Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،امیر سرتیب دوم ناصر بهلولی، فرمانده تیپ۴۱ متحرک هجومی پادگان آبشناسان قوشچی در این مراسم با اشاره بر تغیرات و پیشرف‌های به وجود آمده در ارتش جمهور اسلامی ایران گفت: اگر مدعی هستیم که نیروری زمینی ارتش ما ۱۸۰ درجه نسبت به گذشته تغیر داشته است وضعیت خیلی مناسبی نسبت به سال‌های گذشته دارد جز واقعیت چیزی دیگری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده تیپ ۴۱ محترم هجومی پادگان آبشناسان قوشچی ادامه داد: طرح‌های ۳۰ گانه یکی از طرح‌های بزرگی است که فرمانده محترم نزاجا از بدو انتصاب خود این طرح هارا پایه ریزی کرده است و امروزه کل فعالیت نیروی زمینی ارتش بر پایه طرح‌های لبیک پایه گذاری شده است.

وی افزود: از بدو انتصاب امیر حیدری ایشان ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری را مبنا و محور فعالیت ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار داده اند

امیر سرتیپ ناصر بهلولی تاکید داشت: امروزه باید فعالیت‌های ما بر اساس ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری بوده باشد که یقینا کسانی موفق خواهند بود که این سه مورد را محور فعالیت هایشان در حوزه فعالیت خود قرار داده باشند.

در پایان این مراسم از کارکنانِ خانواده شهدا و برگزیدگان جشنواره مالک تیپ ۴۱متحرک هجومی پادگان آبشناسان قوشچی تقدیر شد.

 

انتهای پیام/م

جشنواره مالک اشتر در تیپ ۴۱ متحرک هجومی پادگان آبشناسان قوشچی برگزار شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروهای مسلح ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۷۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: عموم مردم می توانند تا ۱۵ اردیبهشت آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
درخشان افزود: این جشنواره  ۳۱ اردیبهشت به همت قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در بخش های پوستر و طراحی گرافیک، داستان کوتاه و فیلمنامه، مقالات علمی و پژوهشی، نقاشی، تولیدات دیجیتال، عکاسی(موبایلی و دوربین حرفه‌ای) انیمیشن، موشن و کلیپ، پیشنهادات، ایده و تجربیات کاربردی، تیتر و جملات کوتاه و تاثیرگذار، اینفوگرافی، پادکست، شعر و ایجاد کانال در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی(در راستای جوانی جمعیت)  برگزار می شود.


دیگر خبرها

  • سقف متحرک مسجدی در مدینه عربستان (فیلم)
  • رژه روز ارتش در پادگان لویزان برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • برگزاری جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره مردمی «‌مدرسه عشق» در رشت
  • پیشنهاد برگزاری جشنواره گل های داوودی در کاخ مروارید
  • اوسمار از فرمول یحیی استفاده کرد/ درخشش ستاره پرسپولیس در پست جدید
  • ایمن سازی محور ارومیه _ سلماس
  • ارتش اسرائیل از وحشت دستورالعمل‌های جدید صادر کرد