Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی کانوپولو بانوان در دو رده سنی بزرگسالان و زیر 21 سال برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیای تهران 2019 از 5 تیر ماه به میزبانی شهرستان بابلسر استان مازندران برگزار می شود.

این مرحله از اردو تا 16 تیرماه ادامه خواهد داشت و همچنین ورزشکاران 7 تیرماه در تست انتخابی به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلارآم رائی مرزآبادی مربی بزرگسالان، الهام تحقیقی مربی زیر21 سال، مریم شاکری سرپرست اردو و مهران قزلباش مدیر تیم های ملی است.

الهه پورعبدیان از البرز، ستایش پیر نجم الدین از اصفهان، صبا رحمتی از لرستان، ترانه کامیاب، فاطمه جلیلیان و مریم غفاری از مازندران، آمنه شیرزادی از مرکزی، مهلا عاطفه دار و مهتاب زهتاب از خراسان رضوی و مریم خلیفه از یزد در بخش بزرگسالان و مهنوش زارعی و فرزانه حسینیان از اصفهان، آناهیتا مهترپور از البرز، عطیه سلیمانی و آرزو صارمی مقدم از زنجان، شیوا لکزایی، آتوسا اسلامی، فاطمه سهرابی منش، آذین مهدی زاده، نگین ابراهیمی و ملیکا سماکی از مازندران، فروغ گلشن تفتی و نگار قائم دوست از یزد، ملیکا برون و نرگس فرهانی از مرکزی در بخش زیر21 سال نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۸۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی

۶ دوچرخه سوار به همراه یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوهای تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان، اردوی تیم ملی دوچرخه سواری مردان و زنان ایران در رده‌های سنی بزرگسالان، امید و جوانان به میزبانی پیست دوچرخه‌سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده و تا بیست‌ویکم این ماه ادامه دارد.

دوچرخه‌سواران استان در تمامی رده‌های سنی در این اردو حضور دارند و آیدین علیاری و حسن سیف‌اللهی در رده بزرگسالان، علی لبیب در رده امید و پردیس فیض‌اللهی، فاطمه دادگر و امیر علیزاده در رده جوانان به‌عنوان نمایندگان آذربایجان شرقی به اردو دعوت شده‌اند.

همچنین بهزاد کرم‌زاده از آذربایجان شرقی به‌عنوان مربی در این اردو حضور دارد.

کد خبر 746990

دیگر خبرها

  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان
  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال بانوان جوان ایران مقابل ترکمنستان