Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با اشاره به اهمیت تسریع در احداث خط لوله انتقال گاز از ایرانشهر به چابهار حمایت معاونت اقتصادی ریاست جمهوری از ادامه تکمیل این پروژه را اعلام نمود.

وی ضمن استماع نظرات سرمایه‌گذاران طرح‌های مستقر در شهرک پتروشیمی مکران، جهت رفع دغدغه اصلی سرمایه‌گذاران که خواهان رفع موانع تضامین مورد نیاز جهت تامین مالی از طریق کشور چین بودند بر پیگیری استفاده از امکانات بانک مرکزی برای صدور تضامین تامین‌کنندگان مالی تاکید نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهوری در بازدید از قابلیت‌های بندر چابهار هدف از سفرش را بررسی پیشرفت طرح‌های در دست اجرا در این بندر بیان کرد.

گفتنی است در این بازدید احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، رحمدل بامری فرماندار ویژه چابهار و تنی چند از مقامات محلی نهاوندیان را همراهی می‌کردند.

طی این بازدید صفدرعلی اسدی معاون مدیرعامل و مدیر اجرایی پتروشیمی مکران، عظیم کوهستانی مدیر سرمایه‌گذاری و HSEQ پتروشیمی مکران، مهدی ناوی از مدیران پتروشیمی بدر شرق و فرهاد کیانی مدیر سایت پتروشیمی سینا به معرفی سومین قطب پتروشیمی کشور پرداختند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پتروشیمی رئیس جمهور سرمایه گاز معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۷۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون وزیر نفت از طرح بزرگ پتروشیمی بوشهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند/ هیچ بن‌بستی در مسیر فعالیت مناطق آزاد وجود ندارد
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند
  • بازدید معاون وزیر نفت از طرح بزرگ پتروشیمی بوشهر
  • علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بندر چابهار هستیم
  • جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • بهار روابط تجاری ایران - تاجیکستان/سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • علاقه‌مندی تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • کراچی سومین مقصد رئیس جمهور در سفر به پاکستان
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون