Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-29@01:01:16 GMT

شمارش معکوس ارسال اس ۴۰۰ به ترکیه

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۷۷۷۳

شمارش معکوس ارسال اس ۴۰۰ به ترکیه

رئیس‌جمهوری ترکیه می‌گوید تصمیم درباره خرید اس-۴۰۰ در چارچوب حق حاکمیت ترکیه است و روند تحویل گرفتن آن از ماه میلادی آینده آغاز می‌شود. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهوری ترکیه می‌گوید روند تحویل گرفتن اس -۴۰۰ روسی از ماه میلادی آینده (جولای) آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مسئله اس -۴۰۰ در ارتباط مستقیم با حق حاکمیت ترکیه است و قدمی از آن عقب نمی‌نشینیم.

واشنگتن تهدید کرده اگر ترکیه از خرید سامانه روسی صرف‌نظر نکند؛ این کشور را از پروژه اف -۳۵ آمریکایی کنار خواهد گذاشت.

بهانه آمریکا تضعیف دیوار دفاعی ناتو در صورت استفاده یکی از کشور‌های عضو از تسلیحات روسی است.

گفتنی است طبق قرار قبلی، روند تحویل اس -۴۰۰ باید تا ماه میلادی اکتبر تکمیل شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حق حاکمیت ترکیه پروژه اف 35 آمریکایی تسلیحات روسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لطافت لحظه در «به وقت بهار»

تابلو نقاشی «به وقت بهار» اثر «کلود مونه» همسر این نقاش را به تصویر می‌کشد که در سایه یاس بنفش مطالعه می‌کند.

به گزارش ایسنا،‌ «کامیل دونسیو» سوژه تابلوهای نقاشی بسیاری از هنرمندان از جمله «آگوست رنوار» و «ادوارد مانه»‌ بود. او در حوالی ۱۸۶۰ تا ۱۸۷۰ میلادی سوژه برخی از نقاشی‌های «کلود مونه»‌، نقاش نامدار فرانسوی شد و با او ازدواج کرد.

«کامیل» پس از ازدواج با «مونه» به شخصیت اصلی اغلب نقاشی‌هایی تبدیل شد که «مونه»‌ با موضوع زندگی روزمره نقاشی می‌کرد.

در اواخر سال ۱۸۷۱ میلادی، «مونه» به همراه «کامیل»‌ و پسرشان در «ارژانتوی»، روستایی در شمال غربی پاریس ساکن شدند. «ارژانتوی» در آن زمان یک تفرجگاه محبوب برای پاریسی‌ها بود، چراکه به وسیله قطار به راحتی به شهر متصل می‌شد و همیشه انتخاب خوبی برای استراحت کردن در تعطیلات بود. امپرسیونیست‌هایی که روستا و طبیعت اطراف را دوست داشتند، اغلب با خانواده «مونه» ملاقات می‌کردند. خود «مونه»‌ نیز اغلب در باغ نقاشی می‌کرد و همسر و پسرش را به تصویر می‌کشید. این‌گونه بود که تابلو نقاشی «به وقت بهار»‌ خلق شد.

«به وقت بهار»‌ اثر «کلود مونه»‌ ۱۸۷۲

این تابلو نقاشی یک اثر هنری بسیار احساسی است که زیبایی زندگی و آرامش خانوادگی را به تصویر می‌کشد. کل ترکیب‌بندی این نقاشی از لطافت لحظه صحبت می‌کند. «مونه»، «کامیل» را با یک لباس صورتی زیبا زیر یک سایبان به تصویر می‌کشد. بارقه‌های نور با عبور از میان برگ‌ها نوعی طرح روی لباس و چمن ایجاد کرده‌اند (گویی که بارقه‌های نور شبیه گلبرگ‌های شکوفه گیلاس به نظر می‌رسند). در این نقاشی «کامیل»‌ حین مطالعه به تصویر کشیده شده است. این نقاشی در واقع یک صحنه بسیار ساده را به نمایش می‌گذارد، اما در آن زمان «مونه» زیبایی‌ای را که در چنین سادگی‌ای نهفته است، مورد توجه قرار داد.

چهار سال بعد از خلق این نقاشی، «به وقت بهار» در نخستین نمایشگاه امپرسیونیستی که در گالری «Durand Ruel‌»‌ واقع در پاریس به نمایش گذاشته شد. «مونه» در مجموع ۱۸ اثر را در آن نمایشگاه به نمایش گذاشت که ۶ مورد از آن‌ها همسرش «کامیل» را به تصویر می‌کشیدند.

تابلو نقاشی «به وقت بهار» که با نام «زنی که کتاب می‌خواند» نیز شناخته می‌شود اکنون در «موزه هنر والترز» نگهداری می‌شود.

 «کلود مونه» یکی از پرآوازه‌ترین هنرمندان جهان است. آثار او مظهر جنبش محبوب «امپرسیونسیم» محسوب می‌شوند. «امپرسیونیسم‌»‌ در حوالی ۱۸۶۰ میلادی در فضای شهری و صنعتی پاریس شکل گرفت. نقاشان امپرسیونیست همچون «مونه» بر ثبت لحظات گذرا تمرکز داشتند. این گروه از نقاشان تلاش می‌کردند تغییرات نور و رنگ در ساعات و آب و هوای مختلف را به تصویر بکشند. هدف در حقیقت به تصویر کشیدن یک لحظه مشخص بود. با در نظر گرفتن تمامی این ویژگی‌ها مجموعه «نیلوفرهای آبی» این هنرمند شاهکار امپرسیونسیت به شمار می‌رود. مجموعه «نیلوفرهای آبی» مونه بزرگترین مجموعه این هنرمند محسوب می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پژوهشی جدید: مغز انسان درحال بزرگ‌ترشدن است
  • بهترین مینی سریال های شبکه HBO که حتما باید ببینید
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • درخواست نمایندگان پارلمان انگلیس برای توقف ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی
  • درخواست نمایندگان پارلمان بریتانیا برای توقف ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی
  • آیا توصیه به «شمارش گوسفند» برای بی‌خوابی واقعا مفید است؟
  • ۸ فروردین در دنیای علم چه خبر؟
  • لطافت لحظه در «به وقت بهار»
  • ۱۰ روند فناورانه برتر لُجستیکی/ فناوری‌هایی که زنجیره تامین را کارآمد می‌کنند
  • افزایش ۵۰ هزار بشکه‌ای تولید روزانه نفت ایران از ابتدای ۲۰۲۴