Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان با انتقاد از آیین معارفه شهردار جدید اهواز گفت: این آیین ها باید با اخلاق بهتر برگزار شود، کتانباف زحمات زیادی چه در دوران سیل و قبل از آن‌کشیده است که باید قدردان آن تلاش ها بود و در فضایی برادرانه حرکت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه ۴ تیرماه در آیین معارفه شهردار اهواز ضمن انتقاد به برگزاری آیین معارفه بدون تودیع شهردار سابق، اظهار کرد: از زحمات بی شائبه شهردار سابق تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آیین‌ها باید با اخلاق بهتر برگزار شود، اختلاف سلایق پیش پا افتاده است؛ همه ما در اصل برای استقرار و استعلای نظام جمهوری اسلامی تلاش می کنیم و باید همیشه قدردان همدیگر باشیم.

وی افزود: باید نام مراسم را تودیع شهردار قدیم و معارفه شهردار جدید می‌گذاشتیم و برادرانه در کنار یکدیگر حرکت کنیم.

شریعتی ادامه داد: تلاش های شبانه روزی کتانباف در جریان سیل قابل چشم پوشی نیست و زحمات زیادی متحمل شدند که توانستیم این کار را به سرانجام برسانیم.

استاندار خوزستان در ادامه عنوان کرد: شهردار جدید از جوانان با انگیزه با شور، شعور و برنامه است که تلاش دارند در این‌مسیر توسعه گام‌ بردارد.

وی افزود: شاعری انسانی است که میخواهد با آنچه در توان دارد به مردم خدمت کند و به تشکیلات شهردادی ناآشنا نیست و در حوزه فرهنگی اجتماعی تلاش کرده و کارنامه روشنی دارد هر چند نقص‌های زیادی در حوزه فرهنگی وجود دارد و باید این نواقص را مرتفع کند و در حوزه های دیگر نیز باید با جدیت حرکت کند.

استاندار خوزستان تاکید کرد: من و شورای تامین از شاعری، شهردار جدید حمایت کامل و قاطع را داریم و امیدواریم با این حمایت، زمینه خدمات بهتر به شهروندان فراهم شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اخلاق سیل شبانه روزی معارفه نظام جمهوری اسلامی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۷۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت قابل قبول هوای ۷ شهر خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، طبق اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، شاخص کیفیت هوا، امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه نیوساید اهواز ۸۴، ایستگاه استانداری خوزستان در اهواز ۷۳، ایستگاه حفاری اهواز ۶۲، ایستگاه اندیمشک ۷۱، ایستگاه مسجدسلیمان ۷۷، سوسنگرد ۵۹، ایستگاه خرمشهر ۶۴، ایستگاه ماهشهر ۶۹ و ایستگاه هندیجان ۶۲ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین هوای این شهر‌ها در وضعیت «قابل قبول» بوده است.

در این مدت هوای هیچکدام از شهر‌های خوزستان در وضعیت «پاک» نبوده است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

دیگر خبرها

  • قدردان دغدغه مندی وزیر صمت درباره شرکت مس آذربایجان هستیم
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز
  • پیام تبریک استاندار برای افتخار آفرینی فرنگی کاران ملی پوش خوزستان در آسیا
  • وضعیت قابل قبول هوای ۷ شهر خوزستان
  • انتقاد استاندار ایلام از وضعیت ساخت بازارچه میوه و تره بار