Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه های بلژیکی در آپدیت اخبار نقل و انتقالاتی ژوپیرلیگ همچنان از نام ستاره گران قیمت ایرانی در فهرست مازاد باشگاه بروژ بهره بردند.
به گزارش صدای ایران از ورزش3، ناکامی در دفاع از عنوان قهرمانی بلژیک آن هم با ریخت و پاش های فراوان نه تنها گریبانگیر سرمربی کروات بروژ شد تا ایوان لکو از این شهر راهی فوتبال حاشیه خلیج فارس و باشگاه العین شود بلکه زمینه ساز سونامی بزرگ در فهرست بازیکنان این تیم نیز شد چون فیلیپ کلمنت سرمربی جدید بروژی ها تصمیم به دگرگونی گسترده برای بازگرداندن تیم به جایگاه قبلی گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در شرایطی که سران باشگاه بلژیکی به تازگی مهاجم برزیلی خود را با رقمی در حدود 25 میلیون یورو به آستون ویلا در انگلیس منتقل کردند انتظار می رفت این جابه جایی کمی جایگاه کاوه رضایی به عنوان خریدی گران قیمت و شش میلیون یورویی را تثبیت کند اما با این حال امروز سایت ووته بال در آپدیت گزارش های نقل و انتقالاتی خود همچنان کاوه را در فهرست 10 بازیکن مازاد قرار داد.
این سایت بدون اشاره به این که مقصد آتی کاوه کدام تیم می تواند باشد تنها به این نکته تاکید کرد که ستاره ایرانی شانس چندان زیادی برای ماندن در بروژ ندارد مگر این که باشگاه مشتری مناسبی پیدا نکند و از آن سو فیلیپ کلمنت نیز بخواهد دوباره از توانایی های ستاره ایرانی در خط حمله اش بهره برده و امیدوار به تکرار نمایش های کاوه با پیراهن شارلروا در فصل جدید ژوپیرلیگ باشد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بلژیک صدای ایران ایران صدا ایران صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۷۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟

 به گزارش تابناک، ابوالفضل ظهره‌وند عضو فهرست صبح ایران در گفتگویی، با بیان اینکه جبهه صبح ایران از متن جامعه جوان ظاهر شده است و بنده آن‌ها را بسیار فعال دیده‌ام، گفت: دبیر کل این تشکیلات یک جوان است و تیمی هم که جمع شده‌اند افراد جوان و تحصیلکرده‌ای هستند و به خوبی مسائل را حوزه‌بندی کرده‌اند و کار‌های تحقیقاتی خوبی انجام می‌دهند ضمن آنکه به مطالبات مردم هم توجه دارند و سعی می‌کنند مطالبه‌گری را فعال کنند از این رو افتخار می‌کنم که نامزد این فهرست هستم.

بنابر روایت ایرنا، وی با بیان اینکه بنده علاوه بر صبح ایران در فهرست اُمنا هم بودم از ارائه فهرست صبح ایران و اُمنا در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: به غیر از این دو تشکل جبهه ایران اسلامی و وفاداران به انقلاب اسلامی هم فهرست خواهند داد.

عضو فهرست صبح ایران در پاسخ به این پرسش که آیا این ۴ تشکل در مرحله دوم انتخابات لیست مشترک می‌دهند؟ گفت: لیست واحد نمی‌دهند، اما اشتراکات آن‌ها به هم نزدیک است.

 

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزد‌ها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • لیست تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
  • لیست نهایی تیم ملی والیبال با دو غایب بزرگ اعلام شد
  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم
  • قیمت فیلترشکن گران‌تر از اینترنت! گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی است!
  • لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند
  • اعلام لیست اولیه تیم ملی والیبال ایران بدون حضور غفور و موسوی
  • فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره
  • عقب‌نشینی یوفا: لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد
  • عارف غلامی دوباره از لیست خط خورد
  • رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟