Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار فوتبال ایران را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، هافبک فصل گذشته تیم فوتبال سایپا با تیم فوتبال نساجی به توافق رسید. باشگاه نساجی بعد از تغییرات مدیریتی و کادر فنی در تدارک آماده سازی برای لیگ نوزدهم. است. مراسم معارفه رضا مهاجری شب گذشته در قائمشهر برگزار شد و سرمربی جدید این تیم به بازیکنان و مسئولان این تیم معارفه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است سرخپوشان قائمشهر از امروز وارد بازار نقل و انتقالات شوند و بازیکنان مد نظر مهاجری را جذب کنند. مهرداد کفشگری بازیکن فصل گذشته سایپا یکی از نفراتی است که با باشگاه نساجی به توافق رسیده و فصل آینده در این تیم بازی خواهد کرد. قرار است تمرینات نساجی در قائشمهر برگزار شود و سپس اعضای این تیم به مدت یک هفته به تهران سفر کنند.

- یک نشریه کروات مدعی شد سرمربی بعدی قهرمان فوتبال ایران، آنته چاچیچ خواهد بود. روزنامه «اسپورتسکه نووُستی» چاپ زاگرب در گزارشی مدعی شد آنته چاچیچ جانشین برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس خواهد شد. طبق ادعای این نشریه  باشگاه پرسپولیس روز یکشنبه با سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کرواسی به توافق اولیه رسیده و انتظار می‌رود مذاکره بین طرفین نهایی شود. چاچیچ 65 ساله پس از کنار اخراج شدنش از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال کرواسی در ماه اکتبر 2017، دیگر هدایت تیمی دیگر را برعهده نداشته است. او سابقه هدایت تیم‌هایی همچون دینامو زاگرب و لوکاموتیویا در کرواسی و ماریبور اسلوونی را هم در کارنامه‌اش دارد. با جدایی برانکو ایوانکویچ از پرسپولیس، مدیران باشگاه پرسپولیس راهی استانبول ترکیه شده‌اند تا با چند گزینه مدنظر خود مذاکره و جانشین برانکو را مشخص کنند.

- هافبک تیم فوتبال استقلال طی یکی دو روز آینده در تمرینات آبی‌پوشان شرکت خواهد کرد. فرشید باقری، هافبک تیم فوتبال استقلال با این تیم قرارداد دارد، اما هنوز در تمرینات این فصل آبی‌پوشان شرکت نکرده است. در همین راستا و طی روزهای گذشته صحبت‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه باقری به دلیل اختلاف مالی با مسئولان استقلال در تمرینات حضور نمی‌یابد. بحث بعدی هم مصدومیت او بود که البته دکتر امین نوروزی، معاون پزشکی باشگاه اعلام کرد، سه هفته است که از این بازیکن خبری ندارد. کریمی، مدیربرنامه‌های این بازیکن درباره علت غیبت باقری در تمرینات استقلال گفت: باقری از ناحیه مچ پا آسیب دیده بود. او از روز گذشته در مرکز پزشکی ایفمارک حضور یافت و فردا (چهارشنبه) برای ادامه تست‌های پزشکی به این مرکز می‌رود. در صورتی که باقری مشکلی از بابت مصدومیت نداشته باشد، در تمرینات استقلال حاضر خواهد شد.
وی با بیان اینکه باقری زیر نظر پزشک متخصص برای درمان مچ پایش بوده است، تصریح کرد: به هیچ عنوان بحث مالی با باشگاه استقلال مطرح نیست. اگر چه باید به وضعیت مالی باقری رسیدگی شود، اما در این مقطع بحث مالی وجود ندارد و اگر نتیجه تست‌های پزشکی ایفمارک برسد، در تمرینات استقلال شرکت می‌کند. کریمی همچنین درباره روزبه چشمی بیان کرد: چشمی برای استراحت در خارج از کشور به سر می‌برد و تکلیف او چند روز دیگر مشخص می‌شود.

- مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در حال حاضر برای جذب بازیکنی با باشگاهی وارد مذاکره نشده‌ام. مسعود تابش در مورد اینکه گفته می‌شود کی‌روش استنلی مهاجم برزیلی فصل گذشته سپاهان مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار دارد،‌ گفت: کی‌روش بازیکن ما در فصل گذشته بوده است و دو سال هم زیر نظر امیر قلعه‌نویی کار کرده است. کی‌روش مورد نظر ما است و مشغول مذاکره برای ادامه همکاری او هستیم اما در ارتباط با اینکه آیا با باشگاه‌های دیگر صحبت کرده یا نه، چیزی نمی‌دانم و اطلاعی ندارم. ما هم این مسائل را می‌شنویم اما در این مورد هیچ چیز مستندی وجود ندارد و صحبتی قطعی از سوی خودش یا مدیر برنامه‌هایش نیز با ما نشده است. به هرحال او قراردادش به ما تمام شده و خودش انتخاب می‌کند که به کجا برود. تابش در مورد اینکه گفته می‌شود نام اوساگونا مهاجم نیجریه‌ای ذوب‌آهن به عنوان گزینه‌ای برای  جانشینی کی‌روش استنلی مطرح است، گفت: من در مورد نام خاصی صحبت نمی‌کنم به صورت کلی می‌گویم اگر بخواهم با بازیکنی مذاکره کنم او باید یک بازیکن آزاد باشد. بازیکنی که تحت قرارداد یک باشگاه قرار داشته باشد، به هیچ وجه اخلاقی و حرفه‌ای نیست که بخواهیم وارد مذاکره با او شویم. همانطور که خودم هم دوست ندارم اگر بازیکنی تحت قرارداد سپاهان است باشگاه دیگری با او صحبت کند.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه گفت:در حال حاضر با حدود 8 تا 9 بازیکن در حال مذاکره هستم تا در نهایت سه بازیکن را جذب کنیم.  تمام این بازیکنان آزاد هستند. اگر بازیکنی تحت قرارداد یک باشگاه باشد حتی اگر از قراردادش 6 ماه باقی مانده باشد، من مستقیماً‌ با باشگاه او صحبت می‌کنم و به هیچ وجه با خود بازیکن وارد مذاکره نمی‌شوم، در حال حاضر هم برای جذب بازیکنی با باشگاهی وارد مذاکره نشده‌ام. وی در مورد بازیکنانی که قرار است در آینده جذب سپاهان شوند، گفت: بازیکنانی را که  تا به حال جذب کرده‌ایم تک تک‌شان مورد درخواست و نظر امیر سرمربی تیم و همکاران او در کادر فنی بودند و من هم از یارگیری انجام شده بسیار راضی هستم. همانطور که گفتم ما با تعدادی از بازیکنان مشغول مذاکره هستیم تا در نهایت دو یا سه بازیکن را به خدمت بگیریم. بر اساس برنامه ارائه شده قصد داریم در پست مهاجم و همچنین خط هافبک بازیکنانی را به تیم اضافه کنیم.

- سرمربی تیم فوتبال استقلال تصمیم دارد نام چند بازیکن را برای جذب هافبک و بازیکنان مد نظر خود از فهرست این تیم کنار بگذارد. آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال از آغاز تمرینات این تیم عملکرد برخی از بازیکنان این تیم را مورد ارزیابی قرار داده و در پست‌های مختلف بازیکنان را امتحان کرده است. استراماچونی طی روزهای اخیر به این نتیجه رسیده که استقلال نیاز به هافبک دارد و به همین دلیل مجبور است چند بازیکن را از فهرست بزرگسالان تیمش خارج کند. به طور مثال در پست دفاع چپ میلاد زکی‌پور، آرمین سهرابیان و میثم تیموری حضور دارند که سرمربی ایتالیایی قید میثم تیموری را زد تا در این پست استقلال با 2 بازیکن ادامه بدهد.همچنین فرشاد محمدی مهر نیز دیگر بازیکنی است که احتمالا از استقلال جدا خواهد شد. البته وی هنوز به صورت قطعی خواهان جدایی محمدی مهر نشده اما با توجه به تمدید قرارداد غفوری و همچنین جذب علی دشتی که توانایی بازی در پست دفاع و هافبک راست را هم دارد شاید محمدی‌مهر نیز طی چند روز آینده از جمع آبی پوشان جدا شود.

- باشگاه الاهلی به دنبال جذب هافبک عراقی پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی است. بشار رسن یکی از بازیکنان خوب و تأثیر گذار پرسپولیس در دوران برانکو ایوانکوویچ بود. بشار برای تمدید قرارداد با سرخ پوشان بر سر مسائل مالی به مشکل خورده و با توجه به بازگشت فرشاد احمد زاده به نظر می‌رسد که هافبک عراقی پرسپولیس از این تیم جدا می‌شود. سایت لوما نیوز از الاهلی عربستان به عنوان مشتری جدید بشار رسن عراقی سخن به میان آورد و نوشت که هافبک پرسپولیس یکی از بازیکنان مورد علاقه الاهلی در تابستان است. به نظر می‌رسد که رسن تنها بازیکن پرسپولیس باشد که برانکو دوست دارد که او را به الاهلی ببرد، چرا که از یک طرف بازیکنان ایرانی راهی لیگ عربستان نمی‌شوند و از طرف دیگر هم ماریو بودیمیر با توجه به حضور عمر السومه در الاهلی گزینه مناسبی برای حضور در این تیم عربستانی نیست و رادو هم قراردادش را با سرخ پوشان تمدید کرد.

- هافبک فصل گذشته تیم فوتبال سایپا با تیم فوتبال نساجی به توافق رسید. باشگاه نساجی بعد از تغییرات مدیریتی و کادر فنی در تدارک آماده سازی برای لیگ نوزدهم است. مراسم معارفه رضا مهاجری شب گذشته در قائمشهر برگزار شد و سرمربی جدید این تیم به بازیکنان و مسئولان این تیم معارفه شد. قرار است سرخپوشان قائمشهر از امروز وارد بازار نقل و انتقالات شوند و بازیکنان مد نظر مهاجری را جذب کنند. مهرداد کفشگری، بازیکن فصل گذشته سایپا یکی از نفراتی است که با باشگاه نساجی به توافق رسیده و فصل آینده در این تیم بازی خواهد کرد. قرار است تمرینات نساجی در قائشمهر برگزار شود و سپس اعضای این تیم به مدت یک هفته به تهران سفر کنند.

- مشکلات مالی استقلال برای مدیران سابق این باشگاه دردسرساز شده است. بدهی مالیاتی دردسر بزرگی برای 11 مدیر فعلی و سابق استقلال شده است. 11 نفر از مدیران فعلی و سابق باشگاه استقلال تهران به علت بدهی مالیاتی این باشگاه از طرف اداره مالیات ممنوع‌المعامله و ممنوع‌الخروج شدند و همچنین حساب‌های آنها بسته شد. علی فتح‌الله‌زاده، سیدرضا افتخاری، امیرحسین فتحی، اکبر عباس‌ملکی، احمد رسولی‌نژاد، جواد زرینچه، مقداد نجف‌نژاد و عبدالرضا ساور 8 مدیری هستند که به علاوه 3 نفر دیگر از سوی اداره مالیات با چنین جریمه‌ای روبرو شده‌اند. گفتنی است این افراد به خاطر بدهی سنگین مالیاتی باشگاه استقلال و به خاطر مسئولیت مدیریتی که در این باشگاه داشتند با جریمه روبرو شده‌اند.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرسپولیس استنلی کی روش استراماچونی هافبک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 درست‌ترین تصمیم علی دایی!

آنچه در فوتبال ایران فراوان پیدا می‌شود «شایعه» است؛ دور و نزدیک به واقعیت. گاهی شایعات مبنای منطقی‌تری دارند و به حقیقت تبدیل می‌شوند، اما گاهی روشن است که موضوع را نباید چندان جدی گرفت. به تازگی شایعه‌ای منتشر شد که از دسته دوم بود؛ اینکه قرار است علی دایی در پایان فصل جای اوسمار ویرا را بگیرد و سرمربی پرسپولیس شود. خوشبختانه دایی این داستان را تکذیب کرد. حالا چرا می‌گوییم «خوشبختانه»؟ در ادامه توضیح خواهیم داد.

قطعا علی دایی یکی از مفاخر فوتبال ایران و آسیا است و غیر از جنبه‌های فنی و آموختن آموخته‌هایش به نسل جدید، حتی از نظر ژورنالیستی هم به سود ماست که در فوتبال حاضر باشد و کار کند، اما راستش فضایی که این روزها ساخته شده، طوری نیست که جای دایی خیلی در آن خالی به نظر برسد. تعارف که نداریم؛ در این فوتبال حاشیه بر متن می‌چربد، پرده‌های حرمت دریده شده و روزی ۲۰ تا بیانیه و مصاحبه جنجالی منتشر می‌شود. کار فنی ضعیف است و ره‌آورد چندانی ندارد. رنک لیگ ایران در رتبه‌بندی باشگاه‌های قاره مدام تنزل می‌کند و تیم‌های ملی‌مان هم یکی پس از دیگری ناکامی به بار می‌آورند، اما تا دل‌تان بخواهد دعوا و درگیری داریم، تنش‌های اعصاب خردکن و جنجال‌های زردی که حال آدم را به هم می‌زنند. در این مدت خیلی از آدم‌حسابی‌ها از فوتبال ایران رفتند یا شاید ناچار به ترک آن شدند؛ از مهدی مهدوی‌کیا که هر چقدر در هامبورگ تقدیر می‌شود در ایران مجالی برای کار آسان نمی‌یابد تا کریم باقری که در اوج موفقیت از پرسپولیس جدا شد.

راستش این است که شاید این حوزه با حال زار این روزهایش آماده همکاری محترمانه با علی دایی هم نباشد. او «عزیز» یک ملت است؛ یک سرمایه اجتماعی و چهره‌ای ملی که باید قداستش حفظ شود. آیا واقعا امروز چنین امکانی مهیاست؟ قطعا این‌طور نیست و شاید به همین دلیل هم هست که خود دایی طی یکی، دو سال گذشته به دفعات تاکید کرده منعی برای کار ندارد، با این حال خودش از وضع فعلی لذت می‌برد و ترجیح می‌دهد به فوتبال برنگردد.هیچ‌کس دقیقا نمی‌داند دایی بهار ۹۸ با چه پشت پرده‌ای از فوتبال ایران رفت، اما اگر امروز قصد قضاوت داشته باشیم، منصفانه باید بگوییم آن اتفاق، فعل‌وانفعال‌های بعدش و نیز تصمیماتی که خود دایی گرفت، چه بسا باعث ارتقای جایگاه او نزد بخش بزرگی از مردم ایران شد. او حالا حتی نسبت نزدیک‌تری با لقب همیشگی‌اش یعنی «شهریار» دارد؛ اسطوره‌ای که در سطحی بالاتر از کشمکش‌های روزمره فوتبال ایران نشسته و از یک موقعیت معتبر و خدشه‌ناپذیر برخوردار است. مردم ایران این دایی را مقرب‌تر هم می‌دانند؛ مردی که هرازگاهی یک ویدئو از او در جایگاه ممتازش منتشر می‌شود. گاهی دایی را در حال‌ پذیرایی از بچه‌های بهزیستی در دفتر کارش می‌بینیم و گاهی مثل همین اواخر یک بانوی ر زمی‌کار مدال قهرمانی‌اش را به او تقدیم می‌کند. حیف نیست که این جایگاه دوباره به چالش‌های فوتبال نه چندان پاکیزه ایران آلوده شود؟

منبع: دنیای اقتصاد

tags # علی دایی ، پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند