Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر با اشاره به رسیدگی به ۹۸ درصد پرونده قاچاق کالا در تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: با مختومه شدن این پرونده‌ها در سه ماه نخست امسال، قاچاقچیان ۱۸۱ میلیارد ریال محکوم شدند. ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، زهرا افضلی‌نیا  ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و با تاکید بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قاچاق و متخلفان اقتصادی و صنفی اظهار داشت: بیشتر پرونده‌های ورودی به تعزیرات حکومتی استان بوشهردر بازه زمانی کوتاه رسیدگی و منجر به صدور رای می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پرونده‌های قاچاق کالا به شعبه‌های تعزیرات حکومتی استان بوشهر بیان کرد: پرونده‌های  قاچاق ورودی به تعزیرات حکومتی استان بوشهر در سال گذشته یک‌هزار و 791 پرونده است که با احتساب به رسیدگی به پرونده‌های سال ماقبل به یک‌هزار و 806 پرونده در 9 شعبه رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهربا بیان اینکه سال گذشته قاچاقچیان کالا در استان بوشهر 617 میلیارد ریال جریمه نقدی شدند خاطر نشان کرد: شمار پرونده‌های وارد شده به تعزیرات حکومتی در بخش قاچاق کالا در سال گذشته یک‌هزار و 791 پرونده است که به یک‌هزار و 806 پرونده رسیدگی شده است.

افضلی نیا با بیان اینکه سال گذشته به  98 درصد پرونده قاچاق کالا در استان رسیدگی شد افزود: در سه ماه نخست امسال 439 پرونده قاچاق به شعبه‌های تعزیرات حکومتی استان بوشهر وارد شده است.

وی با اشاره به رسیدگی به 427 پرونده قاچاق در استان بوشهر گفت: با مختومه شدن این پرونده‌ها در سه ماه نخست امسال، قاچاقچیان 181 میلیارد ریال محکوم شدند.

پرونده‌های قاچاق در استان بوشهر 614 میلیارد ریال محکوم شدند متخلفان اقتصادی استان بوشهر 52 میلیارد تومان محکوم شدند پرونده‌های تعزیرات حکومتی بوشهر تا پایان هرماه رسیدگی می شود

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر با بیان اینکه از مجموع پرونده‌های ورودی قاچاق کالا 66 درصد پرونده ارزش بالای پنج میلیارد است افزود: در راستای دفاع از حقوق شهروندان برخورد قاطع با متخلفان به ویژه قاچاقچیان و  گران‌فروشان از اولویت‌های اداره کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر است.

افضلی‌نیا به تخلف‌های بهداشتی، دارویی و حوزه درمان پرداخت و خاطر نشان کرد: در سه ماه گذشته 650 پرونده در این حوزه به تعزیرات حکومتی  استان بوشهر وارد و 658 پرونده مختومه شده است.

وی، محکومیت تخلف‌های بهداشتی، دارویی و درمانی در استان بوشهر را 1.3 میلیارد ریال دانست و بیان کرد: در سه ماه نخست امسال یک‌هزار و 77 پرونده مربوط به تخلف‌های صنفی وارد و یک‌هزار و 96 پرونده مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر افزود: در سه ماه نخست امسال برای یک‌هزار 96 پرونده تخلف صنفی حکم صادر شده که به بیش از 5.8 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

انتهای پیام/ ت

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۷۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پرونده نگهداری ۲ هزار تلفن همراه قاچاق در منزل شخصی، در شعبه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: شعبه مذکور پس از بررسی لازم و مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: شعبه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه در نهایت متهم را به پرداخت چهار میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته شاهی، پس از انجام مراحل قانونی جریمه صادره از متهم وصول شد.

وی در تشریح جزئیات کشف این پرونده، بیان کرد: مأموران نیروی انتظامی استان کرمانشاه تخلف نگهداری این تعداد تلفن همراه به صورت غیرقانونی را کشف و گزارش را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6085397

دیگر خبرها

  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • از کار افتادن سنسور قاچاقی خودرو
  • محکومیت قاچاقچیان سوخت و مواد خوراکی در خوزستان
  • جریمه قاچاقچی سنسور خودرو در اهواز
  • جریمه ۱۶ میلیارد ریالی قاچاقچی دام در یاسوج