Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای دیدار تیم های فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان و شهرداری سیرجان را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از بررسی دیدار تیم های فوتبال بانوان شهرداری سیرجان و ذوب آهن اصفهان طبق گزارشات و فیلم مسابقه، دنیا بندار، فاطمه عادلی و زهره کودایی بازیکنان تیم ذوب‌آهن را به علت رفتار غیرورزشی با بازیکنان و سرمربی تیم مقابل، متخلف شناخت و به مدت 2 جلسه از همراهی تیم مربوط و حضور در مسابقات رسمی محروم و پرداخت سه میلیون ریال جریمه نقدی برای هر نفر محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بیان محمودی سرمربی تیم ذوب آهن نیز به علت اهانت به کمک داور دو و انتشار مطالب غیر واقع ، متخلف شناخت و نیز به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت  مبلغ 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
 
سارا ظهرابی نیا بازیکن تیم شهرداری سیرجان هم به دلیل بی توجهی به دستور داور در مورد خروج سریع از زمین بازی که همین اقدام وی باعث شروع درگیری‌ها بود و رفتار غیر ورزشی با بازیکن تیم مقابل متخلف شناخته و با محاسبه محرومیت ناشی از دستور موقت به مدت سه جلسه از همراهی تیم مربوطه محروم شد و باید سه  میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

ندا رضاپور بازیکن تیم شهرداری سیرجان به علت رفتار غیر ورزشی و مضروب کردن بازیکن تیم مقابل، به پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و به مدت سه جلسه از همراهی تیم خود محروم شد.
 
مریم جهان نجاتی سرمربی تیم شهرداری سیرجان به دلیل استفاده از الفاظ ناشایست نسبت به بازیکن تیم مقابل،  به توبیخ کتبی و پرداخت 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

این رای در مورد محرومیت های 2 جلسه و بیشتر با رعایت مقررات قابل تجدید نظر در کمیته انضباطی است  و در مورد جرایم نقدی جهات مخففه ماده 93 با توجه به رده مسابقاتی لحاظ شده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اصفهان بازی ذوب آهن زمین شهرداری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۴.۵ میلیارد تومانی قاچاقچی سوخت، در بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: پرونده حمل ۳۷ هزار و ۵۰۰ لیتر نفتگاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش ۱.۵ میلیارد تومان در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.


محدثی نژاد افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت حدود ۳ میلیارد تومان جزای نقدی محکوم کرد.


وی گفت: شعبه همچنین به دلیل اینکه ارزش وسیله نقلیه بیش از ارزش کالای قاچاق است، حکم به پرداخت حدود ۱.۵ میلیارد تومان برای خودروی حامل سوخت قاچاق صادر و در مجموع متهم را به پرداخت حدود ۴.۵ میلیارد تومان جزای نقدی محکوم کرد.


مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی افزود: این محموله‌ی سوخت قاچاق را مأموران نیروی انتظامی در محور بیرجند - زاهدان از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • طرفدار استقلالم و بازی مهدی قایدی را دوست دارم
  • اعلام آرای انضباطی ۳ تیم لیگ برتری فوتبال
  • جریمه سپاهان از سوی کمیته انضباطی
  • تماشاگران شمس‌آذر محروم شدند
  • جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
  • سپاهان 60 میلیون جریمه شد
  • محکومیت سپاهان و نساجی در کمیته انضباطی
  • محکومیت سپاهان و محرومیت هواداران شمس آذر
  • محکومیت سپاهان و شمس آذر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • جریمه ۴.۵ میلیارد تومانی قاچاقچی سوخت، در بیرجند