Web Analytics Made Easy - Statcounter

بولتون مدعی شد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا در‌ها را برای مذاکرات واقعی در راستای از بین بردن کامل برنامه هسته‌ای ایران، سیستم شلیک موشک بالستیک و آنچه که وی از آن به عنوان حمایت از تروریسم جهانی و رفتار‌های شریرانه در جهان خواند، باز گذاشته است.

وی افزود، آنچه که ایران باید انجام دهد، عبور از این "درب باز" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امریکا بار‌ها ایران را به مذاکره دعوت کرده است، ولی تهران واشنگتن را با توجه به بدعهدی‌های مکرر در ارتباط با برخی عهد و پیمان‌ها مانند برجام طرف واجد شرایط برای مذاکره نمی‌شناسد.

امریکا در ابتدا به صورت مشروط ایران را به مذاکره دعوت کرد و در ادامه با توجه به بی اعتنایی ایران از مذاکره بدون شرط سخن گفت.

مشاور امنیت ملی آمریکا برای بررسی مسائل منطقه‌ای روز یکشنبه وارد فلسطین اشغالی شد.

مشاور امنیت ملی آمریکا روز شنبه که از سوی ترامپ تحقیر و فردی جنگ طلب معرفی شد، ایران را به تلاش برای دستیابی به سلاح هسته‌ای متهم کرده بود.

مقامات آمریکایی در حالی از مذاکرات صحبت می‌کنند که دیروز تحریم‌های تازه‌ای را علیه ایران اعمال کردند. رئیس جمهوری آمریکا به زعم خود این تحریم‌ها را برای بازگرداندن ایران به میز مذاکره وضع کرده است.

دونالد ترامپ که در تلافی سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکایی در حریم هوایی ایران وعده داده بود تحریم‌های سخت‌تری را علیه تهران وضع کند، روز دوشنبه فرمانی را امضا کرد و گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد ایران به سلاح اتمی دست یابد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در نشست سه جانبه مشاوران امنیت ملی آمریکا، روسیه و رژیم اسرائیل ادعا‌های خود در مورد حضور ایران در سوریه را تکرار کرد.

وی گفت که تل آویو، واشنگتن و مسکو هدف مشترکی را برای خروج نیرو‌های ایرانی از سوریه دارند.

ایران و روسیه با اجازه دولت قانونی سوریه و حضور مشروع در این کشور کمک بزرگی را برای مبارزه با تروریست‌ها در سوریه انجام داده است، ولی امریکا و برخی کشور‌های غربی بدون مجوز و به صورت تجاوزکارانه نیرو به سوریه اعزام کرده اند.

از سوی دیگر رژیم صهیونیستی که حضور ایران در سوریه را تهدید توصیف می‌کند، در جنگ سوریه به تروریست‌ها سلاح و کمک‌های مالی ارائه کرده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که حامی تروریست‌ها در منطقه است، مدعی شد، خروج نیرو‌های ایرانی از سوریه امنیت بیشتری در خاورمیانه ایجاد می‌کند.

ایران و روسیه نقش مهمی را در حمایت از حکومت مشروع سوریه و غلبه بر تروریست‌ها در جنگ داخلی این کشور داشته‌اند و برنامه هشت ساله حامیان تروریست‌ها را در سوریه برای بهره مندی اهداف سیاسی، نظامی و اقتصادی آن‌ها بر هم زدند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بولتون مذاکره آمریکا ایران مناقشه ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟ | پاسخ یک مقام آگاه

به گزارش همشهری آنلاین، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با ایرنا ضمن اشاره به برخی ادعاها درخصوص مذاکرات مستقیم نمایندگان ایران و آمریکا گفت: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست و تبادل پیام‌ها صرفا در چهارچوب تعریف شده در جریان می‌باشد.

وی تاکید کرد: مذاکرات رفع تحریم با کشورهای عضو برجام توسط علی باقری کنی به عنوان مذاکره کننده ارشد هسته ای جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌شود.

اخیرا برخی رسانه‌ها با انتشار اخباری نادرست مدعی مذاکره مستقیم مقامات کشورمان با طرف آمریکایی و برخی تغییرات در سازوکارهای مذاکراتی شدند.

کد خبر 846091 برچسب‌ها توافق هسته‌ای ایران ایران و آمریکا خبر ویژه تحریم

دیگر خبرها

  • تظاهرات‌ها در آمریکا در حمایت از ایران نگران‌کننده است
  • مذاکره مستقیم ایران و آمریکا صحت دارد؟
  • هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست/باقری مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند
  • خبرگزاری ایرنا: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست/ باقری‌کنی، مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند
  • مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست
  • یک منبع آگاه : مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست
  • مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟ | پاسخ یک مقام آگاه
  • هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست | باقری مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند
  • انهدام مقرهای تروریست‌ها در شرق و مرکز سوریه
  • سوریه از حمله به مقر تروریست‌ها در دیرالزور و تدمر خبر داد