Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  پیروی خبری که با عنوان مالک رستورانی که پرچم ۴۰ متری ایران را در حاشیه وکیل آباد نصب کرده، در مصاحبه ای با محمد یاوند مدیر رستوران جنت به جزئیات آن پرداختیم.    وی گفت: در ابتدای ساخت این رستوران بخاطر محبت به وطن تصمیم به اجرا و نصب پرچمی با ارتفاع ۴۰ متر در نظر گرفتیم که با مجوز و تایید نظام مهندسی و بهره گیری از بهترین شرکت اجرای پروژه های نصب پرچم شروع به کار کردیم و تمام اصول استاندارد درچنین پروژه‌ای در آن انجام شد،  ولی از همان ابتدا شهرداری منطقه با این موضوع مخالفت کرد و حتی باعث پلمب رستوران و مراحل ساخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    مشکلات قانونی سر راه پرچم سعید ریخته گر شهردار منطقه یازده مشهد  گفت: در سال ۹۷ به دلیل یک سری از مجوزات قانونی و نصب پرچم به این موضوع ورود کردیم و بر اساس کمیسیون ماده ۱۰۰ رعایت ارتفاع مجاز در ملک‌های تجاری به مراجع قانونی و دادگستری گزارش دادیم که در سال ۹۷ چند ماه این رستوران توقیف و پلمب شد.
وی تصریح کرد: در بولوار وکیل آباد مشهد به علت کثرت رستوران‌ها و درآمد بالا و رقابتی بودن در این منطقه برای نصب هرگونه تابلو نیاز به مجوز‌های رسمی و پرداخت قانونی به شهرداری است که این رستوران این موارد را رعایت نکرده و نصب پرچم بنا به بند ۳ کمیسیون ماده ۱۰۰ غیر قانونی بوده و به سبب ترافیک این منطقه خطر ساز است.
ریخته گر افزود: به علت تخلفات این رستوران ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون جریمه در نظر گرفته شده که تنها ۳۰۰ میلیون از آن پرداخت شده که نیاز به وثیقه ملکی در نظر گرفته شده و اگر تا تاریخ چهارم آبان ماه سال جاری  این سند ارائه نشود مجبور به پلمب مجدد رستوران خواهیم شد.
 وی افزود: آخرین خبر از این پرچم به گزارش شهرداری رای کمیسیون ماده ۱۰۰ شعبه ۶ صادر شده که منجر به آن رعایت ارتفاع الزامیست که البته با در خواست تجدید نظر صاحب رستوران مواجه شده است.   انتهای پیام // م.ی   برافراشته شدن پرچم در رستورانی در مشهد 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۷۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران

پنجاه و سومین جلسه مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران در منطقه ۱۷ با حضور حجت الاسلام آقامیری، رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، شهردار و جمعی از مدیران شهری و معتمدین محلات منطقه برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام آقامیری با اشاره به اینکه منطقه ۱۷ پروژه‌های عظیمی دارد، گفت: بودجه ویژه‌ای برای طرح‌های عمرانی و اجرایی این منطقه برای سال ۱۴۰۳ اختصاص داده شده است، ضمن اینکه نظام مسائل محلات در کمیته عمران شورای شهر در حال تدوین است و پروژه‌های عمرانی را به صورت محله‌ای تفکیک کردیم تا بتوانیم به صورت کامل مشکلات محلات را پیگیری و رفع کنیم.


آقامیری تصریح کرد: شهروندان می‌توانند مشکلات و مسائل محلات خود را به صورت مکتوب به اینجانب و همکارانم تحویل دهند و با توجه به ارائه مسائل و مشکلات محلات کارشناسان شورای شهر در مناطق حضور می‌یابند و ضمن بررسی پیگیر مشکلات شهروندان شریف منطقه خواهیم بود.


وی گفت: روز گذشته همراه با آقای سیفی از پروژه باغ راه حضرت فاطمه (س) بازدید کردیم که ان شاءالله با برطرف کردن برخی موارد، در سال جاری به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • دستمزد معلم خصوصی ابتدایی مشهد چقدر است؟
  • مشکلات بانوان را باید با راهکار‌های استانی و بومی مرتفع کرد
  • صدور مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه برای تامین آب شرب خراسان رضوی