Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید غدیری با بیان اینکه سال گذشته با اعمال فشارهای متعدد تولیدکنندگان پوشاک طرح شناسه کالا و مبارزه با برندهای فاقد نمایندگی در کشور شروع شد، اظهار داشت: خوشبختانه این طرح با همکاری ستاد مبارزه با قاچاق کالا از دی ماه سال گذشته آغاز و در روند آن فعالیت بسیاری از برندهای متفرقه در بازار ممنوع شد. وی با بیان اینکه در روند اجرای طرح مذکور، فروش بسیاری از پوشاک استوک و تقلبی با نام و نشان برندهای معتبر خارجی در مراکز تجاری متوقف شد، افزود: این موضوع عاملی شد تا سهم تولیدکننده داخلی در بازار پوشاک شب عید مردم افزایش یافته و آنها فروش خوبی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک کشور تصریح کرد: البته سال گذشته طرح برخورد با پوشاک فاقد شناسه کد کالا در تهران انجام شد و امسال قراراست  با همکاری سازمان‌های صنایع و معادن و اتاق بازرگانی در سایر استان ها هم اجرا شود که این موضوع یک تصمیم بسیار کارآمد برای حمایت از تولیدکننده داخی است .   غدیری به فعالیت یک مرکز تجاری بزرگ در تهران اشاره کرد و گفت: این مرکز در صدد است ۱۵۰ برند خارجی پوشاک را در این بخش فعال کند، این در حالی است که واردات پوشاک برند فاقد نمایندگی از خردادماه سال گذشته ممنوع و کسی امکان واردات محصولات جدید را ندارد. وی با بیان اینکه چگونه است که فروشگاه‌های بزرگ مدعی عرضه پوشاک مدل روز هستند، افزود: مگر نه اینکه واردات پوشاک ممنوع است این مغازه ها چگونه کالاهای جدید و روز را وارد کشور کرده اند؟ آیا برای این مغازه داران قانون مستثنی است یا آنها کالاها را به صورت قاچاق وارد کشور کرده‌اند؟
دبیر اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک کشور اضافه کرد: مشاهدات میدانی تولیدکنندگان پوشاک نشان می‌دهد آن دسته از برندهایی که فروشگاه در  این مرکز بزرگ تجاری دارند نه تنها نمایندگی رسمی ندارند بلکه نمی توانند با ممنوعیت واردات کالا وارد کشور کنند اما سوال اینجاست چرا این فروشگاه ها به راحتی مدعی عرضه کالاهای روز و جدید به مردم هستند؟ آنها چگونه کالاهای خود را وارد کشور کرده اند؟
وی با اعلام اینکه حمایت از تولیدکننده داخلی همکاری تمام دستگاه‌ها را می طلبد، گفت: باید به تولیدکننده ای که در این شرایط به سختی مشغول تولید و فروش محصولات خود است کمک کرد نه اینکه هر روز ضربه جدید به آن وارد و سهم آنها در بازار داخلی از بین برود. کپی متن خبر برچسب ها: بازار تهران لباس واردات قاچاق

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: بازار تهران لباس واردات قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد

با انتشار خبر آزاد شدن خرید و فروش جت شخصی در ایران این خبر تیتر رسانه‌ها و فضای مجازی شد تا جایی که سازمان هواپیمایی با ارائه توضیحاتی گفت که این رخداد اتفاق جدیدی نیست و در گذشته هم سابقه داشته است. بنابر این توضیحات از سال ۱۳۸۲ آیین‌نامه مالکیت و بهره‌برداری هواپیمای شخصی به تصویب رسیده است و مانعی برای خرید و فروش واستفاده از جت‌های شخصی در کشور نیست.

اما با انتشار این خبر بحث راجع به این موضوع داغ شد. بر اساس آمار حدود ۲۵۰ هواپیمای سبک در کشور وجود دارد که برخی در جهت اجاره برای تفریح یا مسافرت استفاده می‌شود. 

قیمت خرید و اجاره هواپیمای شخصی

برخی از هواپیمای سبک و دو نفره که کاربرد تفریحی دارد بر اساس نرخ جهانی حدود ۷ میلیارد قیمت دارند. در یک آگهی برای فروش جت شخصی نیز مبلغ ۳۶ میلیارد تومان به چشم می‌خورد. 

قیمت اجاره این هواپیما‌های سبک و جت‌های شخصی نیز متفاوت است. در یکی از سایت‌های پرواز با هواپیما تفریحی نرخ ساعتی ۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده و در جای دیگر برای اجاره یک جت شخصی با ظرفیت ۶ مسافر برای سفر تا جنوب کشور مبلغی در حدود ۳۵۰ میلیون تومان درخواست شده است.

قیمت خودرو‌های خارجی

با توجه به قیمت خودرو‌های وارداتی و خارجی در کشور که بسیاری از آنها با هدف تعدیل بازار داخلی صورت گرفت بسیاری از افراد به جای خرید این خودرو‌ها می‌توانند اقدام به خرید هواپیمای سبک و تفریحی کنند. در ادامه به قیمت برخی خودرو‌های خارجی در بازار ایران اشاره می‌کنیم:

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو لوکس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • واردات گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد
  • اجرای طرح نور تأمین کننده منافع زن و خانواده است
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد/ در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد/ دولت همچنان خواهان افزایش تعطیلات آخر هفته است
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است
  • سالانه ۳ میلیون و ۵۰۰ هزارتن برنج مورد نیاز کشور است
  • تداوم آرامش و ثبات بازار برنج کشور با حمایت دولت
  • سند ملی سبک پوشش اسلامی چه کمکی به صنعت پوشاک کشور می‌کند؟
  • بهروز افخمی: باید به سینمای چین و روسیه نفوذ کنیم