Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

معاون شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام خبر داد: در سال جاری با حذف هزینه روادید زائران عتبات عالیات، احتمال افزایش ۲ برابری در تردد زوار اربعین حسینی از مرز بین المللی مهران پیش بینی می شود که در همین راستا جانمایی ۷ جایگاه سیار عرضه سوخت در دستور کار قرار دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام، پرویز ایدون با اعلام خبر فوق، با اشاره به ضرورت هماهنگی و تعامل بیش از پیش فرماندهی مرزبانی استان با مجموعه عوامل شرکت ملی پخش مستقر در پایانه کنترل باک خودروهای خروجی از مرز بین المللی مهران، خاطر نشان کرد: پس از تعیین محل استقرار جایگاه‌های سیار عرضه سوخت در مسیر تردد زائران عتبات عالیات، همکاری و تعامل شرکت توزیع نیروی برق استان برای برق رسانی به جایگاه های مذکور، بیش از پیش اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایدون ضمن اعلام آمادگی شرکت در تأمین سوخت مایع مولدهای برق در شرایط اضطراری، تصریح کرد: برای ارائه خدمات هر چه مطلوبتر در مراسم اربعین حسینی امسال، بایستی محل سوختگیری خودروها و بالگردهای امدادرسان و پلیس راهور از هم اکنون به شرکت اطلاع داده شود.

جانشین رئیس کارگروه اصلی مبارزه با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی استان در خصوص افزایش انگیزه، کیفیت و ایجاد رقابت‌ در بین متقاضیان بهره برداری از جایگاه های سیار عرضه سوخت، بر بررسی و اخذ مجوز برای افزایش کارمزد جایگاه‌های سیار عرضه سوخت تاکید کرد.

این مقام مسئول در بخشی از سخنان خود با اعلام رضایت از نقش سازمان جهاد کشاورزی استان در اجرای طرح پلاک‌گذاری تراکتورها و ساماندهی تخصیص سوخت مایع به ادوات کشاورزی، افزود: انتظار می‌رود که در ساماندهی تخصیص سوخت مایع به بخش ماکیان، تعامل و همکاری دو سویه به همین روال ادامه یابد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی همکاری و تعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان شهریور ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سعید بیگی در تشریح روند احداث جایگاه های سوخت کوچک مقیاس در شهر تهران گفت: علاوه بر ۱۵ جایگاه کوچک مقیاسی که مقرر شده توسط شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل احداث شود، مناطق شهرداری تهران نیز نسبت به احداث این جایگاه ها اقدام می کنند.

بیگی افزود: تاکنون ۴ جایگاه احداث و به بهره برداری رسیده است. در حقیقت شرکت ساماندهی مشاغل اقدام به ساخت ۱۵ جایگاه سوخت کوچک مقیاس با اولویت مناطق بدون پمپ بنزین کرد و تاکنون ۴ جایگاه به بهره برداری رسیده و ۱۱جایگاه دیگر نیز تا پایان شهریور به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: این اقدام می تواند با کاهش مدت پیمایش شهروندان برای رسیدن به جایگاه سوخت و کاهش زمان توقف در صف های طولانی برای سوخت گیری، کمک شایانی به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا کند.

بیگی تأکید کرد: هر ۴ جایگاه بنزین کوچک مقیاس احداث شده به بهره برداری رسیده است؛ اما شرکت نفت از این تعداد باید برای برخی جایگاه ها سوخت رسانی را انجام دهد تا فعال شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی
  • اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم