Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله استانی پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «عاشور اکرمی» امروز ( ۴ تیر ماه ۹۸) در بازدید از روند برگزاری این مسابقات اظهار داشت: ایجاد زمینه برای اجرای مطلوب برنامه های درسی، فرصت آفرینی برای رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیتهای دانش آموزان و کمک به هدایت تحصیلی و ارتقاء مهارت های دانش آموزان در حوزه پژوهش و تفکر خلاقانه از اهداف مهم جشنواره نوجوان خوارزمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: مسابقات جشنواره نوجوان خوارزمی قبلا در دو مرحله مدرسه ای و منطقه ای با 6 محور زبان انگلیسی، ادبیات فارسی، پژوهش، دست سازه، فعالیت های آزمایشگاهی و بازارچه دانش آموزی در گروههای دو نفره برگزار شده است.

وی افزود: در مرحله مدرسه ای 292 هزار و 500 نفر دانش آموز در مدارس دوره اول متوسطه استان رقابت کردند که از این تعداد 7 هزار و 500 نفر به مرحله منطقه ای راه یافتند و در مرحله منطقه ای که در نواحی و مناطق استان برگزارشد 475 نفر جواز حضور در مرحله استانی را دریافت کردند.

به گفته معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بعد از داوری 11 نفر از دانش آموزان برتر این مرحله از جشنواره نوجوان خوارزمی به مرحله کشوری که در مرداد امسال در اصفهان برگزار خواهد شد انتخاب می شوند.

گفتنی است، مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی در آذربایجان شرقی به مدت دو روز در مدرسه شاهد مهدیه تبریز برگزار شد.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل خراسان جنوبی شیراز مسجد خبرگزاری شبستان روزنامه ها جشنواره خوارزمی دانش آموز خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۷۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان لرستان با شرکت ۳۱۰ دانش آموز برگزیده مرحله قطبی عصر امروز ۳۰ فروردین با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

به گفته عزتی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، مسابقات امسال در ۱۴ رشته آوایی و پژوهشی برگزار شد که۵۰ برگزیده مرحله استانی مردادماه امسال در مشهد مقدس با هم رقابت خواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • درخشش عکاس محیط زیست آذربایجان غربی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • روایان پیشرفت در مدارس آذربایجان شرقی راه اندازی شود
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز