامات اولیه را انجام دادند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آتشنشانی ملکی ملکی آتش سوزی آتش سوزی در یک بیمارستان تهران آتش سوزی بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه آتش سوزی در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۷ و ۴۶ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در منزل مسکونی در خیابان فرهنگ اتفاق افتاده است، افزود: نیروهای امدادی از ایستگاه‌های ۴ و ۲۵ برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است، افزود: این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشت و توسط اکیپ اعزامی حریق اطفا و محل پاکسازی و ایمن شد.

کد خبر 6064057

دیگر خبرها

  • مهار آتش در کارگاه شیرینی پزی
  • آتش سوزی یک کارگاه شیرینی پزی در رشت
  • آتش سوزی یک کارگاه شیرینی پزی در رشت/ سقف ۲ خانه سوخت
  • درمان بیش از ۵ هزار بیمار در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد
  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • آتش گرفتن آمبولانس اورژانس در دزفول
  • استقرار آتش‌نشانان در محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر
  • آماده‌باش آتش‌نشانان تهران در شب‌های قدر
  • نجات ۸۵ حادثه‌دیده توسط آتش‌نشانی کرج
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد