Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@11:09:44 GMT

سوگواری شاعران در شب شعر صادقانه‌ها

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۷۲۳۳

سوگواری شاعران در شب شعر صادقانه‌ها

شب شعر «صادقانه‌ها» همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) با حضور جمعی از شاعران آیینی برگزار می‌شود. ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، دومین سوگواره شعر امام صادق(ع) با عنوان «صادقانه‌ها» با حضور جمعی از شاعران آیینی مانند حجت‌الاسلام جواد محمدزمانی، سید موسی حسینی‌کاشانی، قاسم صرافان، سید محمدجواد شرافت، احمد بابایی، محمد میرزایی، محمدمهدی خانمحمدی، محمد غفاری و سید حمیدرضا برقعی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سوگواره که در آستانه سالروز شهادت صادق آل محمد(ع) برگزار می‌شود، حنیف طاهری مداحی خواهد کرد و اجرای برنامه نیز برعهده نجم‌الدین شریعتی، مجری تلویزیون، خواهد بود.

«قبله بقیع»؛ شب شعری در شکوه سیرت امام صادق(ع)11 رباعی جدید در رثای صادق آل محمد(ص)



حضور در این مراسم برای همه آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند به مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) واقع در قم، میدان معلم مراجعه کنند. این مراسم روز پنجشنبه، 6 تیرماه، ساعت 18 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1013197/P/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ادبیات دینی و آیینی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۷۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همایش بزرگ «پهلوان ایرانی» از برنامه‌های شاخصی است که به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی و هفته فرهنگی اصفهان، روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷ در میدان امام (ره) برگزار می‌شود.
علیرضا خاکسار افزود: این همایش در راستای توسعه ورزش زورخانه‌ای به عنوان آئین کهن ملی و مذهبی ایران برگزار می‌شود.
وی، هدف از توسعه ورزش پهلوانی را آشنایی عموم مردم با این رشته ورزشی دانست و افزود: در همین راستا در ایام سال، همایش‌های شهری در بوستان‌ها و اماکن عمومی شهر برگزار می‌شود تا بستر معرفی این ورزش کهن به عموم مردم فراهم شود.
معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، هدف از برگزاری عمومی رویداد‌های ورزش پهلوانی را نهادینه کردن این رشته در فرهنگ عامه برشمرد وگفت: مهمترین رویداد‌هایی که برای توسعه ورزش پهلوانی در نظر داریم در هفته فرهنگ پهلوانی برگزار می‌شود که امسال با هفته فرهنگی اصفهان مصادف شده است.
وی با بیان اینکه رویداد «پیران گود» با محوریت تجلیل از پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای روز ۵ اردیبهشت‌ماه در زورخانه دخانیات برگزار شد، گفت: رویداد دیگر این هفته، تجلیل از قهرمانان و نام آوران کشتی استان اصفهان در سال ۱۴٠۲ است که با حضور مسئولان این رشته روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در تالار شهروند برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت دراردل
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • کتاب شعر جشنواره نفس پاک منتشر می‌شود
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود