Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سوّمین کارگاه داستان نویسی رضوی در استان زنجان با محوریت دوّمین جشنواره ملی داستان نویسی رضوی به زبان ترکی « شمس اشراق» روز یکشنبه ٢ تیر ماه در فرهنگسرای نور شهرستان ابهر برگزار گردید.

این گارگاه با حضور اساتید و صاحب نظران ادبیات داستان نویسی به زبان ترکی و جمعی از شاعران و علاقه مندان به داستان نویسی در شهرستان ابهر و مناطق برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر علی محمد بیانی از اساتید ادبیات داستان نویسی و دبیر تخصصی دوّمین جشنواره ملی داستان نویسی رضوی به زبان ترکی استان زنجان ، در خصوص مقررات و اصول داستان نویسی و از اینکه نوشتن داستان کار مشکلی نیست مطالبی بیان نمود و همچنین آقای محمد فضلی از داوران جشنواره دوره قبل به مقایسه بین شعر و داستان پرداخته و عنوان نمود: ازآنجا که میان شعر و داستان ارتباط نزدیکی وجود دارد افرادی که به شعر می پردازند می توانند به راحتی داستان بنویسند. در ضمن مهلت ارسال آثار به جشنواره تا١٠ تیر ماه تمدید شد. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان دومین جشنواره ملی داستان نویسی رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۷۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی مازندرانی، مدال‌هایش را به آستان قدس اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سپیده بابایی رکنی، قهرمان مسابقات جایزه بزرگ «ارکینبایف» در کشور قرقیزستان در سال ۲۰۲۱، مدال طلای جهان و نقره آسیا خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

سپیده بابایی قهرمان جایزه بزرگ «ارکینبایف» در کشور قرقیزستان ۲۰۲۱ در ادامه این مراسم از حس و حال خودش گفت و افزود: یک سری حس‌ها را نمی‌شود به زبان آورد، زیرا دلی است و باید درک کرد.

وی ادامه داد: من همواره در زندگی و بویژه مسابقات، به امام رضا (ع) متوسل می‌شوم، یک سری اسامی ناخودآگاه به ذهن و زبان انسان جاری می‌شود و نام ائمه اطهار (ع) از این دسته اسامی است.

بابایی با تاکید بر اینکه صاحب اصلی این مدال امام رضا (ع) است، گفت: امروز مدالی را که به موزه آستان قدس رضوی اهدا کردم در حقیقت برگرداندن امانت به دست صاحب اصلی اش امام رئوف است و بنده معتقدم که کار اصلی را خود خدا و حضرت ثامن الحجج (ع) انجام می‌دهد فقط باید خلوص نیت داشت.

دیگر خبرها

  • توانمندسازی زنان روستایی، نقش مهمی در توسعه جوامع روستایی دارد
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • بانوی مازندرانی، مدال‌هایش را به آستان قدس اهدا کرد
  • کارگاه طراحی در دانشگاه دولتی بجنورد برگزار می‌شود
  • آموزش نویسندگی خلاق با این کتاب
  • «عالیجناب بو» اثر جدید محمدرضا یوسفی منتشر شد
  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان برگزار می‌شود
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان