Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@00:37:19 GMT

تردیدهای کاتانچ برای تمدید با عراق

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۶۸۲۶

تردیدهای کاتانچ برای تمدید با عراق

سرکو کاتانچ سرمربی تیم ملی عراق برای تمدید با این تیم دچار تردید شده است.

به گزارش ورزش سه، امروز خبر آمد که ۷۲ بازیکن عراقی از جمله بشار رسن و طارق همام به خاطر اتهام به صغر سن از انجام فعالیت فوتبالی توسط فدراسیون فوتبال عراق محروم شده اند. باتوجه به محرومیت موقت ستاره های این کشور، حالا فوتبال ملی عراق نیز وضعیت مبهمی را تجربه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فاکس نیوز آمریکا خبر داد که باتوجه به این اتفافات، سرکو کاتانچ سرمربی اسلوونیایی تیم ملی عراق برای تمدید قرارداد دچار ابهام شده است.

 

او که قرار بود قراردادش را برای حضور در مقدماتی جام جهانی تمدید کند، حالا منتظر خواهد ماند تا تکلیف بازیکنان محروم و مظنون عراقی روشن شود چرا که بی تردید بدون حضور مهند علی، بشار رسن و طارق همام، حضور در مقدماتی جام جهانی آسان نخواهد بود.

سرچکو کاتانچ بشار رسن پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها بشار رسن پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۶۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف شهرداری گرگان با الشرطه عراق در نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب آسیا

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا نهم فروردین پنج شنبه  شب و در تالار زنده‌یاد محمود مشحون پذیرای تیم الشرطه عراق است.

شاگردان مصطفی هاشمی که در گروه نخست این مسابقات حضور داشتند بعد از سرگروهی و شکست رقبای خود به عنوان تیم نخست، جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا را کسب کردند و باید از ساعت ۲۲ فردا پنجشنبه ۹ فروردین رو در روی نماینده عراق قرار بگیرند.

دیدار برگشت دو تیم روز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه برگزار می‌شود و شهرداری گرگان در دیداری خارج از خانه باید به مصاف الشرطه برود. الشرطه عراق با کسب پیروزی مقابل الاتحاد اهلی سوریه به عنوان تیم دوم راهی این مرحله شده است.

در آن سوی میدان الریاضی لبنان و ساجس دیگر نماینده لبنان رو در روی هم قرار خواهند گرفت. بازی اول دو تیم امشب برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق به ارزش ۱۵ میلیارد دلار
  • صادرات حدود ۵۲میلیارد مترمکعب گاز به عراق‌ به ارزش ۱۵میلیارد دلار
  • صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق‌ به ارزش ۱۵ میلیارد دلار
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • فیلم/ تمدید صادرات گاز ایران به عراق
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق پنج سال دیگر
  • مصاف شهرداری گرگان با الشرطه عراق در نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب آسیا
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق
  • قرارداد صادرات گاز ایران به عراق تمدید شد