Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: چون به صورت قانونی سکه‌های پرداختی دانشگاه آزاد به مسئولان دفاتر این نهاد، تعلق نمی‌گرفته است، اعلام کردیم که سکه‌های پرداخت‌شده را بازگردانند. ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴ سیاسی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم،‌ حجت‌الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها طی گفت‌وگویی در رادیو ایران درباره اقدام دانشگاه آزاد در پرداخت 330 سکه به روسای واحد‌ها و مسئولان دفاتر نهاد در این دانشگاه گفت: در این باره از مسئولان دانشگاه آزاد سوال کردیم؛ ظاهرا این دانشگاه سکه‌هایی را به همه شرکت‌کنندگان در یک جلسه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون همکاران ما در دفاتر نهاد هم در این جلسه حضور داشتند به آن‌ها نیز این سکه‌ها داده شده بود.

وی ادامه داد: آن گونه که دانشگاه آزاد گفته به ظاهر این سکه‌ها پاداش پایان سالی بوده که هر ساله به این افراد تعلق می‌گرفته و، چون مسئولان دفاتر نهاد ما جزو نیرو‌هایی که پاداش پایان سال از دانشگاه آزاد دریافت کنند نیستند و این سکه‌ها به آن‌ها تعلق نمی‌گرفته، ما اعلام کردیم که سکه‌های پرداخت‌شده را بازگردانند.

حجت الاسلام رستمی: سبک زندگی دانشجویی و اصلاح وضعیت موجود را در نگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی می‌بینیمحجت الاسلام رستمی:‌ مسئولین امانتدار دستاوردهای انقلاب اسلامی باشند

رستمی افزود: 30 مسئول نهاد در این جلسه حضور داشتند که قرار شد سکه‌هایی که به آن‌ها داده شده را جمع‌آوری کنیم و بعد از جمع‌آوری صورتجلسه خواهیم کرد و آن‌ها تحویل دانشگاه آزاد خواهیم داد.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: شکل پرداخت سکه‌ها در این فضا مناسب نبود، بنده به آقای طهرانچی هم که صحبتی که داشتم ایشان هم گلایه‌مند بود ظاهرا نامه‌ای را به همکاران زده بود که شکل پرداخت سکه‌ها به این شکل که 300 سکه به این صورت توزیع شود، قابل توجیه نیست.
انتهای پیام/

R1541/P/S1/CT12 واژه های کاربردی مرتبط نهاد نمایندگی حجت الاسلام مصطفی رستمی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نهاد نمایندگی نهاد نمایندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی در دانشگاه‌ها در آغاز سخنانش روز تحقق «وعده صادق» و عملیات غرورآفرین نیرو‌های مسلح در پاسخ به دشمن صهیونیستی را «یوم الله» خواند و گفت: در قرآن به موسی وحی شده است که مردم را به یاد روز‌های خدا که تجلی اراده و قدرت خداوند است، بیندازد. در این عملیات نیز اراداه خدا در پیروزی مسلمانان بر طاغوت و مستکبران تحقق یافت و «یوم الله» دیگری رقم خورد.

وی افزود: این اتفاق بزرگ و تاریخ ساز و تحول آفرین هیمنه امپراتوری رسانه ای، سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی استکبار و صهیونیست را فروریخت.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان این که اهمیت عملیات «وعده صادق» به تعبیر مقام معظم رهبری به دلیل اراده‌ای بود که ملت از خود نشان داد، گفت: تربیت یافتگان مکتب امام (ره) و مقام معظم رهبری که در محدودیت‌های تحریم از تلاش، جهاد و پیشرفت باز نایستادند، اراده ملت غیور و عزیز ایران را که اهمیت آن از شلیک و اصابت موشک‌ها بیشتر بود، بر دشمن صهیونیستی تحمیل و مسلمانان و مستضعفان جهان را خشنود و سربلند کردند.

حجت الاسلام و المسلمین رستمی در ادامه وزارت بهداشت را دستگاه مهم و راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: خوشبختانه در مدیریت جدید این مجموعه راهبردی و نخبه، شاهد ارتقای تلاش‌های انقلابی، جهادی، فرهنگی و دینی هستیم.

وی با بیان اینکه نخبگی، ارتباطات وسیع و خدمتگزاری به مردم سه ویژگی مهم وزارت بهداشت و نظام سلامت کشور است، اظهار داشت: وزارت بهداشت از مرکز تا دورترین نقاط کشور تحت شبکه بهداشتی و درمانی با مردم ارتباط دارد و به آنها خدمات سلامت ارائه می‌دهد.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: مردم مهم‌ترین نیاز‌های خود را که کسب سلامتی است در وزارت بهداشت جستجو می‌کنند و امکان خدمتگزاری به مردم و اثرگذاری در کشور از ویژگی‌های این وزارتخانه است.

حجت الاسلام و المسلیمن رستمی عین اللهی را برادر، دوست و همسنگر قدیمی معرفی کرد و گفت: وزیر بهداشت در کنار سبقه علمی و آموزشی، نسبت به موضوعات مختلف حوزه سلامت دغدغه‌مند بوده و اقدامات ایشان موجب ارتقای جایگاه نظام سلامت شده است.

وی با اشاره به اینکه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری از ابتدای تاسیس دانشگاه‌های علوم پزشکی در این دانشگاه‌ها حضور داشته است، ابراز داشت: فرصت خدمت، همراهی و همکاری نهاد با دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، حتی با آمدن جریانات سیاسی مختلف در بهترین وضعیت قرار داشته است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام و المسلمین میراحمدی را از اعضای باسابقه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها معرفی کرد و گفت: ایشان به مدت بیش از ۳۰ سال نماینده رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر بوده و سال‌ها به عنوان معاون سیاسی و منابع انسانی نهاد فعالیت کرده اند.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وی در پایان ابراز امیدواری کرد تاسیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت مایه خیر و برکت و موجب کسب توفیقات بیشتر در حوزه سلامت و افزایش انسجام و هماهنگی‌ها در ارتباطات این نهاد با وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • رئیس جدید دانشگاه شهید محلاتی سپاه پاسداران معرفی شد
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • «معجزه سلامتی» به نان مردم بازمی‌گردد
  • یکی از رسالت‌های مهم الهی، مسأله عفاف و حجاب در جامعه است
  • تقدیر از کارکنان علوم آزمایشگاهی در انتقال خون یزد