Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه، مسعود سلطانی فر در نشست با سردار رحیمی فرمانده پلیس پایتخت اظهارداشت: ورزش عامل شادی و پر کردن اوقات فراغت حداقل ۵۰ میلیون نفر از مردم ایران است و اجازه نمی‌دهیم عده‌ای فرصت طلب و تماشاگر نما به بهانه‌های واهی این وضعیت را بر هم بزنند.

وی گفت: برنامه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در کنار حمایت پلیس و سایر نهاد‌های مسئول برگزاری لیگ آینده، باید با کمترین تنش و ایجاد تامین امنیت و آسایش تماشاگران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: باشگاه‌ها برنامه‌های فرهنگی خوبی برای هواداران خود دارند و ایجاد کانون‌های هواداری مسئول کمک زیادی به حفظ فضای فرهنگی و مفرح ورزشگاه‌ها می‌کند

سلطانی فر درباره لیدر هم گفت: موضوعی به این نام نداریم و همه چیز در اختیار کانون‌های هواداری زیر نظر باشگاههاست و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید در موضوع برگزاری مسابقه همراه پلیس باشد و در تعامل با یکدیگر اجازه آشوب طلبی را از عده‌ای معدود بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون فوتبال برای لیگ آینده قوانین انضباطی جدیدی را در نظر گرفته و همه ما از بازیکن تا مدیر عامل و هوادار برای صیانت از فضای ورزش کوشا باشیم.

سلطانی فر با قدردانی از تلاش‌های رییس پلیس تهران در تامین امنیت ورزشگاه‌ها افزود: ورزشگاه‌های ما باید در سراسر کشور باید به امکانات تجهیز شوند و در باره بلیت فروشی الکترونیکی و ساماندهی ورود تماشاگران به ورزشگاه، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به همراه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور باید برنامه‌های خود را با دقت و سرعت به پیش ببرند.

وی به نشست‌های معاونان و مدیران وزارت ورزش با مسئولان شورای امنیت کشور اشاره کرد و گفت: مصوبات این شورا برای همه اعضای آن از جمله فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و مدیران کل استانی لازم الاجراست.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وزیر ورزش مسعود سلطانی فر فوتبال هواداران ورزشگاه پلیس امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۶۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری، شروین اسبقیان بعد از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون سه گانه در خصوص وضعیت مالکیت دو باشگاه مطرح پایتخت اظهار کرد: واگذاری این دو باشگاه مردمی که جزو مفاخر ورزش هستند در اختیار سازمان خصوصی سازی است. اما روز واگذاری سوم اردیبهشت ماه است.

وی افزود: یکی از آرزوهای دیرینه هواداران دو باشگاه این بود که واگذاری صورت بگیرد و حتی در دولت های قبل هم این اتفاق رخ نداد ولی در دوره ای که هاشمی بسیار جدی پیگیر شد و با حمایت رئیس جمهور که به این موضوع ورود کردند، در روز سوم اردیبهشت مساله حل می شود.

معاون وزیر ورزش در خصوص اینکه گفته می شود پرسپولیس به چند بانک واگذار می شود و استقلال یک هولدینگ گفت: این صحبت ها در فضای مجازی وجود دارد اما روز واگذاری مشخص می شود کدام باشگاه به کدام مجموعه واگذار خواهد شد.

اسبقیان در خصوص تکمیل ورزشگاه آزادی و اینکه ظاهرا این استادیوم هنوز مشکلاتی دارد گفت: چیزی که برای صدور مجور حرفه ای لازم است توسط وزیر ورزش دنبال شده است. این مساله مشکل خاصی ندارد.

وی در خصوص اینکه در صورت واگذاری دو باشگاه، وزارت ورزش حق ورود به هیات مدیره را دارد گفت: اجازه بدهید ابتدا واگذاری صورت بگیرد. همانطور که وزیر گفته وزارت ورزش به دنبال باشگاهداری نیست. حتی همین امروز من در رای گیری شرکت نکردم چون دوست داشتم ورزشکاران خودشان انتخابات را برگزار کنند. ما فقط ناظر هستیم و این تاکید وزیر ورزش است.

معاون وزیر ورزش در خصوص اینکه یکی از معاونان وزیر اقتصاد مدعی شده در این زمینه به زودی به سراغ فدراسیون فوتبال خواهیم رفت گفت:هم وزیر اقتصاد و هم هیات دولت همه به دنبال کمک به ورزش هستند. تا امروز فقط کمک وزیر اقتصاد را دیدم. در رای دولت آقای رئیسی عنایت ویژه ای به ورزش دارند. حضور شخص آقای رئیس جمهور در وزارت ورزش برای اولین بار در تاریخ صورت گرفت. مصوبه های خوبی هم داشتیم، از تعیین تکلیف پروژه های زیر 70 در صد گرفته تا 4328 پروژه ورزشی که مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • تغییر قوانین هواداران فوتبال در عربستان
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش