Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروان قربانی بازیکن اهل کامیاران تیم صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد وضعیت تیمش پیش از آغاز رقابت‌های فصل فوتبالی بیان کرد: طی ۲ روز آینده با بهتر شدن شرایط، مشکلات تیم صنعت حل خواهد شد. در کل که صنعت فعلا مشکلی ندارد و همه چیز بهتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امیدوارم هرچه سریع‌تر تصمیماتی درست توسط مسئولان اتخاذ شود و تمرینات تیم صنعت نفت شود.

قربانی در مورد پیشنهاداتی که از سایر تیم‌های لیگ برتری دریافت کرده بود گفت: واقعیت این است که چند پیشنهاد دریافت کردم، اما تیم‌های سرخابی بین آن‌ها نیستند. من با تیم صنعت نفت قرارداد دارم و تابع قوانین باشگاه هستم.

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان درباره عملکرد کادر پیشین صنعت نفت که متشکل از پائولو سرجیو به عنوان سرمربی بود، گفت: واقعا باید کادر فنی قبلی یک خسته نباشید جانانه بگویم. چون واقعا با جان و دل برای تیم زحمت کشیدند و به شخصه، از لحاظ فنی و شخصیتی مدیون سرجیو هستم چرا که زیر نظر وی ارتقا پیدا کردم. امیدوارم همیشه موفق باشد.

قربانی افزود: در کنار کادرفنی از همه‌ی هواداران خون‌گرم آبادانی تشکر می‌کنم، چون واقعا در سرما و گرما و در هر شهری که بازی داشتیم یار و یاور ما بودند.

او در مورد تیم فوتبال سردار بوکان که در آن توانایی‌های خود را بروز داد و باعث انتقالش به تیم صنعت نفت آبادان شد واکنش نشان داد و گفت: من فوتبالم را از شهر خودم کامیاران شروع کردم. بعد از چندسال به عراق رفتم و سپس به تیم سردار بوکان برگشتم. این تیم در لیگ دسته دوم کشور فعالیت می‌کند، اما تماشاگران فوق العاده‌ای دارد که در برخی بازی‌ها حدود ۱۸ هزار تماشاگر به استادیوم می‌آیند.

وی افزود: امیدوارم مسئولان ذره‌ای به خود بیایند و تیم سردار بوکان را دریابند، چرا که این تیم پتانسیل حضور در لیگ‌های بالاتر را دارا است.

بیشتر بخوانید:

صنعت نفت در مقابل پرسپولیس محروم است؟

۴۶ روز سخت و بلاتکلیفی چهار نیمکت داغ لیگ برتری

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان انتخاب شد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از صنعت نفت آبادان



منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۷۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت خوشه‌های طلایی گندم از یک هزار و ۱۲۵ هکتار گندم زارهای آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر جهاد کشاورزی آبادان افزود: برداشت خوشه‌های گندم از سطح یک هزار و ۱۲۵ هکتار از زمین‌های کشاورزی آبادان توسط کمباین‌های مهاجر در نهرعلیشیر اروندکنار آغاز شده است.
حسن دشتی نژاد با بیان اینکه کشت گندم در ۲ رقم مهرگان و چمران ۲ در مناطق تحت پوشش سه مرکز جهاد کشاورزی اروندکنار، ابوشانک و منیوحی آغاز شده گفت: برداشت گندم تا اواخر اردیبهشت ماه در دهستان‌های نوآباد، نصار، روستای مدن و روستای صیداویه ادامه دارد.
او ادامه داد: پیش بینی می‌شود ۲ هزار و ۲۵۰ تن گندم از این سطح برداشت شود و تاکنون برداشت توسط چهار کمباین جان دیر آغاز شده که در روز‌های آینده به ۶ دستگاه افزایش خواهد یافت. 
با پایان برداشت گندم کشت محصولات تابستانه از جمله کنجد، ذرت علوفه‌ای و سُرگوم آغاز خواهد شد.
آبادان ۱۳ هزار و ۲۰۰ هکتار زمین کشاورزی و بیش از ۲ میلیون نفر نخل خرما دارد.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی
  • به‌زودی، قیمت‌گذاری شوینده‌ها حذف می‌شود
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • دستاوردهای جدید صنعت هسته‌ای به‌زودی رونمایی می‌شود
  • تالاب انزلی باید هر چه زودتر لایروبی شود
  • ۱۳ اردیبهشت، آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات
  • آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از پنجم اردیبهشت
  • برداشت خوشه‌های طلایی گندم از یک هزار و ۱۲۵ هکتار گندم زارهای آبادان