Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن تابستان ۲۰۲۰ به جمع سفیدپوشان مادریدی ملحق خواهد شد. ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه اسپانیایی «مارکا» مدعی شد کیلیان امباپه در تابستان آینده به رئال مادرید ملحق خواهد شد، بازیکنی که مدتی است شایعه پیوستنش به سفیدپوشان مادریدی مطرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اما نمی‌خواهند ستاره فرانسوی خود را در این تابستان از دست بدهند، از این‌رو رئالی‌ها به دنبال این هستند تا مقدمات حضور این بازیکن در سانتیاگو برنابئو در پایان فصل 20-2019 را فراهم کنند.

در مراسم رونمایی از ادن اِزار بلژیکی بود که هواداران رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو نام امباپه را فریاد زدند و از فلورنتینو پرس خواستند تا نسبت به خرید کیلیان امباپه هم اقدام کند. این روزها اما شایعه جدایی نیمار از PSG هم مطرح است و حتی گفته می‌شود این ستاره برزیلی برای عقد قراردادی پنج ساله با بارسلونا به توافق رسیده است، با این شرایط به نظر نمی‌رسد مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و در رأس آنها ناصر الخلیفی با جدایی امباپه موافقت کنند.

فرصت 3 هفته‌ای رئال مادرید برای فروش 12 بازیکن!

کیلیان امباپه که لقب «37» بابت ثبت سرعت 37 کیلومتر در ساعت در بازی فرانسه مقابل آرژانتین در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی 2018 را به او داده‌اند، تا پایان ماه ژوئن 2023 با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد.

پدیده 20 ساله فوتبال فرانسه فصل اخیر نمایشی درخشان در پاری‌سن‌ژرمن داشت و در 29 بازی لوشامپیونه 33 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رئال مادرید نیمار پاری سن ژرمن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئال مادرید نیمار پاری سن ژرمن رئال مادرید نیمار پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۷۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در 36 سالگی به سوالات تکراری در مورد پایان دوران حرفه‌ای خود عادت کرده است. او نه می‌داند این اتفاق چه زمانی می‌افتد و نه اینکه در آینده چه خواهد کرد.

در مصاحبه‌ای با پادکست بیگ تایم، از او در مورد رویاهایی که پس از قهرمانی جهان در سال 2022 باید برآورده کند، پرسیده شد.

مسی به این سوال اینچنین پاسخ داد: "در زمینه ورزشی، من به اندازه کافی خوش شانس بودم که تمام رویاهایم را محقق کردم و حقیقت این است که نمی‌توانم بیشتر از این چیزی بخواهم. سعی می‌کنم از همه چیزهایی که خداوند تاکنون به من داده استفاده کنم، که بسیار است."

بازیکن اینترمیامی در مورد آنچه که احساس می‌کند برای تصمیم گیری نهایی باید اتفاق بیفتد، صحبت کرد: "می‌دانم لحظه‌ای که احساس می‌کنم دیگر نمی‌توانم کار کنم، دیگر سرگرم نمی‌شوم یا به هم تیمی‌هایم کمک نمی‌کنم، زمان خداحافظی رسیده است. من خیلی از خودم انتقاد می‌کنم، می‌دانم چه زمانی خوب و چه زمانی بد بازی می‌کنم."

سن یک عامل تعیین کننده نخواهد بود، اما او تاکید کرده که وضعیت جسمانی برای او عامل مهمی است: "وقتی احساس کنم زمان آن رسیده است که آن قدم را بردارم، بدون فکر کردن به سن آن را انجام خواهم داد. اگر احساس خوبی داشته باشم، سعی می‌کنم به رقابت ادامه دهم، زیرا این چیزی است که دوست دارم و می‌دانم چگونه آن را انجام دهم. هنوز به خداحافظی فکر نکرده‌ام، سعی می‌کنم از زندگی روزمره و لحظات بدون فکر کردن به آینده لذت ببرم. امیدوارم مدتی دیگر به بازی ادامه دهم، چیزی که دوست دارم. وقتی زمانش برسد، مطمئناً راه را پیدا خواهم کرد."

این ستاره آرژانتینی بار دیگر جدایی عجولانه خود از بارسلونا به پاری سن ژرمن را یادآوری کرد: "زمانی که به پاری سن ژرمن رفتم، تغییر سختی بود چون در بارسلونا عملکرد بسیار خوبی داشتم و به ماندن فکر کرده بودم. آماده رفتن نبودم، همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. من یک لیگ دیگر، یک باشگاه دیگر، یک رختکن جدید را کشف کردم. این تغییری بود که من به دنبال آن نبودم، بنابراین در ابتدا سخت بود."

دیگر خبرها

  • امباپه، صلاح، مودریک و شاید هم گارناچو؛ ۵ فوتبالیست سرشناس المپیک ۲۰۲۴ کدام ستاره‌ها خواهند بود؟
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • آندریک؛ یک فوق ستاره برای فوتبال جهان و برزیل متولد شد!
  • یک فوق ستاره در فوتبال جهان متولد می‌شود!
  • جنگ آنری با رئال: دعوا به‌خاطر امباپه + سه!‏
  • به پیشنهاد پیکه: ستاره سابق رئال به فوتبال برگشت
  • امباپه: خنده‌دار است از تیم ملی کشورت بابت بازی پول بگیری!
  • اتهام رسانه فرانسوی به کیلیان امباپه و ستاره رئال
  • جادوی ستاره رئال مادرید: قوانین برنابئو شکست!