Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@15:49:39 GMT

وقوع حریق جزیی در یکی از بیمارستان‌های تهران

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۶۸۵۴

وقوع حریق جزیی در یکی از بیمارستان‌های تهران

به گزارش وانانیوز، 

سید جلال ملکی  اظهارکرد: ساعت ١١ و ٨ دقیقه امروز یک مورد مشاهده دود و آتش سوزی در یک مرکز درمانی در بزرگراه افسریه، بزرگراه بسیج به سامانه ١٢۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که در پی آن بلافاصله سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک بیمارستان بود که در بخشی از این ساختمان دود مشاهده شده بود، گفت: پیش از رسیدن آتش نشانان پرسنل اطفای حریق مجموعه برای خاموش کردن آتش سوزی اقدام کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برای اینکه امنیت افرادی که در این بخش‌ها مستقر بودند، به خطر نیفتد پرسنل در حال خارج کردن بیماران بودند که آتش نشانان نیز با حضور در محل نسبت به خارج کردن بیماران اقدام کردند. حدود ۴٠ نفر از بیماران با هماهنگی های لازم به بخش‌های دیگر منتقل شدند و در روند درمانی این افراد اختلالی ایجاد نشد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ادامه نیز منبع این آتش سوزی را قسمت داکت و رایزر برق اعلام و اظهارکرد: در بخشی از این محل کند سوزی اتفاق افتاده بود که بر اثر این اتفاق در سمتی از طبقات دود تجمع کرده بود. آتش نشانان نیز با دستگاه‌های مخصوصی که در اختیار داشتند دود ناشی از این آتش‌سوزی را تخلیه کردند.

ملکی با بیان اینکه آتش به‌سرعت با همکاری آتش‌نشانان و هوشیاری پرسنل این مرکز خاموش شد، گفت: تخلیه دود نیز از این محل انجام شد و آتش‌نشانان در حال حاضر در حال بازدید و بازبینی مجدد هستند.

به گفته وی این حادثه تلفات یا مصدومی نداشته است.
انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: آتش سوزی بیمارستان تهران سخنگوی آتش نشانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه

به گزارش خبرآنلاین، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع آتش‌سوزی در یک مدرسه خبر داد.

کورش سبزعلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۸:۳۰ امروز (۵ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ موضوع وقوع آتش‌سوزی در دبیرستان دوره اول دخترانه اسماء در منطقه صنعتی کارون در کوی مجاهدین اطلاع‌رسانی شد و بلافاصله دو خودروی اطفای حریق، یک دستگاه خودروی امداد و نجات به همراه ۹ آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه به دلیل اتصال برق کولر رخ داده است، افزود: این حریق بعد از نیم ساعت مهار شد و خوشبختانه مصدومی نداشته است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: خسارت این حادثه در حد دودگرفتی اتاق مدیر مدرسه و وارد شدن خسارت به وسایل اداری بوده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899052

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • آتش‌سوزی در پامنار