Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از برپایی بیمارستان صحرایی در شهرستان زیرکوه خبر داد و گفت: دغدغه بیشتر افراد ساکن در مرز خراسان جنوبی تامین آب است. ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ غلامعلی تناکی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: سال گذشته با احداث بیمارستان صحرایی در منطقه درمیان 35 هزار ویزیت رایگان انجام شد و پیش‌بینی شده است امسال نیز در شهرستان زیرکوه این بیمارستان احداث شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال برای 28 مسجد ترمیم و تجهیز پیش‌بینی شده که از این تعداد 18 مسجد بیش از 90 درصد پیشرفت داشته و 70 سرویس بهداشتی نیز در مناطق مرزی احداث شده است.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: دغدغه بیشتر افراد ساکن در مرز تامین آب است در همین راستا طی سال گذشته هشت سیل بند خاکی در مناطق مرزی درح و لانو احداث شد تا آب به قنات مردم نفوذ کند و وضعیت کشاورزی مردم خوب شود که خوشبختانه این امر تاثیرات بسیار خوبی داشت و سیل بندها تا سه مرتبه آب شد.

لاریجانی: با اذن مقام معظم رهبری برای تامین آب عشایر تصمیمات خوبی ‌گرفته شد‌برقراری راه ارتباطی و تامین آب دو نیاز اضطراری پلدختر استبهره‌برداری از پروژه تامین آب 295 هزار هکتار از اراضی کشاورزی خوزستان با حضور روحانی

تناکی افزود: از سال گذشته تاکنون 12 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان چهار شهر مرزی استان با کمک آستان قدس رضوی و نیروی زمینی سپاه توزیع شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت این قرارگاه عملیاتی  بوده و در حوزه امنیتی فعالیت می‌کند اظهار داشت: علاوه بر اجرای امور امنیتی عمده کار قرارگاه محرومیت‌زدایی است و معتقدیم بهترین کاری که می‌توان برای مردم انجام داد محرومیت‌زدایی است.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 500 بسته معیشتی بین مردم نیازمند منطقه توزیع شده است گفت: 15 هزار بسته فرهنگی نیز بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

وی با اشاره به توزیع افطاری بین 35 هزار در مناطق محروم استان عنوان کرد: سال گذشته از سوی دفتر مقام معظم رهبری نیز 140 راس گوسفند عقیقه در مناطق محروم توزیع شده است.

تناکی با بیان اینکه به تازگی تفاهمنامه‌ای بین بهزیستی و نیروی زمینی منعقد شده که بر اساس آن 5 هزار و 225 مسکن برای معلولین در نظر گرفته شده ‌و سهمیه خراسان جنوبی از این باب 250 مسکن ‌است افزود: امسال احداث هشت سیل بند دیگر را در دستور کار داریم که یک سد به صورت صددرصد آماده بهره‌برداری است و امیدواریم تا پایان سال همه آنها به بهره‌برداری کامل برسد.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه سال گذشته 420 سری جهیزیه بین زوج‌های جوان توزیع شده است گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال نیز بیشتر از سال گذشته در این راستا گام برداریم چراکه که از ابتدای سال تا کنون 230 سری جهیزیه را به کمک خیرین توزیع کرده‌ایم.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۶۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۹ درصدی میانگین بارش‌ها در خراسان جنوبی

نخعی سرپرست اداره‌ کل هواشناسی خراسان جنوبی با اشاره به این که میانگین بارندگی‌های مراکز شهرستان‌های استان از ابتدای سال آبی جاری (مهر ۱۴۰۲ تاکنون) به ۶۷.۳ میلیمتر رسید که نسبت به دوره بلندمدت ۲۹ درصد کاهش دارد گفت: این میزان بارندگی نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته نیز ۲۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

او افزود: کاهش بارندگی در همه مراکز شهرستان‌های خراسان جنوبی نسبت به دوره بلندمدت ثبت شده و تنها در خوسف و نهبندان میانگین بارندگی‌ها نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته افزایشی بوده‌ است.

نخعی بیان کرد: در بیرجند هم از ابتدای سال آبی جاری ۷۲ میلیمتر بارندگی به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۴ درصد و نسبت به بلندمدت ۲۶ درصد کاهش دارد.

بیشتر بخوانید

کاهش ۱۰ درصدی بارش‌ها نسبت به سال زراعی گذشته در خراسان جنوبی

سرپرست اداره‌ کل هواشناسی خراسان جنوبی تصریح کرد: با توجه به کاهش بارندگی‌ در خراسان جنوبی همچنان شرایط خشکسالی حاکم است.

او عنوان کرد: از ابتدای سال آبی جاری تاکنون به ترتیب بیشترین بارش باران با ۱۴۴ میلیمتر در ایستگاه فتح آباد خضری، ۱۴۲ میلیمتر ایستگاه کریمو و ۱۲۹ میلیمتر در ایستگاه نگینان به ثبت رسید.

نخعی درباره پیش‌بینی فصلی بارندگی‌ها اظهار کرد: طی ۲ ماه آینده افزایش دما در استان قابل پیش‌بینی است و بارندگی‌ها نزدیک به نرمال خواهد بود.

سرپرست اداره‌ کل هواشناسی خراسان جنوبی  ادامه داد: میزان صحت پیش‌بینی‌های فصلی بارندگی در مجموع بین ۶۵ تا ۷۰ درصد است و احتمال خطا وجود دارد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۷ دادگاه علنی برخط در دادگستری خراسان جنوبی
  • بیش از ۲ هزار خانوار در مدارس اسکان یافتند
  • با هدف ترویج فرهنگ کار خیر و تکریم خیرین جشنواره ی ملی رسانه ای مهرآفرین برگزار می شود.
  • کاهش بارندگی در تمام شهرستان‌های خراسان جنوبی
  • تامین آرد خبازیهای خراسان جنوبی بدون هیچ محدودیتی
  • کاهش ۲۹ درصدی میانگین بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • توزیع۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند بین نیازمندان
  • ایمنی جاده‌های خراسان جنوبی در حد استاندارد است
  • اسرار زندگی خاص‌ترین فوتبالیست ایرانی ساکن ایتالیا؛ دیوید قره‌باغی کیست؟
  • اساسی ترین چالش تشکل‌های دانشجویی مقابله با روزمرگی و برنامه های بدون هدف است