Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پرداخت مشوق‌های حضور در نمایشگاه‌های خارج از کشور و همچنین سایر رویداد‌های تجاری ابتدا مستلزم اخذ مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران بوده است.
به گزارش خبرگزاری آریا از سازمان توسعه تجارت ایران، فرهاد نوری با اشاره به اینکه اخیراً برخی مجریان برگزاری رویداد‌های تجاری از جمله نمایشگاه‌های تخصصی- بین‌المللی و اختصاصی خارج از کشور و اعزام کنندگان هیئت‌های تجاری-بازاریابی در فراخوان‌ها از پرداخت مشوق و یارانه و تخفیف حضور در این رویداد‌ها یاد می‌کنند افزود: پرداخت مشوق‌های حضور در نمایشگاه‌های خارج از کشور و همچنین سایر رویداد‌های تجاری، ابتدا مستلزم اخذ مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران بوده و سپس منوط به ابلاغ و تخصیص اعتبارات لازم از سوی مراجع ذیربط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تبلیغات برخی از مجریان رویداد‌های تجاری مبنی بر کسر مشوق‌های پرداختی سازمان توسعه تجارت ایران هنگام ثبت نام مشارکت کنندگان را غیر واقعی توصیف کرد و گفت: مشوق‌های سازمان توسعه تجارت ایران پس از برگزاری رویداد‌ها و بر اساس ضوابط مندرج در شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های سازمان توسعه تجارت ایران و بر اساس گروه‌های کالایی اولویت‌دار حاضر در رویداد‌ها پرداخت می‌شود.
مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران از همه متقاضیان حضور در رویداد‌های تجاری خادج از کشور به ویژه نمایشگاه‌ها و هیئت‌ها درخواست کرد پیش از هر اقدامی برای ثبت‌نام در رویداد‌ها در خصوص اخذ مجوز مربوطه توسط مجریان از سازمان توسعه تجارت ایران، اطمینان حاصل کنند.
گفتنی است؛ اطلاعات مربوط به مجوز رویداد‌های تجاری در پایگاه الکترونیکی سازمان توسعه تجارت ایران به آدرس www.tpo.ir قابل مشاهده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان توسعه تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اولین مُهر رئیس اتاق تجارت کرمان

ایسنا/کرمان سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان گفت: اولین مُهر رئیس اتاق تجارت کرمان توسط مجموعه‌دار شخصی در حراجی شهر قم خریداری شد.

محسن موحدی امروز ۲۶ فروردین ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چندی پیش در یک مجموعه شخصی و حراجی در شهر قم مُهر برنجی مربوط به اتاق تجارت کرمان به فروش رسید، که با پیگیری علی بهرامی سردبیر نشریه بیداری کرمان مُهر مذکور خریداری شده و برای پژوهش و تحقیق در اختیار کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی استان قرار گرفت.

وی افزود: مهر یاد شده دارای ویژگی‌های منحصربفرد از لحاظ حکاکی و تاریخی است. 

موحدی در ادامه گفت: جنس مُهر از فلز برنج، ترکیبی آلیاژی از مس و روی است که صفحه برنجی دیگری که با خط نستعلیق در سال ۱۳۰۳ به امتحان رئیس التجار رسید و ثلث در رفسنجان با تصویر حکاکی شده دو فلش و به مُهر مذکور الحاق شده که ظاهراً یک مُهر موقت تجاری است.

سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی کرمان گفت: این مُهر با مُهر تجاری دیگر که مربوط به شرکت تجار زرتشتی در رفسنجان با متن حکاکی شده روی سنگ با متن خط نستعلیق شرکت مهربان اردشیر و جمشید شهریار سال ۱۳۳۳ خط ثلث رفسنجان که در مجموعه علی بهرامی موجود است، شباهت دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایشگاهی که سکوت در برابر شهادت کودکان غزه را محکوم می‌کند
  • امسال ۵۰ نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار می‌شود
  • نمایشگاهی بزرگ برای خالق مجسمه‌های خال‌دار
  • افزایش سرعت تجارت با همکاری شرکت حمل و نقل کشتیرانی و راه آهن
  • نسبت نمایشگاه کتاب تهران با گردشگری ادبی چیست؟
  • رونق توریسم و مبادلات فرهنگی با رویداد‌های ادبی / نسبت نمایشگاه کتاب تهران با گردشگری ادبی چیست؟
  • ایران در انتهای جدول جذابیت محیط کسب و کار
  • کشف اولین مُهر رئیس اتاق تجارت کرمان
  • رونمایی از اوّلین مُهر رئیس اتاق تجارت کرمان
  • حجم تجارت خارجی قزوین بیش از نیم میلیارد دلار شد