Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@09:04:28 GMT

آذربایجان غربی میزبان ۳۰۰ هزار زائر راهیان نور است

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۷۴۶۸

آذربایجان غربی میزبان ۳۰۰ هزار زائر راهیان نور است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ تقی نجمی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی اردوهای راهیان نور استان اظهارداشت: استان از ۱۵ تیر میزبان ۳۰۰ هزار زائر کاروان های راهیان نور خواهد بود.

وی ادامه داد: مردم آذربایجان غربی حتی قبل از آغاز جنگ تحمیلی با گروهک های ضد انقلاب مقابله و شهدای گرانقدری را تقدیم امنیت و صیانت از آرمانهای والای انقلاب اسلامی مان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نجمی خاطرنشان کرد: از ۱۵ مرداد هم بیش از ۱۵ هزار نفر از این استان در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور در دوران دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی هم در این نشست گفت: آذربایجان غربی همواره سنگری مستحکم برای کشور بوده و مردمان غیور این استان همچنان با عزمی راسخ و اراده ای استوار در صحنه دفاع و صیانت از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی حضور دارند.

علی مصطفوی وجود امنیت را نعمتی بزرگی برای کشور دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز به یک جزیره امن و بازیگری قدرتمند در منطقه و جهان تبدیل شده و حتی دشمنان نظام نیز به این صلابت و اقتدار جمهوری اسلامی اعتراف می کنند.

وی ادامه داد: امروز ایران تنها کشوری است که در آن جایی برای نفس کشیدن استکبار وجود ندارد؛ بی تردید این افتخار و عزت را مدیون خون پاک شهدا و رشادت های رزمندگان هستیم.

مصطفوی خاطرنشان کرد: در برهه کنونی ما بعنوان وارثان شهدا وظیفه سنگینی بر عهده داریم و همه باید دست به دست هم دهیم تا این فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده نیز منتقل شود.

وی افزود: برگزاری اردوهای راهیان نور بعنوان یک عملیات بزرگ فرهنگی تاثیر زیادی در ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نسل های آینده دارد، لذا همه دستگاه ها باید در جهت هرچه باشکوهتر برگزار شدن این اردوها اهتمام ویژه داشته باشند.

در ادامه این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری اردوهای راهیان نور استان در سال گذشته، وظایف و تکالیف دستگاه های استانی در ستاد راهیان نور استان برای سال جاری نیز مشخص و تبیین شد.

کد خبر 4650819

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان غربی علی مصطفوی اردوهای راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۷۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۳ معرفی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در آیین جشنی که ۲۶ فروردین سال جاری به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری آذربایجان غربی با حضور مسئولان و اصحاب فرهنگ هنر شهرستان ارومیه برگزار شد، حسین غفاری از نویسندگان پیشکسوت عرصه ادبیات دفاع مقدس استان آذربایجان غربی به عنوان چهره هنر انقلاب معرفی شد و از سال‌ها تلاش و کوشش ایشان در این عرصه با اهدای لوح‌های تقدیر و هدایای نقدی از طرف حوزه هنری و سایر دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان تقدیر به عمل آمد.

«حسین غفاری» متولد سال ۱۳۴۵ شمسی در شهرستان ارومیه و یکی از نویسندگان پرتلاش و متعهد عرصه ادبیات دفاع مقدس و بازنشسته اداره کل آموزش و پرورش استان می‌باشد که تولید و انتشار چندین عنوان کتاب از جمله «مشک و بیدمشک، براده‌های خورشید، جاده‌های سخت، نورنامه، آسمان به گوش، نسل خورشید، آینه‌های اخلاص و مسافر با موضوع دفاع مقدس را در کارنامه هنری خود دارد.

بیش از این نیز واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی طی سال ۱۳۹۷ شمسی در قالب ویژه برنامه ادبی «گوروش» از حسین غفاری تجلیل کرده بود.

دیگر خبرها

  • دعوت از یازده بازیکن آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی والیبال
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی
  • انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی
  • توجه به زیرساخته‌های فرهنگی اولویت برنامه‌های استانداری آذربایجان غربی است
  • چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۳ معرفی شد
  • تجلیل از فعالان عرصه ادبیات انقلاب اسلامی
  • طبس میزبان بیش از نیم میلیون زائر و گردشگر در تعطیلات عید فطر
  • طبس؛ میزبان بیش از نیم میلیون زائر و گردشگر
  • پتروشیمی ارومیه میزبان راهیان پیشرفت نورانی سمپاد
  • معرفی دریاچه ارومیه به‌عنوان قطب گردشگری شمال‌غرب كشور با برگزاری جشنواره‌های گردشگری